^ oeh, daar wonen mijn opa en oma,
maar ik hou niet van emo's of scene's. Oke, ik ga hun niet lopen uitschelden ofzo, hun zijn ook maar mensen die hun eigen dingen leuk vinden maar ik ben gewoon af en toe bang voor ze...
En om even bij 'het shop onderwerp' te blijven, ik vind alle seizoenen leuk, het maakt mij niet uit wat het is
maar in de zomer heb ik wel altijd hele leuke kleding, allemaal vrolijke kleurtjes <3
^^ Ik ben niet eng heurr, ik ben pas 11 en niet zo extreem, ik snijd me niet, en houd gewoon van mijn stijl, ofnaja, zo scene ben ik niet, en emo ook niet, ik zelf zeg niet dat ik emo scene ben, ik wil geen wannabe emo/scene lijken.
ik heb zoon beetje wat liveloveme zegt, maar ik heb er absoluut niets tegen. Als je je zo wilt kleden dan vind ik dat prima. (:
Ik ben nogal tuttig in kleding, maar blutgaan is hier ook een herkenbaar geval.
Ach, mij boeit het niet wat voor stijl je hebt. (komt doordat ik zelf ook apart ben, haha ;p) ik vind die verschillende dingen wel leuk om te zien.
Maar dat snijden vind ik wel wat eng... ;s
ik ook. Maar scene is echt heel schattig en stoer. <3
V ik heb soort van haar, ik denk als je echt scene haar wilt je voor youtube filmpjes moet kijken, want dat getoupeerde enzo, moet jezelf doen. Ohja, ik zet wel effetjes in stapjes;
- haar stijlen
- eventueel extensions in doen
- haar touperen achter.
- enja, dan extra opties?
Laatst gewijzigd door Liza op vr 25 mar 2011, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
^ Ik hou van aparte stijlen en ik draag wat ik mooi vind, doe wat ik leuk vind en daar hoort dik, zwart oogpotlood, felle broeken, shirts en andere dingen bij. Zelf ben ik wel fan van de scene-stijl en ik ga mijn haar laten groeien en dan zo'n kapsel nemen. Maar echt emo/scene ben ik niet, maar ik vind het wel echt heel mooi.
@ Snijden: Ik zal mijzelf nooit snijden, want ik kan niet tegen bloed en ik val al zowat flauw als een Lotus een wond namaakt. Zelfs als ik een papiersnee heb wordt ik al misselijk x3
mijn vriendin ( die zegt dat ik haar beste vriendin ben, ook al wist ik het nog niet ) liet me net stikken voor iemand waar ze verliefd op was, maar die had al verteld dat hij niet op haar was.
Ik dacht toen ze stopte en omkeek, ze op mij wachtte. kwam ik aanrennen/lopen ( ik had een zware tas op me schouder ) fietste ze nét voordat ik in bij haar was, achter haar 'love' met zijn
vrienden aan. Dat vond ik niet zo.. leuk Want ik dacht dat ze echt op me aan het wachten was
Maar ja, ze is helemaal stapel op hem ook al snap ik niet wat ze in hem ziet
En al mijn vriendinnen antwoorden voor me, en daar ben ik een aantal keer nogal boos om geworden, omdat ik al tig keer had gezegd dat ik wel zelf kon antwoorden. het was misschien een beetje overdreven, maar ik haat het als ze voor me antwoorden. vooral omdat mijn vriendinnen in Haarlem me niet echt kennen, ook al denken zij dat wel
en normaal doe ik niet zo overdreven hoor . Ik ben een beetje zeurderig vandaag
Niet altijd hoor
Maar het is wel handig als je pennen of van die nagellak met hele dunne kwastjes heb.
Ik heb mijn nagellak pennen van de claires
en mijn dunne dingetjes en stickerz enzeuh komen van Essence
(Ik heb voor mijn lipz trouwens Eyeliner van two-faced en vaseline met kleurtjes uit het Coastal Sence pallet gehaald)
I loooooooove nailart! Ik heb altijd nagellak op. Ik vind het heel leuk om allemaal dingen te doen met mijn nagels, met tippainters en konad enzo. Ik ben nagellak verslaafd.
Vorige week had ik dit: (let niet op mijn überlelijke nagelriemen, het lijkt net of ik oma-handen heb, maar dat komt doordat ik er net een soort olietje op had gedaan )
Ringvinger: cupcaaaaaaaaaake!
Oke even iets heel anders: gisteravond had ik schoolfeest, onderbouwfeest. Het was heel erg saai, want er waren alleen bruggers en tweedeklassers. Maar oke, het was wel even grappig, want er kwam zo'n jongetje naar me toe, ik denk dat het een tweedeklasser was, en die zei: 'Hé, wil jij schuren met een heel lief klein schattig jongetje?' Ik zo: 'Nee.' Hij: 'Waarom niet?' Ik: 'Omdat hij klein is.' Hij: 'Ja maar hij is veertien.' Ik: 'So what, ik ben vijftien, en hij is klein.' Hij: 'Ja maar iedereen is hier klein!' en toen ging ie weg Haha best wel triest