Vandaag spreekbeurt over *tromgeroffel* natuurlijk de Sims.
En hier bewijst het alweer hoe Sims mensen hun aandacht pakt, want iedereen was geinteresseerd, vond het leuk en het ging goed. YAY !
Ik krijg (als het goed is) een pandora armband van mijn ouders (voor mijn verjaardag hé )
En ik ga 1 boek vragen, Kwelling.
Twilight en Wuthering Heights net bestelt op bol.com
I'm soo happy
dat ik morgen me nieuwe bril ophaal, over 7 dagen ik een gipsloze pols heb, dat me verhaal als een speer gaat, en de katjes supercute zijn . lekker weinig, wat ik kwijt wil
^
Weet ik, het word mijn tweede armband
Ik kan ook echt niet meer zonder, het is echt een gewicht dat je gewend bent, en dat heb ik nu ook sinds om mijn rechterpols een horloge zit..
Ik loop dat de hele tijd met mijn armen te schudden
Ben echt super verkouden, vanwege het weer
En een aspirine helpt niet tegen mijn hoofdpijn
@Zinoo: wat leuk!! hopelijk hebben ze je pc op voorraad!
V Rofl moet je na gaan dat ik al blij ben als ik om 12:00 moet beginnen dat het eerste uur uitvalt. En dan tot kwart voor 5. En dan begin k kwart voor 1 hahah. Vroegah toen ik op middelbare zat was ik ook altijd blij daar mee. Damnz Goeie ouwe tijd
OMG. Ik hou van mijn school!
Normaal heb ik op maandag 1e vrij, maar wel 8e (15:30 uit)
Nu heb ik de eerste 2 uur vrij en 6e (14:05 uit)
Maar 4 lesuren!
Zo veel uitval op maandag .. Echt waar en een vriendin is dan ook nog jarig, zij heeft geluk.
1 klas heeft eerste 4 vrij!! Maar hun hebben wel 8e
poeww, ik ben echt heel druk bij opa en oma, en ik ben online op msn, is mijn vader opeens online ik denken; moet hij niet werken? ik vragen is hij gewoon op zijn werk.