Een vriend van mij is net geslagen Ö Op zn rug, wel vaag. Hij zat een jongen een beetje te pesten. En toen kwam er een leraar en toen is die jongen snel weg gegaan. Rot jong is dat.
Meteen uitgescholden voor sukkel met woede-aanvallen.
winter of geen winter, ik draag toch altijd wel een vest :'3
aangezien mijn armen nogal droog zijn, en als ik dat ga insmeren glimt het of zit het op mijn mouwen en das irritant
naja ik vind het beide best, zomer omdat mijn huid dan minder droog is
winter omdat het lekker binnenzit weer is :3 en omdat ik dan geen jeuk op de onderkant van mijn voeten krijg
morgen en volgende week nog stage lopen en dan weer naar school heb ik eigenlijk totaal geen zin in, in school hea :'3
Een paar weken terug hingen er van die posters in de bushokjes als reclame voor onze school enzo. En daar hadden ze leerlingen voor gefotografeerd. En op 1 van die posters stond zo'n jongen die wij heel cool vonden qq Dus wij gingen respect op zijn foto doen en met hem krabbelen op hyves enzo
en ik kreeg vanmiddag zo'n bericht van hem, dat hij posters had gekregen uit de bushokjes. Nu krijg ik er misschien een hahaha ik ken hem niet eens echt supervet
ik zit hier met twee computers (nou ja, eigenlijk een computer en een laptop),, pff, ik wist niet dat alleen al 3,54gb aan plaatjes heb (zie ik nu met overzetten) dat wordt weer eens veel plaatjes verwijderen.. --", ik heb geen geduld, da's nu wel zeker, maar ja, is maar goed dat ik m'n computer nog heb, anders ga ik me vervelen, want die plaatjes alleen al duurt een half uur o.o.. ;9
en dan is muziek volgens mij nog groter, documenten spul nog, en dan sims 3 nog.. pff. wens me succes
^had je er al een uitgezocht? Ik kan eigenlijk niet eens meer wachten, tot dat ik mijn laptop kan gebruiken zoals mijn computer..
ik ben super vrolijk vandaag (: zelfs al moet ik nu leren >_< ik vind het lopende poppetje in mijn siggie echt leuk, en ik vind mijn siggie en ava ook leuk <3
wisten jullie trouwens dat de twee trainers uit Black en White Hilbert en Hilda heten, echt maf gewoon