Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 212 van 250

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Wat wil je kwijt.

Is het gemeen als je zin hebt om een rotjochie een mep te geven met je gipsarm :sweatdrop ?
En ik wou naar de bieb, maar natuurlijk was ie weer dicht :sleep heb ik weer.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^^^Jaloers :3 , mijn jongste nicht is 13, maar een jaar jonger als mij dus das niet zo schattig meer xP
eerder irritant (a)

Pff, het is weer eens tijd om al mijn kaften op orde te brengen, die rotexamens ook ;O
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Je herinnert mij eraan dat ik mijn boeken nog overnieuw moet kaften xD

Zo paardrijden :swing
Hoor ik eindelijk weer wa roddels :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
o0simsfreak0o

ik ben happeh! ;D
ik weet eindelijk hoe ze heet :woot

door filmpje te kijken plus lyrics waar namen bij staat kijken wanneer ze zingt en tadaa! ;D
en nu kanik gelukkig eten :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

MelissaRoos schreef:Ik heb een super schattig nichtje :wub Vannacht geboren rond half 5. Haar prachtige naam is Lisa :wub En mijn neefje van 2 en een half zegt elke keer: lief zusje, lief zusje :wub
Vet schattig :wub van je nichtje en dat je neefje dat telkens zegt vind ik ook echt lief :wub

___

Yay, klaar met ak! :swing Nu nog Nederlands. Maar ik heb geen zin, dus dat wordt waarschijnlijk weer morgenochtend leren :sweatdrop
En ik heb zin om mijn dagboek te updaten. Dus dat ga ik nu doen :wub

Haha, veel roze smileys in mijn bericht :sweatdrop
Charge
Oplichter Oplichter

^ Gefeliciteerd en eetse ;)

Ugh ik word gek van al die toetsen die ik moet maken. Ik leer de hele week als een gek om ermaar voor te zorgen dat ik de theorie ken. Want doordat ik best veel lessen mis ken ik ook vaak de stof niet. :S

Het was lekker weer vandaag btw. Onze vijver leek wel een overvol zwembad met al die kikkers erin xD
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Omg, ik word gewoon gek van iedereen die mij negeert op msn. 8-)
Het hele verhaal ga ik niet vertellen, dan moet je me maar een x een pm sturen. 8-)
Afbeelding
Liza

^whaha, iedereen mij ook. XD

Ik ben chaggerijnig, Ik geef nooit meer complimenten. ;)

Nu ga ik vertellen over vandaag op school;

We gaan een Dit ben ik doos doen, en dan kan je al je dierbare dingen erin stoppen enzo, en toen hebben heel veel kinderen hun emoties losgelaten, ik ook trouwens, en uhm, de hele klas was zowat aan het huilen, en de populaire kinderen, die zijn echt vet onzeker enzo. :o

Laatst gewijzigd door Liza op wo 23 mar 2011, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Ik heb mijn nageltjes roze gelakt :wub Alleen van dichtbij ziet het er heel lelijk uit :O Volgens mij moet ik die nagellak een keertje gaan weg gooien, het ziet er heel bobbelig uit :sweatdrop En het pakte ook niet helemaal goed op mijn nagels...
Love your life
suspicious:3
Mest analist Mest analist

MelissaRoos schreef:Ik heb een super schattig nichtje :wub Vannacht geboren rond half 5. Haar prachtige naam is Lisa :wub En mijn neefje van 2 en een half zegt elke keer: lief zusje, lief zusje :wub
Liza schreef:^ wieehh, heb naam genoot. XD

en bedankt dat je mijn naam prachtig vind (a)

hihi, ook een naamgenoot van mij :D

mijn laptop is eindelijk klaar met update's :D, nu wordt het dus sims3 installeren, XD, maar dat ga ik maar overmorgen mee beginnen.. Dan heb ik nog wat tijd.. haha, mag ik alle downloads overzetten, mappen delen, pff, dat gaat weer eens een aantal uur duren.. (toen ik mijn saves enz. ging back uppen, heb ik het gekopieerd naar de externe harde schijf, main got dat duurde 2 uur, of zelfs nog meer o.O)

ik ben bezig met een duits boek lezen.. asterix en obelix, eindelijk heb ik zin om een duitsboek te lezen XD en m'n broertje had bij de bieb, perongelijk een frans asterix en obelix boek meegenomen, die mag ik ook nog gaan lezen, haha XD

had ik op school een 6,5 voor duits mondeling, ik snap echt niet wat ik fout heb gedaan, mijn vriendin, met wie ik het samen deed, snapte het ook niet, zij had een 8 en ik een 6,5 terwijl ik niet echt fouten maakte, ja soms praatte ik te snel, maar ja, dan verbeterde ik mezelf snel weer, alsof duitsers dat zelf niet doen? maar ja, mijn ouders zeggen dan, 'Jij had toch goed geleerd' alsof ik daar wat aan kan doen, ik kende alles, als die duits leraar nou zegt wat ik verkeerd had gedaan, inplaats van zeggen 'je maakte wat foutjes met de uitspraak' dan wist ik dan in iedergeval..
bah, ik ben er nog steeds chagrijnig over... ;9

(kan niet wachten totdat mijn broertje na middernacht aan mij gaat geven, zou hij doen als hij mijn computer heeft, maar dan moet ik alleen nog even wachten totdat hij jarig is,, jammer genoeg,, maar ik kan gelukkig wachten XD)
Afbeelding
Lisa is de naam
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

o0simsfreak0o schreef:
Nona schreef:Yay morgen 8 uur melden :swing
Niet dus...
bij ons moet je je kwart voor 8 melden als je te laat bent :'3
dan ga ik nog niet eens naar school :'3
naja
OMG dat is écht vroeg! Vandaag was trouwens de laatste keer. Maar als ik deze hele week niet zou komen melden moest ik naar leerplichtambtenaar. :$
Zinooo schreef:Ik zit nu in het Italiaanse restaurant. :D
JUMMIE. Ik wil ook Italiaans eten. Eetsmakelijk! :D

Training geven was btw deze keer best wel leuk. :D
Afbeelding
DIRECTIONER.
Steven

Jullie hebben allemaal een hartstikke leuk leven...
Ik heb dat niet :(
Ik ben helemaal depressief

En niemand reageert :glare

Laatst gewijzigd door Steven op wo 23 mar 2011, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten