Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 209 van 250

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Wat wil je kwijt.

^gefeliciteerd

Ben nu al thuis, we hadden gym en ik mocht niet meedoen. Dus ben ik al thuis, terwijl mijjn klasgenoten aan het gymmen zijn :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Goede middag/ochtend/avond Iedereeeennn!!

Zo naar de C1000 met mijn moeder en dan even proberen of ik Middeleeuwen dan al kan halen bij FRS of Intertoys. Zo niet, toch nog wachten:(

Verder op de planning vandaag: Schoolwerk + Simsen

Het is heerlijk om thuis te zijn, maar wil toch wel weer naar school!
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Wij hebben RAKETTEN in de vriezer liggen :wub *gaat er zomenteen eentje pikken* is goed voor mijn keelpijn 8-)
Zomenteen weer mijn dagboekje uploaden en misschien vanmiddag nog wel verder spelen! :wub Heb de smaak weer te pakken :swing

Ik ga nu eerst eten, daarna mijn haar wassen en buiten zitten. Misschien pak ik wel ff een schriftje en dan kijken wat voor ideeën ik heb voor mijn dagboek :wub
Love your life
Simmielove

Nako schreef: Ik ga dus nooit nooit maar dan ook nooit meer mee een avondje stappen met Mark.
Zelfs als we in de stad zijn kunnen we niet normaal doen..
Op een bepaald moment stonden Mark en ik elkaar te rammen met bierflesjes...
(Marks vriend is er snel vandoor gegaan met de rest) :P
xD
Altijd gezellig xD

Ben alweer een uur uit ;D
Eigenlijk had ik tot het zesde, maar wiskunde viel uit, dit is het zesde naar het derde gegaan :swing
En dan ook nog eens een 40-minuten-rooster :swing

Ik heb Frans zekers verprutst, ik was aan het stressen omdat we 10 minuten minder hadden ;(
Zo nog even verder met mijn werkstuk ;D

En ben als het goed is morgen het eerste vrij :swing
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ Als wij 10 min korter hebben verkorten ze de toets altijd :D

Jeuj, ik was al om 12:55 uit! Zometeen nog wat voor school doen en misschien nog even Simsen :)
AnsjJ2

In plaats van school werk heb ik de LIVE dvd van Kings of Leon aan staan, net gehaald. Echt ik moet ze live zien, het MOET. de laatste keer dat ze hier waren was in 2008, op mijn verjaardag. Dus mocht ik niet -.-" zucht. en naar Pinkpop ga ik niet want dan zie je ze toch niet zo goed als je wilt:( Ben bang dat ze pas komen als die BTW geval er weer over heen gaat.

Zo maar even simsen :P
suspicious:3
Mest analist Mest analist

Jippie, ik spring zodadelijk nog een gat in de dak, maar m'n laptop is binnen :swing als ik iets later weg was gegaan van school had ik dat busje gemist, pff, maar goed dat ik snel weg kon xD

Ik heb geen zin om duits te leren :angry
Afbeelding
Lisa is de naam
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Het is zulk lekker weer buiten! Heb voor het eerst weer zonder jas gefietst vanuit school.
& ik heb met mijn groepje een 7+ voor een stukje dat we moesten spelen bij muziek.
We deden Make you feel my love van Adele en er zongen jongens en het klonk voor geen meter. :P
alleen de piano ging wel okay. Ik ben blij :D

V Ben je al bij zoon winkel geweest waar ze oude platen enzo verkopen? Daar verkopen ze meestal ook wel bladmuziek.. :P

Laatst gewijzigd door Nona op di 22 mar 2011, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
DIRECTIONER.
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ Ik wil het liever gratis hebben, maar ik denk dat dat niet gaat lukken. Maybe bij de bieb ofzo?

Gezocht!

Ik heb geen zin om een nieuw topic aan te maken en dat is denk ik ook niet nodig. Maar heeft iemand bladmuziek voor Corry Konings (I know... :P ) Het is voor mijn opa en oma die bijna 50 jaar getrouwd zijn en helemaal gek zijn van haar. Ik wil graag op hun trouwdag een liedje spelen maar kan niks vinden.

Wie o wie heeft er iets... ?

Weergave- en sorteeropties

Gesloten