ik heb zin in volgende week, dan heb ik lekker de hele dag vrij,, en ik heb lekker mijn huiswerk(wat op school bij ons wordt gemaakt) bijna af, alleen wiskunde (het is echt bijzonder dat ik er niets van snap) en M&N, maar dat maak ik maar thuis, want ik moet allemaal filmpjes kijken.. ;8
o0simsfreak0o schreef:muwahaha
ik had geen school vandaag :3
ik heb nu 2 weken stage :3
't was vandaag best leuk
waar loop je stage?
o ja, duits leren
in een drukkerij bij mijn pa
ze willen me een beetje leren dat ik meer me mond open durf te trekken
dat is dan wel handig dat je dat dan doet op een plek waar je zowiezo iemand kent
naja :3
ik heb dat liever dan school :'3
huiswerk, irritante docenten en kinderen, zware tassen...
^snap je helemaal... wij hadden helaas maar twee daagjes T_T
dit MEEN je niet. ga je Nederlands maken: schrift weg. hele huis afgezocht, blijkt het schrift in het boek te zitten >_<" het is me ook niet gegund vandaag
bij mij in de klas: de jongens die wel oke zijn blowen (mega afknapper bij mij) of zonderen zich telkens af van de meisjes zodat je ook geen kans krijgt om ze aan te spreken
@Jer: snap niet dat je stage leuk vind:O Ik vind het verschrikkelijk! Je krijgt altijd de **** klusjes... Je bent bij je vrienden weg, die je dan gaat missen.. En S avonds lig je dood in je bed omdat je niet meer kan:P
Ik wilde eerst de Era (dit is Vulcanized) maar die was er niet in m'n maat, nu heeft m'n zusje die
Ze hadden ook heeeeele leuke blauw geruite Vans maar die had niet zo'n hogere zool en ik loop heel erg naar binnen en dat zag er echt niet uit