Ik ben er dus achter gekomen dat een jongen mij leuk vind ;O
MAAR ZE WILLEN NIET VERTELLEN WIE
moet ik eerst vertellen wie ik leuk vindt
en dat doe ik niet
Nako schreef:Ik ga eens kijken of er misschien nog een leuke jongen rondloopt op school.
En dan..
Dan hang ik de hele schooltijden aan zijn been totdat hij me echt wilt
Het lijkt me dan eerlijk gezegd niet dat je dan echt blij zou moeten zijn, aangezien hij dan alleen uit irritatie ja zegt in plaats van dat hij je echt leuk vindt maar dat is hoe ik ertegenaankijk hè
Ben weer single, al een tijdje nu ;3
En ik ben er niet blij mee, ik vind een meisje leuk maar
durf het niet echt te zeggen ;S
Naja, dat gaat toch wel over binnen een week
Ik ben er dus achter gekomen dat R mij nu ook eindelijk leuk vind. Na een half jaar wachten.
Maar d'r is iets geks, ik weet niet of ik wel met 'm wil. ;o
Aan de ene kant wel. Hij is gewoon een schatje af en toe. Maar soms kan hij ook echt heel gemeen doen. Niet tegen mij, maar tegen anderen.
En hij liegt heel vaak.
Hij weet zelf niet dat ik het weet, hij zei het tegen twee vriendinnen van me. Die zeiden het tegen mij. Hij wordt best wel snel verliefd. Dus, was moet ik doen?
Ik zou zeggen: ga op je gevoel af en vraag je vriendinnen je regelmatig te informeren ;D
Als je m niet meer wilt is het oech voor hem. Als je twijfelt kan je óf ja zeggen en kijken hoe dat gaat, óf gewoon even wachten tot je het zeker weet. (Ik raad het laatste aan )
omgg
gisteren
had ik eerder vrij
dus ik liep met vriendinnen de trap af
in het lokaal tegenover de trap, vooraan bij de deur, zat Job
enn
hij keek echt heel schattig enzo ;o
en toen later zij een vriendin tegen mij:
"job keek helemaal naar jou, net zo schattig!"
DAAAAHHH ;o
ik heb nu al bijna met iemand maar het is nog een beetje priel maar we twitteren heel de tijd met elkaar en msnen ook heel veel ,, aleen zij woont dus niet in het dorp waar ik woon maar in de stad waar ik wel heen kan fiettsen (roosendaal) dus dat is een minpuntje
maarja ze is wel heel leuk enzo
Officieel verliefd ;$
Chatten, skype, ...
Maar nu komt het moeilijkste deel, ik moet het haar ook vertellen ;S
Volgens haar vriendinnen zag ze me al een tijdje zitten dus ... duimen