Paardrijden was best gezellig, wel jammer dat mijn vriendin er niet was.
Heb de hele tijd lopen kletsen met een jongen die stomme grappen maakt
Nuja, hij is verder wel aardig
En ik heb geen last gekregen van mijn knie, en het is voor mij te stil op MSN O.o
Zoo blij Mijn aanbod voor maatschappelijke stage voor kunst voor kleuters is geaccepteerd, heb een mailtje gestuurd naar diegene die dat regelt en hopelijk mag ik het contract tekenen~ Woeii~
(Het lijkt net alsof ik er echt ga komen werken )
V Haha, ik vind kunst leuk en ik ben gek op kleine kinderen, dus dit vind ik echt te gek
Laatst gewijzigd door Hikari-desu op wo 16 mar 2011, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
^Hah, hoe officieel, gefeliciteerd . Maar ga je werken met kleuters, jij liever dan ik ö
Pff, ik fietste derjust met mijn viool aan de hand naar huis, val ik recht op mijn gezicht ;/
Al een geluk was er verder niemand in de straat die mijn genante vertoning kon aanschouwen xP
Ik wil even kwijt dat ik echt gek wordt van de systemen van bepaalde hoge scholen. Ik moet een minor volgen en heb een tweede keuze maar geen één school biedt Drama & Theater Educatie aan. Stom.
caesar11111 schreef:^Hah, hoe officieel, gefeliciteerd . Maar ga je werken met kleuters, jij liever dan ik ö
Pff, ik fietste derjust met mijn viool aan de hand naar huis, val ik recht op mijn gezicht ;/
Al een geluk was er verder niemand in de straat die mijn genante vertoning kon aanschouwen xP
hahahahahaa
sorry man maar dit is grappig
hoe is het met de viool die heeft toch niks he??
---
Ik heb net lekker getraind, zo naar bed toe mijn grootste hobby uitoefenen...
Ans is blij, heel blij ! Ik hoef nog maar een klein korstje aan de linker kant kwijt te raken plus de pijn aan de rechterkant en dan is Ans helemaal geheeld! Gisteren over 2 pannenkoeken wel een half uur gedaan, maar dat maakt niet uit toch? Gewoon proberen kan geen kwaad! Vandaag gaat mama macaroni maken en dan ga ik voor het eerst weer een echte warme maaltijd naar binnen schuiven! Tenminste, als het lukt!
@Hiki: Veel plezier!! Vind
@NakO: Knakworstjes als ontbijt ftw, pizza als ontbijt is ook lekker(A)
onze poes heeft geworpen en we hebben nu kleine katjes
& eentje sabbelt telkens op de teen van z'n moeder
maar ik moet ze telkens helpen, want het lukt ze maar niet bij de tepels te komen