@ Jerjer: een blauwe plek uigeknepen? Daar heb ik nog nooit van gehoord
Baaah, morgen repetitie Grieks, Alvast voor de toetsweek van volgende week. T.T Maar voor de verandering hoeven we eens een keer geen woordjes te leren! Dus nu ben ik blij, want met griekse woordjes leren ben ik altijd zooo veel tijd kwijt. Die woorden lijken allemaal op elkaar door die stomme letters... T.T
nou ik heb dus de hele middag sims 3 gedaan, dus nu moet ik nog gaan leren voor M&N en wiskunde maken >< ..
Net bij het eten, had ik nadat ik mijn bord leeg had nog honger, dus had ik wat aardappels van m'n vader gejat, die er toch niet was, toen had ik nog honger, heb ik zo'n beetje de halve bak rodekool opgegeten, en nu heb ik het gevoel dat ik moet overgeven
Ik wil hier weg..
Jamie zit me af te lebberen. Ze moet eens leren dat als ze niet zo klef doe dat ik heus niet vreemd ga.
Nu heb ik wel de neiging om dat te doen
Simmielove schreef:
En het valt ook op dat mijn stuk (waar ik zit bij ICT) alleen maar bestaat uit jongens, ik ben dus het enige meisje
Welkom in mijn wereld Ik heb dat iedere dag maar het is beter dan met alleen maar meisjes
Verder ging het wel vandaag. Bijna alle korsten uit mijn mond zijn weg, alleen aan de rechter kant heb ik telkens iets raars. Als ik een slok water neem en door slik lijkt het wel alsof het onder een korstje gaat of iets. Dus morgen even naar de dokter.. daardoor blijft volgens mij mijn kaak en rechter ook de hele tijd pijn doen.
Potdikke (bewerkt door I_mJimmy, schelden doen we niet op SN)!
Ik kom echt tijd te kort.
Ik heb juist vandaag een stapel huiswerk als ik moet dansen, heb nu alles af, behalve dat wat het meeste is en de grootste onzin. Maar.. Ik moet nog leren voor Wiskunde.. En Biologie en Verzorging moet ik nog inhalen >.<
Omg, ik heb net een verjaardagskaartje gemaakt voor een vriendin die morgen jarig is.
Er staat een Japans figuurtje op, dus ik heb voor de lol een hele tekst vertaald naar het Japans, nou dat doe ik dus ook nooit meer.
Wat schrijven die Japanners kriebelig. o.O