Shittt
USB zit nog in de computer op school, ben bezig mijn vriend over te halen om 'm zo te brengen.
Hij blijft een uur langer, maar het is me godszijdank gelukt.
Anders kan ik nergens mee verder O.o
En dreigen helpt
Er is 1 jongen bij ICT doodsbang voor me
Hij zette telkens mijn monitor uit, en toen zei ik dat als hij het nog 1 keer zou doen ik z'n nek om zou draaien.
Hij deed het toen de bel ging, maar toen ik me omdraaide was hij al weg
marlinde schreef:broers irriteren is een geweldige bezigheid
helemaal mee eens
heb vandaag 2 toetsen gehad, economie en scheikunde. Ze gingen beiden super goed, maar dan moet die van scheikunde nou net alleen voor A meetellen terwijl ik slecht sta voor B...
Bahh, vandaag proefwerk Grieks, Duits en Natuurkunde gehad. Die proefwerken (vooral als ze allemaal op één dag zijn) zouden illegaal moeten worden
Heb Grieks helemaal verknald en natuurkunde en Duits... geen idee
Ik heb dus echt geen zin om te leren voor Mens en Natuur, (so gaat over erfelijkheid, genen enz.)
verder heb ik eigenlijk helemaal geen zin om wat te doen, ik ga me zodadelijk echt vervelen.. Misschien dat ik nog ga tekenen, dan verveel ik me niet, maar eerlijk gezegd heb ik daar ook niet echt veel zin in
Ik ben net naar ''Vie C'est Drole'' geweest. Echt heel erg vaag. Het ging over van alles. Van homofiele mensen tot dikke mensen. O.O En ik fietste daar met iemand heen, en haar fietswiel bleef tussen zo'n rails van een tram zitten. Ouch...
ik ben echt de laatste tijd onwijs moe
op school ook enzo
irritatie
en straks moet ik nog maar ff leren
en vandaag bij gym was ik echt opeens heel erg hyper moest opeens heel erg lachen
en mijn pink zat ergens tussen en dat was au, naja een stukje zat ertussen en toen werd het een blauwe ophopingzegmaar :'3 een dikke blauweplek die ik had uitgeknepen toen het geen pijn meer deed dus kwam er bloed uit :3
en toen was ik blij want deed het geen pijn meer :3
Mijn vriend heeft net mijn USB gedropt
Heb meteen de schermen afgemaakt ;D
Die heeft mijn ICT leraar ook op die foto gezet, de enige van ons rijtje
En het valt ook op dat mijn stuk (waar ik zit bij ICT) alleen maar bestaat uit jongens, ik ben dus het enige meisje
Nu moet ik nog ff dingen uit knippen, ik ben echt benieuwd of we wat gaan winnen, ik ben al blij als we de derde prijs hebben ( volgens mij 500 euries ;D)