Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

58 berichten • Pagina 2 van 3

lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Uitdaging van de maand Maart 2011

^Je upload je foto op een site als tinypic, en kopieërt de [IMG'] code. die plak je in je bericht en TADA!! je foto staat er: ^
Afbeelding
Dit is mijn inzending: Goh, ik ben de eerste! Nou, hier legt een gids aan de vrouw uit hoe dit middeleeuws kasteel is ontstaan.
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Ik presenteer U: Mijn Middeleeuwse stad!

Afbeelding
Dat is een voorbeeld van de onhygiënische sims in de Middeleeuwen en een mooi zicht op de waterput met het meertje met een van de vele loslopende dieren.

Afbeelding
Hier loopt een vrouw langs en heb je een goed zicht op de huizen in het stadje en de armen.

Afbeelding
Hier zie je de markt waar handelaren verschillende spulletjes verkopen.

Afbeelding
Bij deze foto zie je de stadspoort en een kwakzalver die een van zijn middeltjes probeert te verkopen.

Afbeelding
En als laatste een goed zicht op het stadje algemeen.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Mooi! :)

Bedankt voor de complimentjes.. :$
Zoals jullie *misschien* weten kan ik mijn kavels *helaas :sleep * niet meer in de uitwisseling zetten, het startprogramma zegt telkens dat er een fout is opgetreden en het later opnieuw moet proberen.. :s
misschien bij de eerstvolgende patch..
.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties

Gesloten