Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 185 van 250

Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Wat wil je kwijt.

Nako schreef:
Snateraar schreef:Geen gekke dingen uithalen terwijl wij in de teamchat zitten, hè? :lol
Wat denk je dat we zijn? :lol
Apen? (A)
Eigenlijk wel :flapper (grapje hoor ;) )
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
suspicious:3
Mest analist Mest analist

Ik wil kwijt dat ik me erger dat ik nog steeds een deel van de presentatie niet binnen heb van een paar mensjes, en dat ik daarbij morgen al moet presenteren.. Ze hebben de hele vakantie de tijd voor gehad, heb al verscheidende mailtjes gestuurd, maar ik heb nog steeds niet.. En daar erger ik me aan..

zow dat wou ik ff kwijt :P

ik steek geen hand op :P, ik heb vandaag een stuk van een hele grote haan gegeten ;p

+ik ben geen aap >< xD.. dat zijn geen leuke grapjes .. xD
Afbeelding
Lisa is de naam
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ff voor de mensen met wie ik aant MSN'en was het loopt vast XD

Oh god ik moest vandaag naar de rommelmarkt XD

EDIT: en van de computer
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
O oké xD
Ik d8 al xD

Ik ga ook slapen, eerst ff de laptop opruimen, dan naar bed, hopelijk heb ik morgen minder dan 20 fout bij topo :$
Het is ook mijn eigen verdomde schuld, ik moet minder achter de computer en meer mijn huiswerk doen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

Oeff morgen om 8:00 bij de dokter zijn, nee niks ernstigs mensen heb geen bloedingen gehad of iets:) maar volgens mij, naar mijn idee en gevoel, laat er een stukje korst los achter in mijn keel. Plus ik heb rare bijwerkingen van de zware pijnstillers volgens mij...

Hem maar eens ff lekker laten kijken, zover ik mijn mond open kan doen etc.

oeff zo alweer naar bed :P geen zin
Simmielove

Ik wil dat het vrijdag is :(
Vandaag ga ik die stomme topo verprutsen, en ik ben moe, maar moet zo eel mijn bed uit.
Ik haat school.
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

vandaag was echt geweldig :)
hele klas: "Mar, waarom heb je gips?"
ik: "omdat ik het mooi vind"
hun blikken waren geweldig :laugh
eigenlijk was het best gemeen tegen over hun, maar ik had het al zo vaak gehoord.
maar ik kan moeilijk typen, en helemaal niet simmen :( want natuurlijk heb ik de verkeerde pols gebroken :sleep
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
AnsjJ2

Gister avond had ik iets heel raars, echt heel raar. Ik nam een slok water en opeens voelde ik de korst die ik in mijn mond heb gewoon los laten.. De hele dag had ik al namelijk het gevoel dat er een stukje los zat, maar nu was hij dus daadwerkelijk er af gegaan.. Dus ik (heel vies) met mijn vinger in mijn mond korstje vangen en bekijken. Ik dacht eerst dat het een korstje was van een bolletje ofzo, maar dat was het dus niet want ik keek vanochtend en toen was hij helemaal bruin en opgedroogd enzo:P

En vanochtend ging ik naar de badkamer en nam een slok water, kwam er weer een stukje af! Toen begon ik het een beetje eng te vinden.. Gelukkig moest ik al naar de dokter, dus kon ik dat gelijk vragen.
Eenmaal bij de dokter; Je bent aan het HELEN Angelica! Gaat wel snel bij jou zeg... Ik had zoiets van; Nog niet snel genoeg voor mij!
Had gelijk gevraagd wanneer ik mocht eten en het antwoord daarop was; Als jij geen pijn meer hebt bij slikken. Ik had zoiets van; dat kan nog wel een paar weken duren:P

Maar goed, alles is dus goed!
Naja tot een uur geleden. Was van 10 tot 13:00 in slaap gevallen, en werd dus rond 1 uur wakker.. PIJN PIJN PIJN. Had om half 8 paracetamol genomen maar die werkt bij mij maar 3 uurtjes (Bijgehouden) dus ik snel naar beneden een Zware pijnstiller ingenomen en nu ben ik weer een beetje rustig.

Kreeg btw ook net een e-mailtje van mijn ex-stage docent/leraar. Erg lief!
Steven

Wat een k*tdag vandaag. Gelukkig mocht ik van mijn mentor mijn laatste 2 lessen skippen...
Wie wil horen wat er gebeurt is moet het maar even zeggen. Dan stuur ik een PM

V je hebt groot gelijk... Als je wilt horen wat er gebeurt is moet je toevoegen op msn :)

Laatst gewijzigd door Steven op ma 14 mar 2011, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Vandaag was dus de bedoeling dat ik met school ging spinnen voor het goede doel. Nu hadden er maar drie mensen zich opgegeven. :laugh Ik, een vriend en nog een meisje wat de nicht van die vriend bleek te zijn. En er deed ook nog een leraar mee. Maar ja, toen werd het een uur fitnessen. Ook leuk, ik was alleen kapot daarna. En je kon ook je hartslag zien bij die apparaten. Hij zat hele tijd bij mij rond de 170. Beetje hoog vergeleken met de andere. :sweatdrop

^Ik hoop dat het snel over is voor je. Zo te horen gaat het niet echt goed. :(
Vergeet niet dat er licht aan het einde van de tunnel is. ;)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Steven schreef:Wat een k*tdag vandaag. Gelukkig mocht ik van mijn mentor mijn laatste 2 lessen skippen...
Wie wil horen wat er gebeurt is moet het maar even zeggen. Dan stuur ik een PM

V je hebt groot gelijk... Als je wilt horen wat er gebeurt is moet je toevoegen op msn :)
Waarom vertel je het niet gewoon hier? En anders wil ik wel een PM. :laugh
Afbeelding
Simmielove

@Steven
Vertel het mij maar op MSN :)

Heb mijn hoogste cijfer ooit gehaald :swing
Een 9,5 :swing
Voor nederlands :woot!
En van topo had ik 14 fout, dus een 6 :swing
I'm sooo happy!!!!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten