Mag je d'r een verhaaltje bij typen? Anders dan haal ik het wel weer weg.
Maya was flink geschokt toen ze hoorde dat deze jonge man een vampier was. Ze wist niet hoe snel ze moest ontsnappen van deze vampier en rende door de engste buurten van Sunset Valley. (Niet dat die er zijn?) Maya was vreselijk bang en lette niet op. Ze sloeg zomaar een steegje in.
Maya dacht dat ze die vampier kwijt was en stond daar een beetje uit te hijgen op een doodlopend stukje. Toen ze opeens gehijg hoorde van iemand anders. Verschrikt draaide ze zicht om.
De vampier, die Jack heette, liep naar haar toe en kwam akelig dicht bij haar staan. Zijn hand vloog naar achter en Maya kreeg een paar rake klappen in haar gezicht.
Maar Maya liet zich niet gewonnen. Ze sprong boven op de vampier en daar vond in dat enge steegje een hevig gevecht plaats.
En wonder boven wonder kwam Maya er met wat kleerscheuren vanaf. Jack had het gevecht verloren van een vrouw. Die zou niet meer snel vertellen dat hij een vampier was.
Hoop dat hij zo goed is. Verhaaltje is wel heel slecht.
Chips, zie nu pas dat ze andere kleren aan heeft. Is dat heel erg?
Yuri stond weer eens met iedereen te flirten, tot ze opeens een leuke jongen zag ze stapte op hem af en begon te flirten.
Niet lang erna stonden ze buiten, de jongen kuste haar ze schrok een beetje maar hij zoende zo goed dat ze hem niet wegduwde.
Toen hij haar nummer vroeg en of ze nog een keer konden uit gaan vertelde hij dat hij ook een vampier was en dat hij dorst had en trek had ik een lekker modelletje.
Ze schrok en begon hem weg te duwen. Ze schreeuwde en schreeuwde dat iedereen binnen haar zelfs kon horen.
Uiteindelijk liep ze weg, weg van die vampier, maar hij was nog lang niet klaar met haar...
Ik ben erg druk met mijn opdrachten voor het cibap dus dit gaat me ff niet lukken...
Ik ga zodra ik klaar ben met de opdrachten bezig met de artikelen...
LEUKE INZENDIGNEN