Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 45 van 67

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik liep regelrecht vanuit het lokaal naar mijn kamer toe.
Normaal stond ik nu bij Jacob, maar dat was nu veel te opvallend.
Gisteravond viel er een fles op mijn balkon kapot.
Er lag een briefje bij, van Jacob.
Verveeld bekeek ik het briefje nog eens.
Ik zucht.
Ik pak langzaam mijn viool en begin wat te improviseren.
Het klinkt niet heel slecht, al zeg ik het zelf.
Voorzichtig loop ik naar buiten en veeg met een voet de scherven in een hoekje.
Ik speur de rij van tentjes af, op zoek naar die van Jacob.

- Tiffany Heart - Elite -
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Iets moois. ;) Maar dat ben je zelf al
Ik giechel zachtjes als ik de SMS lees.
Snel sta ik op en rommel in mijn kleding kast, ik pak een shirtje met een lage decolleté, en een strakke spijkerbroek, hier zou Wade zeker voor vallen!
Snel trek ik het aan, en bekijk mezelf in de spiegel, eigenlijk, stond het shirtje niet mooi, ik was er wat te dik voor, dan zat er maar 1 ding op; minder gaan eten.
Ik houd mijn buik in, veel beter zo!
Ik werp een blik op de klok, nog 2 uur, zucht.
Nuja, dan gebruik ik de tijd maar om me mooi te maken, op te maken. Ik loop naar de badkamer en doe wat make-up op, niet te veel, en niet te weinig.
Daarna pak in mijn telefoon weer en SMS Wade terug;
Ik heb zeker wel wat moois aan!
Nog 2 uur.... Bn nu al zenuwchtig...
Xxx S

Ik druk op verzenden.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Kreunend wandel ik weg. Misschien. Het was een idioot idee.
Ik liep naar Jacob's tent. "Jake?" Vroeg ik. "Hmm." Klonk er ineens.
"Mag ik naar binnen?" Vroeg ik voorzichtig. Ik hoorde de rits van het tentzeil opengaan en ik kwam naar binnen. "Zo wat moet je?" Vroeg Jake. "Praten." Mompelde ik. "Over?"
"Weetikveel." Bromde ik.

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Zweetdruppeltjes rolden van mijn lichaam en van die van Lorna. Ik had het ontzettend heet, maar genoot van dit moment. Ze was mooi, en ik hield van haar. Ze kreunt zachtjes, terwijl ik haar hals zoen. Ze is het mooiste wat er is.

Giechelend staat ze tegen me aangeplakt. We douchen samen onder een van de douches in de kleedkamers. Ik haal wat zeep uit een drukdingetje aan de muur, en smeer Lorna in, terwijl ze mij insmeert.
'Ik hou van je, Lorna.' ik druk een kus op haar lippen. Ze drukt zichzelf tegen me aan en zoent me.
'Dylan.' zucht ze, en ik grijns naar haar. Op dat moment wist ik het zeker, wij horen bij elkaar.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Simmielove

Tot zo staat er in Wade's SMS'je
Ik wil zo graag naar hem toe, en hij heeft pas om 9 uur gezegt, kan het niet wat eerder!
Ik drentel wat door de kamer, laat me op bed vallen, sta op ga mijn haar kammen, allemaal zenuw trekjes, ik wil zo graag naar hem toe!
Mag 'k nie wa eerder komen?
Ik verveel me zonder je
Xxx S

Laat hem ja zeggen, laat hem ja zeggen, wens ik.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Emma

Zuchtend staar ik naar Jake. Verveeld veeg ik een lok aar uit mijn gezicht.
Ineens begint Jake te proesten. "Wat? "Vraag ik verbaasd. "Ben je uitgeschoten met de lippenstift Sophia?" Grinnikte Jake. Verschrikt wrijf ik over mijn voorhoofd. "Verdomd Emily." Brom ik.
Jake trekt zijn ene wenkbrauw op. "Wat heb je nu weer uitgespookt?" Mopperd hij tegen me.
"Ik ben naar een Elite feest gegaan." Fluisterde ik.

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
Simmielove

Is goed, ik zie je zo. ;)
Is het SMS'je van Wade.
Yes, yes yes! Ik spring van bed af en haal de borstel een paar keer door mijn haar, doe een clipje in mijn haar en doe mijn laarzen aan. Ik huppel haast naar Wade's kamer, vrolijk klop ik op zijn deur.
Als de deur opengaat kijk ik recht in Wade's grijnzende gezicht, "kom binnen, madame", ik bloos en loop snel naar binnen.
"Wat was nou de verrassing?", vraag ik.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik leid Samantha naar mijn bed. Ik heb allemaal kaarsjes rond het bed aangestoken en rozenblaadjes rond het bed gestrooid. Ik ga op het bed zitten en zeg: "Laten we afmaken waar we laatst mee werden gestoord..."

Wade (elite)
Afbeelding
Jozz

Als Sophia wat over dat feest begint te vertellen bedenk ik me dat ik nu iets heel anders had kunnen doen. Ik wil niet gemeen overkomen, maar ik heb echt teveel aan mijn hoofd.
"Sophia." Begin ik. "Ik wil er even tussenuit, vind je het erg als ik ga?" Sophia schud langzaam haar hoofd. We kruipen de tent uit en ik loop een andere richting in, om de hoek. En weer opzoek naar de balkons. Als ik een viool hoor stop ik.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
Simmielove

Wat zag het bed er romantisch uit! Wade gaat op het bed zitten en klopt naast hem, ik ga naast hem zitten, "Laten we afmaken waar we laatst mee werden gestoord...", zegt Wade.
"Goed idee", murmel ik en ik begin Wade in zijn nek te kussen hevig verlangend, Wade kreunt en laat zich vallen. Ik knoop teder zijn knoopjes van zijn blouse los en laat mijn handen over zijn borst glijden, Wade's ademhaling versnelt flink, en de mijne ook.
Wade trekt mijn shirt uit en laat zijn handen over mijn rug glijden langzaam draait hij om, zodat ik onder lig, nu kust hij me in mijn nek, telkens lager, en dan weer omhoog, ik krijg lichte kippenvel, Wade grinnikt liefdevol, "ik houd van jou Samantha", hijgt ik, "ik ook van jou"
Nu kan ik nog maar aan 1 ding denken, Wade & ik, op bed. Ik kreun van genot.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik zit in mijn tent in een kleermakerszit. Mijn haar zit in de verf en ik ben mijn nagels aan het lakken. Pikzwart, natuurlijk. Via mijn ipodoortjes klinkt Green Day.
Plotseling voel de grond onder me trillen, heel zachtjes, dan steeds heftiger. Een aardbeving!
"iedereen naar binnen!" hoor ik een leraar roepen, waarschijnlijk is het Ronald. In een oogwenk ben ik buiten en ren in een meute mede-kerkratten het schoolgebouw in.
"onder de tafels en stoelen allemaal!" ik schiet onder een bankje in de hal. Als ik wil kijken wie er achter me zit, kijk ik recht in de ogen van Ray. Hij werpt me een vette knipoog toe, waardoor mijn wangen ogenblikkelijk gaan gloeien. Ondertussen is de grond veel heftiger gaan trillen. Ik zie buiten wat dakpannen naar beneden vallen en wat boomtakken ook. In de ruimte zelf verschuiven er wat banken en klapt er een kluis open, er is vast iemand vergeten het op slot te doen ofzo. De gehele inhoud ploft op de grond. Wat pennen maken een kletterend geluid op de vloer. Dan is het ineens opgehouden. Voorbij.
"Blijf zitten, wie weet komen er nog naschokken." Hoor ik. Mijn hoofd haal ik vanonder mijn handen vandaan en ik kijk voorzichtig rond. Gelukkig valt de schade mee.
-*- Avalon. -*- kr
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

De liefde bedrijven met de jongen waar je van hield was geweldig. Dit was mijn eerste keer. En ik had het niet anders gewild. We hadden daarna ook nog samen gedoucht. En het was allemaal geweldig. Ik hou zo vreselijk veel van Dylan. Ik zit naast Dylan, gelukkig, op een bankje in de kleedkamer. Niemand ziet ons hier toch. Want ja, wie gaat er nou 's avonds naar de kleedkamers? Ik streel met mijn hand zijn zachte wang. "Dit was geweldig lief", fluister ik voor de zoveelste keer. "Inderdaad", hij drukt een kus op mijn voorhoofd en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij draait een lok haar om mijn vinger. "We kunnen niet eeuwig hier blijven hè.. ", zegt hij na een tijdje. Ik ga recht op zitten. "Nee, jammer genoeg niet. Maar we kunnen nu nog wel even blijven toch?", ik druk een kus in zijn nek. "Als jij dat ook wil", grapt Dylan. "Met jou altijd."

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Simmielove

Mijn handen gleden voorzichtig naar Wade's broek, maakte voorzichtig het knoopjes los en schoven zijn broek wat naar beneden, Wade leek het niet erg te vinden, zijn handen gaan naar mijn BH sluiting en maken deze los. Ik kreun en glimlach lichtjes.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Emma

Ineens zie ik Scott staan. Ik krabbel overeind en storm op hem af.
Angstig sla ik mijn armen om hem heen. "Soph." Bromt hij.
"Hou je klep." Fluister ik tegen zijn borst. Ineens stond Emily naast me. "Ga nou terug Soph." Fluisterde ze.
"Ik heet Bree." Fluister ik dromerig. "Nee helemaal niet." Gromde Emily. Ze trok me los en sleurde me naar een hoekje achterin de klas. "Laat me niet los." Fluister ik zacht. Emily had haar hand stevig om mijn arm heen geslagen en het voelde heel vertrouwd. "Wel als je nu niet gaat zitten en rustig doet." Bromde ze. Ik ging snel zitten. Emily ging naast me zitten hield mijn arm stevig vast.

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Wat naschokken later loop ik de doucheruimten in, leg een handdoek klaar en was mijn haar boven de wasbak uit. Als ik weer omhoog kijk, zie ik direct mijn eigen goudbruine ogen.
Kleine krulletjes plakken tegen mijn gezicht, mijn blik staat slaperig. Toch voel ik me klaarwakker. Ik check het klokje op mijn oude LG. Half twaalf. Misschien kan ik Jacob en Heath vragen om wat te chillen.
"Samen chille? See U bij de muur. Av."

-*- Avalon -*- KR
Jozz

"Tiffany!" Roep ik naar boven. Tiffany kijkt over de rand van het balkon naar beneden en laat bijna haar viool vallen.
"Jacob!" Roep ze verrast. "Ik kom!" Tiffany verdwijnt naar binnen als er een grote schok komt. Ik zoek meteen dekking.

-=- Jacob Orchid -=-
KR

Weergave- en sorteeropties

Gesloten