Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 44 van 67

Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

We kussen steeds heftiger. Niet alleen op de mond, ik voel zijn lippen ook in mijn hals en tussen mijn sleutelbeenderen. Zijn hand glijdt onder min T-shirt en hij duwt me langzaam maar zeker zijn tent in, want die staat het dichtst bij. Hij houdt het tentzeil voor me omhoog en duwt me naar binnen. Ik laat me achterover vallen op zijn slaapzak. Mijn hart gaat in een sneltreinvaart. Mijn shirt wordt omhooggetrokken. Het moet vast en zeker uit. Even help ik mee, maar dan dringt het pas echt tot me door wat hij wil en waar hij mee bezig is.
"Ray, ik kan dit niet." De zenuwen gieren door mijn lijf. Wat als hij boos wordt? Er wellen tranen bij me op. Angst, maar ook pijnlijke herrinneringen.

-*- Avalon -*- KR
Luc

"srry" zei ik " ik ga te snel " ik gaf haar shirt aan haar en ging op het bed zitten en ze komt naast me zitten , ik geef haar een klein kusje " je moet niet doen waar je niet klaar voor bent " zei ik geruststellend .

Ray Note -
kR
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik hap naar adem als Wade plots van me afklimt en een stoel boven op het hoofd van een jongen slaat, misschien wat laat trek ik het dekbed omhoog zodat niemand mij ziet zitten. De jongen struikelt naar achteren en valt in de gang neer, ik kom overeind en sla de deur dicht voordat Wade hem echt pijn doet, snel draai ik de deur opslot en kijk Wade boos aan, "moest dat?", sis ik, Wade kijkt me verbaast aan, "hij kwam binnen en...", begint hij, "en...?", vraag ik geïrriteerd. "Hij..bewusteloos..ik..jij..duwen..pijn", mompelt Wade, hij ziet er schattig uit als hij in de war is..
Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om zijn nek, buiten hoor ik iemand aan de deur rammelen, "doe open! Niemand doet mijn vriend pijn!"
Wade wil reageren maar ik druk een kus op zijn lippen, "vergeten hen en denk aan ons..", mompel ik, "oo, en je bemoeit je er niet me, je laat hun gewoon met rust", voeg ik ernog aan toe, en kus hem weer, mijn hand glijdt over zijn buik, ik zucht verlangend.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨

Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 11 mar 2011, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik schud mijn hoofd. "Het is niet dat ik het niet wil, het is dat ik het niet kan."
Ray kijkt me alleen maar vragend aan.
"Ik zat nog maar in de eerste klas, ik wist amper wat het inhield," mijn schouders beginnen te schokken, en het wordt er niet veel minder op als hij zijn warme hand erop legt.
"Hij was de eerste die me aankeek, op zo'n bijzondere manier. Ik was gelijk verliefd. Tim, heette hij. En toen, en toen..." Ik barst in tranen uit. Als een tijdbom. Ray trekt me sussend tegen zich aan.
"Rustig maar. Vertel verder, als je dat wilt." En dat doe ik.
"Hij zat in de examenklas. We brachten vaak samen tijd door, vaak waren we wat aan het chillen in zijn slaapkamer. Hij had er altijd drank en drugs verborgen, onder zijn bed. Soms bood hij me wat aan."
"Was hij een elite?" wil Ray weten. Ik knik.
"Ja. Hij gad me ook wel eens dure dingen. Mijn iPod heb ik nog steeds. Maar daar gaf ik helemaal niet om. Als ik maar bij hem kon zijn, vond ik het al prima. Hij zorgde ervoor dat ik me bijzonder voelde. Speciaal.
Een keer heeft hij me iets gegeven. Ik weet het zeker, ook al weet ik het niet precies meer. Ik was zo klein, hij duwde me zo plotseling op het bed." Ik stop even om mijn neus te snuiten in een zakdoekje.
"Het deed zo'n pijn, Ray. Het voelde helemaal niet fijn. De volgende dag vertelde ik het aan Ashi. Toen Tim daarachter kwam, vertelde hij het ook aan zijn vrienden. Maar dan liet hij het gedeelte dat ik helemaal niet wilde achterwege. Het ging als een lopend vuurtje. Ik was niet meer het onzichtbare meisje, maar de slet die het met de examenleerlingen doet. Als ik eens wist waar hij nu is dan..." mijn handen ballen zich tot vuisten. Kalmerend legt Ray de zijnen erop.
"Je bent verkracht Avalon, en dan ook nog verkeerd afgetekend. Nu begrijp ik jouw haat tegenover de elite, en ook waarom je dit niet wilde. Ik leef met je mee." Hij slaat zijn handen om me heen.
"Er is nog iets," flluister ik. "Het is de broer van Bianca."

-*- Avalon -*-
KR
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Het was druk. Drukker dan ik had verwacht. Maar er was meer dan genoeg drank. Ik keek om me heen. Er zat een jongen met 5 meisjes in één whirlpool, op het balkon, er stonden overal in de kamer mensen te zoenen, jongens snoven coke, en overal lag confetti en glitters. Er waren rond een uur of 10 allemaal jongens gekomen met zakken vol met confetti en glitters. Er waren zelfs een paar vredebewakers gekomen, maar ik had ze al snel met een paar biertjes gesust. Sommige waren best aardig, en ik had er een tijdje mee gepraat. De muziek klonk hard uit de boxen, en iedereen danste wild. Ik wist bijna zeker dat in sommige kamers het gedaan werd.
Ik pakte nog een biertje, en ondertussen voelde ik me al een beetje licht in mijn hoofd. Ik had Lorna wat beloofd...
'Dylan!' roept iemand naast me, ik herken de stem. Ik word mijn gedachten wakker gemaakt en kijk recht in het gezicht van Bianca. Gek genoeg komt er ook een glimlach op mijn gezicht.
'Bianca!' roep ik terug, terwijl ze naast me staat.
'Rustig maar, ik zal je niet versieren, maar wat een geweldig feest!' ik glimlach en zo raken we aan de praat.
We gaan samen op de bank zitten en drinken wat mixjes. Het wordt best gezellig.
Als de fles leeg is zeg ik tegen Bianca: 'Even een nieuwe halen, ben zo terug.' ze glimlacht naar me, en ik loop weg. Onderweg zie ik een meisje staan.
'Hé, ben jij niet...?' maar ik kan mijn zin niet afmaken, want daar komt de jongen die de coke mee had genomen.
'Welcome to the old days, my man!' lacht hij naar me. Om allebei zijn armen hangen een meisje, één blonde en één brunette.
'Tis geweldig hè?' zeg ik tegen hem, hij knikt en ik loop door naar de bar. Ik haal een nieuwe fles, en loop terug naar de bank. 'Dansen?' vraagt Bianca. Ik knik. Even later zitten we een beetje te springen, en gooien we onze armen een beetje in de lucht. Het doet me denken aan een clip van Ke$ha. Haar muziek is wel van een paar jaar terug, maar toch doet het me hieraan denken. Ik kijk even naar Bianca, ze gooit haar haren los en schud ze heen en weer. Misschien sprak ze de waarheid, het ziet er totaal niet uit alsof ze van plan is me te versieren. Daar is ze te lam voor.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik lig op mijn rug op mijn matras. De wind laat het tentzeil heen en weer wapperen en lijkt het niet te gaan houden, maar ik geef er niks om. Ik geef nergens meer iets om, niet om mijn gebroken hand, mijn gebroken neus, mijn wonden en eventuele problemen. Alleen om Tiffany. En als iemand mij zegt dat ik niet meer met haar om kan gaan beschouw ik dat als onzin, gewoon klinkklare onzin. Ik kan er zo woest om worden dat ik met mijn vuist de muur in zou rammen, maar dat gaat helaas niet. Ach ja, met 2 handen in het verband kun je er nog niks aan doen. Plots besluit ik dat ik iets moet gaan doen. Ik heb Tiffany vandaag alleen even in de klas gezien, en ik moet haar iets laten weten. Ik rommelde wat in mijn tent en vond een fles. Ik streek een stukje papier glad en schreef het vol. Daarna rolde ik het op en schoof het in de fles. Geruisloos kwam ik uit mijn tent en sloop onder de balkons door. Bij één balkon bleef ik staan, en daar gooide ik mijn fles op. Het was Tiffany's balkon, en op het moment dat de fles kapotsloeg ging het licht aan, gelukkig. Ik rende terug naar mijn tent, in de hoop niet gezien of gehoord te zijn geweest.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
Emma

Ik keek zuchtend rond. Overal waar je keek zag je jongens en meiden achterlijk doen en hun roes uitslapen. Ik stortte mezelf op de bank. Emily kwam naast me zitten.
Ze zag er heel erg vrolijk uit. Haar normale nette staart was een grote krulboel die door elkaar was gewoeld. Voorderest zag ze er naar mijn smaak een beetje sletterig uit. "Was een gezellig feestje he Sophia." Giechelde ze. Ik knikte. Het laatste rondje drank ging rond. Misschien zou dit flesje me net teveel worden maarja. What The Hell? Grinnikend dacht ik terug aan hoe ik dat nummer dertien keer per dag luisterde.
Ik pakte een fles en zette het ding aan mijn lippen. Emily begon ook al.
Zuchtend legde ik mijn hoofd achterover. "Was het leuk of niet?" Grijnsde Emily.
"Je hebt me ergens ingesleurd waar ik zelf normaal nooit in zou lopen. Maar ik vind het leuk." Grinnikte ik.
Ik zag Max tegen de muur aan leunen. "Hij slaapt." Legde Emily uit. "Gisteravond is hij er vandoor gegaan met een stuk of drie giechelende meisjes." Grinnikte ze. Gatver wat had ik nou weer voor neef?
Ik dronk het laatste beetje bier op en voelde mezelf half lam worden. Ik legde mijn hoofd op Emily's schoot. "Ik ben een of twee keer naar een feestje van Heith gegaan maar dit is gewoon twee keer zo goed." Giechelde ik. Gatver werd ik nou ook al zo een giechelende trut?
Ik kwam overeind. Grinnikend drukte Emily een zoen op mijn wang.
"Je bent mijn beste vriendin evaarr." Grinnikte ze.
"Hmm." Bromde ik. "Dankje Bree." Grinnikte ze. Ik kon maar niet wennen aan die naam die ze me hadden gegeven om niet op te vallen. Ik staarde naar Max.
Je zou hem bijna het tegenbeeld van Emily noemen. Max zijn haar dat normaal los hing was nu simpel bijeengebonden en hij had daarintegen nog normale kleren aan.
Ik sloeg een arm om Emily's schouder. Ik kon mijn hoofd er weer niet bijhouden.
Emily drukte haar lippen ineens tegen die van mij. "Em? Wat?" Vroeg ik zacht.
"Ik heb genoeg gedronken om dit te doen." Giechelde ze.
"Ik ook denk ik." Lachte ik. Afterparty's dacht ik sarcastisch

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Nona

Ik werd wakker met een hevige pijn in m'n kop. De muziek stond nog aan, maar zachter. Ik lag op een bank, in de woonkamer, en op de bank tegenover mij lag Bianca. Ik stond op. Er waren al een paar mensen wakker.
Ik loop richting de koelkast, omdat ik een enorme dorst heb. Alcohol breekt vocht. Dan zie ik opeens een vredebewaker op de grond liggen, hij slaapt. Ik maak hem wakker. 'Ik zal niets zeggen.' fluister ik hem en hij loopt knikkend weg. Bij de keuken zie ik twee meisjes op de grond liggen, en eentje komt me vaag bekend voor. Maar ik heb enorme dorst, dus loop ik naar de koelkast. Ik pak een literfles water en drink een heleboel. Mijn hoofd knalt uit elkaar, bijna letterlijk. Asprine, Asprine, Asprine. Ik vind een doosje op een keukenplankje en neem het in zonder te kijken wat het is. Vandaag les zit er niet in. Ik plof weer op de bank, en staar een beetje naar het plafond, terwijl ik telkens een slokje neem. Dan val ik weer in slaap, met de fles in mijn hand.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Simmielove

Snel stop ik mijn boeken in mijn tas, Wade leunt tegen de tafel aan, "weet je nog iets te doen?", murmelt hij, en ik voel hoe zijn hand langs mijn wang glijd, hij duwt mijn kin omhoog, "en?"
Ik glimlach, "geen idee, lief", giechel ik, "hmmm", Wade leunt naar me toe en kust me, ik genoot van hem.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Daar sta ik dan, voor de deur van de gymzaal. Te wachten op Dylan. Ik heb mooi ondergoed aangedaan voor hem. Hij zou om kwart over 5 hier zijn. Maar ik ben zo zenuwachtig dat ik er al ben. Ik hoor voetstappen naderen. Daar zal je hem hebben! En daar komt hij. Mijn lieve Dylan. Ik hou de deur open en kijk nog één keer of niemand ons ziet. We glippen naar binnen. "Hoi schatje", zegt Dylan met een glimlach en slaat zijn arm om me heen. "Ik heb je gemist. Hoe is het nu met je?", vraag ik. Hij had vanochtend barstende koppijn zei hij. "Ja, een stuk beter. Die pillen doen wonderen", hij drukt een kus op mijn voorhoofd en we komen aan in de gymzaal. "Wat raar eigenlijk.. In een gymzaal", zeg ik terwijl me een mat uit het rek sjorren. Dylan gooit de mat op de grond en gaat erop zitten. Ik kom bij hem zitten en geef hem een kus in zijn nek. Hij duwt me om en komt boven op me liggen. Zacht kust hij me in mijn nek. Ik voel mijn hart nu al sneller gaan. "Weet je het zeker?", vraagt hij bezorgd. Ik knik. "Ik ben al aan de pil", zeg ik met een knipoog.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Emma

Ik laat mijn lippen naar Emily's nek glijden.
Emily legt haar handen in mijn nek en trekt me dichter tegen haar aan.
Daar lagen we dan. Te rollebollen in de glitter.
Ik trek Emily overeind. "Ik moet gaan Em." Grijns ik.
"Blijf nog even." Grinnikt Emily. "Nee sorry ik moet gaan."
"Oke doei Bree." Grijnsde Emily naar me. Ze liep weg en ging in een hoekje zitten.
Wankelend loop ik weg. Als ik op het plein sta voel ik me ineens heel licht in mijn hoofd.
Snel kruip ik mijn tent in. Kreunend kijk in de spiegel.
Mijn gezicht zit onder de rode vlekken van Emily's lipstick.
Mijn mascara is dik uitgelopen. Ik zag eruit alsof ik uit een mislukte horrorfilm voor veertienjarige kwam.
Ik trok mijn feestkleren uit en deed een broek en shirt aan. Snel rukte ik de elastiek uit mijn haar.
Ik schopte mijn pumps uit en loop op blote voeten naar binnen. Halverwege het plein ga ik over mijn nek.
Kreunend kwam ik overeind. Ik veegde de tranen uit mijn ogen en wankelde weg.
Ineens zag ik Ray staan. Sloffend liep ik naar hem toe.
"Hoi Ray." Kreunde ik. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. "Wat is er met jou gebeurt?" Bromde Ray tegen me. "Teveel gedronken. Wild feestje." Fluisterde ik schor.

~*Sophia*
KR
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Simmielove

Zucht, vanavond zou ik naar Wade gaan. Vanavond pas!
Ik stamp boos naar mijn kamer en laat me op bed vallen, ik wil dat Wade hier is, dat ik met hem kan zoenen, hem kan strelen, maar helaas, helaas, vanavond pas..
Ik draai me op mijn zij en vis mijn mobiel uit mijn zak;
Wade, kan je niet komen? Miss je zoo!
Xxx S
P.S kan je niet komen.. Kn nt w8en tot vanavondd

Ik zet Wade's nummer als verzenden erin en ga druk op verzenden, ik leg 'm op mijn nacht kastje en wacht af...
~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Nona

Ik buig me over Lorna heen. En zoen haar hevig. Ze gaat door mijn haar met haar hand, en trekt er soms zachtjes aan. Speels bijt ik eventjes op haar lip. Ze giechelt. Ik begin de knoopjes van haar blousje open te maken, en wanneer ik haar BH zie valt mijn mond eventjes open. Wauw.
Ik kijk Lorna aan. Ze glimlacht naar me, en bloost een beetje. 'Speciaal voor jou, liefje.' zegt ze.
Ik begin haar hals, nek en sleutelbeen te zoenen, terwijl ik langzaam naar beneden ga. Ze zucht een beetje. Ze vind het heerlijk. Ik grinnik een beetje. Ze streelt met haar hand onder mijn trui, over mijn buik.
'Trek maar uit.' zeg ik tegen haar en ze trekt de trui omhoog, waarna ze hem meteen weggooit. Ik kus haar buik, en haar zij. En terwijl ik haar daar zoen voel ik een hand op mijn riem en nog eentje op mijn kont. Lorna... Dat is het enigste wat er nog door mijn hoofd gaat.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik probeer met een hand zijn riem los te maken. Dat lukt niet echt. Ik lach zenuwachtig en stop mijn andere hand erbij. Nu krijg ik hem wel los. Daarna het knoopje en dan de rits.
Dylan doet hetzelfde bij mij. We wurmen ons handig uit onze broek. Nu liggen we in ondergoed op een mat in de gymzaal. En Dylan zoent me op mijn sleutelbeen steeds een stukje naar beneden. Ik ga met mijn vinger over zijn buik en voel zijn haren omhoog staan. Ik trek hem met mijn andere hand dichter tegen me aan. Dylan draait van me af en trekt me weer boven op zich. Hij gaat met zijn hand over mijn rug en maakt handig mijn BH los. Ik glimlach. "Ik hou van je", zeg ik voor de zoveelste keer. Hij gooit mijn BH achter ons neer. "Ik ook van jou", en hij drukt zich weer tegen me aan.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik krijg een berichtje binnen van Samantha:
''Wade, kan je niet komen? Miss je zoo!
Xxx S
P.S kan je niet komen.. Kn nt w8en tot vanavondd''
Ik kan ook niet wachten, maar ze moet nog even geduld hebben. Ik schrijf terug:
''Nog even wachten. Ik hoop dat je het leuk vindt...
x Wade''

Wade (elite)

Laatst gewijzigd door Zinooo op vr 11 mar 2011, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simmielove

"Ping", het geluid dat ik een SMS krijg, snel pak in mijn mobiel en ga naar mijn inbox, ik hem een SMS van Wade;
Nog even wachten. Ik hoop dat je het leuk vindt...
Snel druk ik op antwoorden;
Moet ik nog wat leukss aantrekken vr jouwww?
Lovuu U

Niet veel later krijg ik een SMS terug.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Jozz

Ik heb heel de dag niks gedaan, tijdens les niet en daar buiten ook niet. Heath en Avalon heb ik ook niet meer aangesproken. Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd wel vaker in mijn eentje zit, en dat is duidelijk niet Tiffany's schuld. Ik hoop zo dat ze mijn bericht gelezen heeft.

-=- Jacob Orchid -=-
KR

Weergave- en sorteeropties

Gesloten