Heb er weer wat bij , de omhelzing van mijn kat
Heb last van mijn knie want die klapt te ver naar achteren de hele dag en van mijn been (bovenbeen) want die is helemaal stijf en kan niet bewegen
Heb er weer wat bij , de omhelzing van mijn kat
Heb last van mijn knie want die klapt te ver naar achteren de hele dag en van mijn been (bovenbeen) want die is helemaal stijf en kan niet bewegen
Die nummers die ik doe zijn ook niet zuiver gezongen hoor, Metallica ga ik zo ook doen dus wat dat betreft komt het best in de buurt
Ik mag vanaf 10 uur niet meer drinken Dus zit ik nu een halve liter fles nog even gauw naar binnen te werken.. en dadelijk weer naar buiten:P... Als je snapt wat ik bedoel;)
Marit. schreef:O MIJN GOD!
Ik had vandaag weer carnaval in ons dorpje, bonte-dinsdag-middag, dan komen veel optredens.
Ik was wat rond aan het kijken, het was niet druk ofzo in het kleine zaaltje. Opeens dacht ik Marina (Marinaatjuh) te zien lopen. In de pauze zat ik in de jassenruimte, kleedkamer, weet ik veel wat het is, was Marina daar ook, maar ik dacht, nee dat kan niet, zij woont hier niet en wat kom je dan hier doen in dit boerendorpje. Ik ging weer zitten en toen kwam Marina dus naar me toe en vroeg of ik Marit was, ik had het dus wel goed gezien. Ik vond het zo raar en grappig
Gezellig in mijn boerendorpje, Asenray
Ahahahah ja idd, ik dacht: OMGOMGOMG IS DAT MARIT
Ik herkende de naam Asenray al ergens van
Je had trouwens een awesome topje aan
Marit. schreef:O MIJN GOD!
Ik had vandaag weer carnaval in ons dorpje, bonte-dinsdag-middag, dan komen veel optredens.
Ik was wat rond aan het kijken, het was niet druk ofzo in het kleine zaaltje. Opeens dacht ik Marina (Marinaatjuh) te zien lopen. In de pauze zat ik in de jassenruimte, kleedkamer, weet ik veel wat het is, was Marina daar ook, maar ik dacht, nee dat kan niet, zij woont hier niet en wat kom je dan hier doen in dit boerendorpje. Ik ging weer zitten en toen kwam Marina dus naar me toe en vroeg of ik Marit was, ik had het dus wel goed gezien. Ik vond het zo raar en grappig
Gezellig in mijn boerendorpje, Asenray
Ahahahah ja idd, ik dacht: OMGOMGOMG IS DAT MARIT
Ik herkende de naam Asenray al ergens van
Je had trouwens een awesome topje aan