Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

852 berichten • Pagina 34 van 43

Luc

Re: High School of Drama's [-> VRAGENTOPIC<-]

Indd^

Hikari jepost klopt niet egt , ik zei

"avalon, ik weet het niet "
"WW wat niet" vroeg ze snel
"jij of .. .. .. .. Sophia , ik weet het gewoon niet . Bij Sophia heb ik een ander gevoel dan bij jou , bij jou voelt fijner , Sophia is meer een vriendin een gewone vriendin waarmee ik lol heb "
Er viel een stilte

-ray Note -
kR

Ik kies dus voor avalon XD en jij poste

Zijn woorden voelen alsof er iemand een baksteen in mijn gezicht gegooid heeft. Keihard.
"dat is dan duidelijk." zeg ik met een kort knikje. Flink zijn Av, klinkt het in mijn hoofd als ik de tranen voel opwellen. Ik kruip zo snel mogelijk de tent weer uit.
"Av, ik wilde niet..." klinkt het nog achter me.
"laat ook maar." roep ik terug, minder kalm dan daarnet. Nu zijn mijn tranen duidelijker te horen. Voordat hij nog iets kan zeggen neem ik de benen, bang voor zijn woorden. Op de vlucht voor Ray.

-*- avalon -*- kr

Dus dat klopt niet zo
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

o, sorry >.< Mou, dan heeft avalon het verkeerd begrepen en is er vette drama (a)

V ik heb nog steeds niet precies te horen gekregen waar ze nou zijn, dus ik dacht dat ze gisteravond misschien wel bij het kantoor van de directeur ofzo waren. ;)
ik heb mijn bericht maar ff bewerkt. :)

Maar waar zijn ze nou dan? En waar is Sophia? Ik snap dr echt helemaal niks meer van.. :S

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op di 08 mar 2011, 12:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Oke luister XD
Sophia Max en Emily hebben geprobeerd om Heith en Chloé weg te kunnen krijgen.
Zelf zijn ze dus gepakt en zitten ze elkaar ergens in de loods depressief te maken.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker

Wow! wat is er veel gebeurd in de afgelopen dagen o_O"
Kan iemand misshien een samenvatting geven vanaf ongeveer zaterdag?
Dan kan ik vanavond misschien weer posten
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

@Skittlerain Ik ben ff Duits doen, maar wil opzich wel ff voor je samenvatten straks ;)
--
Heath en Chloé niet meer verliefd mochten zijn, dat er toen een bende is ontstaan om hun te beschermen,Dylan is weer uit het ziekenhuis, Rachel heeft zelfmoord gepleegt, Ray weet niet wie ie moet kiezen, Sophia of Avalon, Wade en Samantha hebben wat gekregen.
Ik had niet echt zin om een hele uitgebreidde te maken sorry :sweatdrop
Afbeelding
DIRECTIONER.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten