Mijn ouders gingen om 10 uur weg post lopen, (ja hun bij baantje:P, lang leven met pensioen zijn) ben ik snel op de fiets gestapt en frikandel broodje gehaald hihi. Vanaf morgen kan het toch niet meer 2 weken lang op water ijs en water.
@Refurb: Af en toe is dat ook wel weer lekker! Lang uitslapen, en het enige wat je in de vakantie doet is een beetje hangen en laat opblijven Dus dan is het wel lekker!!
Ik begin zenuwachtig te worden voor mogen.. Buikpijn Auw:(
V Die mooie blauwe, met rode en witte stippels, en dan plak je er een foam appeltje op ofzo
We hadden vandaag zo'n project en je moest een bedrijf interviewen. Daarna een presentatie maken. Ik kan écht niet presenteren voor de klas, ik ga vertellen in een sneltreinvaart en wordt super rood. Iemand tips?
Moet namelijk volgende week een spreekbeurt.
euh tegen het rood worden.. foundation?
en tegen het niet durven; gewoon heel goed oefenen. Maar ik snap dat het eng is, ookal heb ik er niet zo snel last van.
Ik heb Johannesburg gekozen, op de foto ziet hij er wel veel donkerder uit dan in het echt, het is een beetje mokka/grijs achtig, en op mijn duimen een klein strikje (stempel)
Pfoe, net Just Dance 2 op de Wii gedaan en nu ben ik kapot >.<
Ik was even weg van SN en ik kreeg al afkickverschijnselen
Ik heb het het megadruk deze week + dat ik van alles en nog wat mankeer= niet leuk
Een uitgebreid verhaal volgt later wel.
Ik heb overmorgen ook een spreekbeurt. Een betogende nog wel, errug leuk *not*. Ik moet nog meer dan de helft ervan in elkaar zetten en alles Maar moet ook nog ak en latijn leren. Druk druk druk :
Maar ik zou eigenlijk ook niet weten wat je moet doen tegen dat rood worden. Maar langzamer praten kan je denk ik wel oefenen. Als je je spreekbeurt gewoon heel goed oefent en he goed kent, gaat het denk ik wel beter.
Eigenlijk weet ik het niet zo goed, want zelf heb ik daar gelukkig niet zo'n last van
Met guitar hero, wilde ik die gitaar snel af doen maar die gitaarband bleef achter mijn shirt hangen, dus die gitaar komt vol op mijn tand, nu is er een stukkie af
maar het is niet zo groot gelukkig
Laatst gewijzigd door Jozz op di 08 mar 2011, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.