Ik had ook ooit zo'n wond, maar dan midden in mijn gezicht , 1tje naast mijn oog en boven mijn lip.
Was van het paard gevallen en mijn gezicht was open gegaan door dat spul in de bak :')
Ik heb geen zin in NL (ik leer voor so voor woensdag) en ben mijn gs boeken vergeten , wou leren voor so donderdag :')
Ennnn...
Heb deze week 2 so + 1 reptitie
Volgende week 2 repetities + 1 so
Gaat weer goed
Poeh, vreselijke dag gehad.
Normaal ga ik dus met een taxi naar een school in Maartensdijk of iig in de buurt, maar nu had ik een nieuwe taxi.
Zo'n Marrokaanse of Turkse chauffeur, geen idee, maar eerst van Houten naar Utrecht en dan pas naar school.
En hoe die vent rijdt. Ik heb letterlijk de hele tijd klem in mijn stoel gezeten, hij rijdt A. keihard en B. nog gevaarlijk ook. Ben ondertussen de tel kwijt over hoe vaak we nu zijn uitgeweken naar links en rechts.
Maar dus eerst naar Utrecht, drie van die probleemjongeren ophalen die elke keer dreigen en in de auto(!) zonder ventilatie roken(chauffeur deed daaraan mee ) en dan ook nog van die keiharde bonkmuziek draaien tot mijn oren letterlijk pijn gingen doen. En mijn oren niet alleen.
Omdat ik achterin zat als een gerookte haring in een ton ingevouwen tussen twee dikke, kleine jongens. Met mijn hoofd tegen het dak en de knieeën klem onder de stoelen.
Terug naar huis precies hetzelfde, alleen dan nog luidere muziek en meer rook.
Ik ben maar bij de dichtstbijzijnde bushalte uitgestapt om maar verder te lopen. Liever 1.5 kilometer lopen dan nog één minuut langer in die auto.
Ik heb weer koppijn, maar mijn ma zei dat ik morgen pas die allergie pillen moet gaan nemen, om te kijken of het erger word, heb gelukkig wel een asperine bij
@Snaat, heb je een klacht ingediend? Dat een taxi chaffeur zo roekeloos rijd en dan ook nog eens rookt in het bijzijn van kinderen moet gewoon niet mogen.
Ohmygodd ik moest vandaag solozingen ik heb een 9,5 ik ben zooo blij
en nu moe tik nog een keer
want ik had geen karaoke versie van dat liedje
en nu
moet ik met live begeleiding
dus een meisje uit mijn klas gaat me op de piano begeleiden
alleen weet ik nog niet wanneer
Xelles schreef:@Snaat, heb je een klacht ingediend? Dat een taxi chaffeur zo roekeloos rijd en dan ook nog eens rookt in het bijzijn van kinderen moet gewoon niet mogen.