Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

62 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
cassandra silver
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:58

Re: Stel hier je vragen over De Sims Middeleeuwen

En is Sims Middeleeuwen ook geschikt voor laptop?
Mindstorms schreef:
Mindstorms schreef:
Kunnen we nu ook multi-player spelen? Via internet of local?
Het lijkt me leuk dat je kan handelen ofzo.
Ja of dat iemand anders bijvoorbeeld de koning(jij) moet vermoorden. Of twee teams die een veldslag moeten spelen.
Dan moet je wel zelf kunnen bepalen of je multiplayer wilt spelen of niet!
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Stel hier je vragen over De Sims Middeleeuwen

lenhofcreathings schreef:Ik heb eigenlijk in de trailers enzo alleen nog maar volwassenen gezien.. spelen kinderen en bejaarden ook nog een rol in het spel?
Een ondergeschikte rol. Volgens mij bestaan oudere Sims sowieso niet. Ouder worden zit niet echt in De Sims Middeleeuwen. Je kan een kind krijgen, die groeit op van baby tot kind en dat is het. Misschien dat het kind nog volwassen wordt, maar volgens mij niet.

Alle kinderen zijn ook NPC's.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Stel hier je prerelease vragen over De Sims Middeleeuwen

Mich..... schreef:Oh ik ga echt een heeeeeele domme vraag stellen :P
Ik zie overal dingen staan over queesten... Maar is dat eigenlijk wel een woord? Of is het een nieuw Sims woord? xD

Queeste (zoektocht)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Een queeste is een zoektocht; in het bijzonder een zoektocht die het karakter heeft van een levenstaak, zoals de zoektocht van Parzival naar de Heilige Graal zoals die in middeleeuwse verhalen voorkomt, de omzwervingen van Odysseus of de zoektocht die de helden van Tolkiens In de ban van de ring ondernemen. Een avontuurlijke, lange reis, met helpers en grote hindernissen (natuurfenomenen, monsters en vijanden) zijn standaard ingrediënten. In dergelijke verhalen is de queeste vaak een metafoor voor de zoektocht naar wijsheid, die door de zoekers wordt gevonden door de ervaringen die ze tijdens het zoeken opdoen.

Het woord wordt ook in overdrachtelijke zin gebruikt voor een opdracht die men zichzelf heeft gesteld, maar die onmogelijk is uit te voeren.

=========

Het is dus een gewoon Nederlands woord maar wordt nooit meer gebruikt zeg maar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Stel hier je prerelease vragen over De Sims Middeleeuwen

Vrij laat, Maar ik vroeg dus met die uitbreidingen
bedankt voro het antwoord.

er kunnen zeker wel uitbreidingen komen zoals ehm... TOen hadden ze ook seizoenen neem ik aan?
en accesoirepakketten ik denk het nu wel zeker, of bijvoorbeeld ene bouwuitbreiding dat je meer kan bouwen :klap

veel te bedenken :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten