Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 154 van 250

djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Wat wil je kwijt.

nonnie: leuke toekomst

verder wil ik even kwijt dat ik een leraar heel lullig vind, de les eindigd om 1:10 en als we gym hadden moesten we er dan om 1:15 zijn, nou gymleraar laat ons pas om 1:12 gaan, zie jij je maar in 3 minuten om te kleden en van gymzaal naar school lopen zo'n 2 minuten is dat, nou allemaal haasten kom ik en een paar andere om 1:16 binnen
en dan vindt die leraar ons nog steeds te laat, terwijl we dus in 4 minuten alles gedaan hebben.
De enige die er waren waren 3 mensen die niet eens mee gegymd hadden
Afbeelding
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Waaaaw! Dat stukje van Glee net was zoooo leuk (Teenage Dream). DAMN!
V ik ook, op youtube, maar was blij dat ie eindelijk op tv kwam ;P
Zinooo schreef: Haha, ja, dat was leuk. Ik vond die van die rock-meisjes ook wel cool. Ik kijk het vandaag voor het eerst. :D
Glee is super leuk! Moet je vaker kijken!

Laatst gewijzigd door Nona op di 01 mar 2011, 22:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
DIRECTIONER.
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

elise6655 schreef:Waaaaw! Dat stukje van Glee net was zoooo leuk (Teenage Dream). DAMN!
Haha, ja, dat was leuk. Ik vond die van die rock-meisjes ook wel cool. Ik kijk het vandaag voor het eerst. :D
Afbeelding
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

ik fiets met een gast die verslaafd is aan Glee en die gaat dan de hele tijd lopen zeggen dat het geweldig is...
verder wil ik ff zeggen dat ik mijn nederlands leraar haat omdat ik een 5.4 heb voor iets waarvan ik dacht dat het vet goed ging en een week van te voren had geleerd :cursing
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

En ik ben alweer op school. Ben niet echt van plan om iets te gaan doen vandaag.
Vandaag voor het eerst stemmen.

En ik had btw heel raar gedroomd. Eerst over mijn vader die naar de WC moest en alle lichten in MIJN kamer aan deed en dat hij weg liep naar de badkamer en de lampen niet terug uit deed. En toen ik voor de tweede keer in slaap viel droomde ik dat Hiki mij een certificaat of orkonde of hoe je het wil noemen, gaf om naar een preview te gaan van Sims 2! hahaha. Omgg mijn dromen zijn raar.
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

aangezien ik mijn eigen toekoemst heel makkelijk voor me zie ga ik het effetjes vertellen; dankzij nonnievien op het idee gekomen. XD

Als ik op de middelbare school zit ga ik havo doen en maak ik dat af, daarna ga ik studeren in japan, daar leer ik alles over binnenhuisarchitectie en manga. Als dat afgelopen is wordt ik beroemd mangaka (Als ik het goed heb) en binnenhuisarchitecte. Ik wordt miljoenair en koop een villa met zwembad en alles erop en eraan. :D

Tadaa.. Het kan uitgebreider..

VV Wel met binnenhuisarchitect, als je bijvoorbeeld het huis van uhm, Avril lavigne inricht, of van Lady Gaga. :p

Laatst gewijzigd door Liza op wo 02 mar 2011, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Liza; met mangaka wordt je echt geen miljonair. Alleen als je bekend bent dan betaalt het brood, meer niet:P

Sims weer eens opstarten, al tijdje niet gedaan!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten