Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 23 van 67

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

"Boe!'' in een reflex draai ik me om, en kijk in de ogen van Jacob.
''Hoii'' stamel ik.
Jemig, waarom moet ik altijd verlegen zijn?
Jacob omhelsd me, en ik begin het wat warm te krijgen.
Ik geef hem een zoen, en hij zoent terug.
"Wist je dat je het mooiste meisje bent dat ik ken?" zegt Jacob.
Ik begin te blozen.
"Wist jij dat je de mooiste jongen bent die ik ken?" antwoord ik terug.
Jacob lacht.

- Tiffany Heart - Elite -

Laatst gewijzigd door xRainbow op di 01 mar 2011, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik knik naar Lorna. Dan buig ik naar voren en geef een zachte en tedere kus op haar lippen. In mijn buik begint het te kriebelen, dit voelt speciaal. Ik haal mijn lippen van de hare af en kijk haar even aan. Ze glimlacht verlegen. Met mijn vinger haal ik een plukje bruin haar uit haar gezicht. Ik stop hem ergens achter haar oor en trek haar dichter bij me. Dan druk ik mijn lippen weer op de hare, en sluit mijn ogen.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dit kan niet beter. Ik zoen met Dylan, de jongen waar ik, nu, smoor verliefd op ben geworden. Ik heb mijn armen over zijn schouder geslagen. Hij is zo vreselijk lief. Het liefst wil ik huilen van geluk. Ik hoop dat hij zijn heerlijke lippen nooit van de mijne haalt. Dit mag van mij eeuwig duren. Ik haal mijn lippen even van de zijne en kijk hem verliefd aan. Ik woel met mijn hand door zijn blonde haar en dan zoenen we weer. Ik hou vreselijk veel van jou, Dylan. Ik wil het over de daken schreeuwen. Schreeuwen van geluk. Dat dit mij zou gebeuren, had ik nooit gedacht. Echt nooit. Om zo lang in een jongen zijn armen te staan en te zoenen.

Ik kan het niet langer houden, een traan rolt over mijn wang. "Wat is er? Ben je niet verliefd?", vraagt Dylan bezorgt. "Nee, ik ben smoorverliefd. Dat is het, ik huil van geluk", zeg ik ben een glimlach en druk Dylan tegen me aan.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist

Zal ik maar zelfmoord plegen?
Ik was eenzaam, zonder niks en niemand.
Maar ik doe het niet. Ik ben wie ik ben, en dat maakte niks uit, of njaa, niet voor mij.
Of maakte het wel wat uit?

~~ Victoria River, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Met weinig moeite til ik Chloé op en ga voor haar staan. "Rot toch op" snauw ik Bianca af, ze trekt haar neus op "Zeg me niet wat ik moet doen" sist ze nijdig. Een bende elites komen achter haar staan, ik deins achteruit en grijp Chloés hand vast. "Weg hier" fluistert ze zacht in mijn oor. Ik knik en doe een laatste uithaal naar een brede kerel die Chloé dreeg vast te grijpen. Hij viel met een doffe kreun achterover op het pleintje maar we hadden ons al uit de voeten gemaakt om zijn zijn gevloek te kunnen verstaan.

- Heath Byrle (k) -
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik slik even. help, wat moet ik doen? Flirten met twee jongens tegelijk? Hoe ga ik dat doen?
"Wat is er?" vraagt Jerrel als hij mijn benauwde blik ziet.
"Niks, het is gewoon warm hier." zeg ik dan maar. Fout, fout!
"Ik ga maar naar mijn... kamer. Tot morgen." zegt hij. Hij pakt zijn spullen op en loopt de kantine uit.
Pfoeh, wat een opluchting. Maar aan de andre kant vind ik het ook weer jammer dat hij weggaat. Dan wend ik me tot Ray.
"Zin om een eindje te wandelen?" stel ik voor.

-*- Avalon -*- KR
maike0090

Samen gaan we er van door. De school is gelukkig erg groot. We nemen een lange omweg en gaan dan naar de tuin. Hijgend val ik op mijn rug op de grond.
"Moest je nou slaan?" vraagt Heath.
"Ze schold je uit," protesteer ik, "dat pik ik niet."
Heath ploft naast me neer op de grond.
"Hier vinden ze ons toch niet," zeg ik grijnzend. Ik laat me dramatisch tegen Heath aan zakken.
"We maken wel vijanden zo," grinnikt hij.
"Die kunnen we makkelijk aan," zeg ik vrolijk en druk een zoen op zijn lippen.
"Oh, ik heb trouwens geen elite-eten kunnen meenemen," zeg ik grinnikend.
"Ik had juist zo'n honger!" kreunt Heath en hij trekt een zielig gezicht.
"Niet doen," zeg ik pruilerig en leg mijn hoofd op zijn schouder.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Ik zit nog steeds - met een pijnlijke kont op het moment - op de grond in de gang van de school. De afspeellijst van mijn mp3speler is al zo'n 4 keer herhaald omdat ik hier al zo lang zit, maar ik krijg er toch nooit genoeg van. Ik besluit nu maar op te staan, aangezien mijn achterwerk voelt alsof het van hout is. Het is toch een prima tijd om op bezoek te gaan bij mijn plantjes. Stijfjes sta ik op en stop mijn mp3speler weg. Daarna loop ik naar het plantenlokaal.

~Ashi~kerkrat
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Jozz

"Wist jij dat je de mooiste jongen bent die ik ken?" Zegt Tiffany lief. Ik krijg een heel raar gevoel in mijn buik. Dit meisje is speciaal.
"Ah, dat is zo lief." Fluister ik, Tiffany giechelt. Ze drukt haar lippen tegen de mijne. Ik houd haar nog steviger vast. Dit was een geweldig moment, het leek eeuwen te duren. Misschien duurde het ook wel eeuwen. Na een poosje lieten we elkaar los.
"Laten we een ander plekje zoeken." Zeg ik. "Weg van die vieze fabriekslucht." Tiff knikt, we lopen naar beneden.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
Luc

Avalon en ik gingen een rind je wandelen we liepen richting het dak we konden hier net niet over de grote muren heen kijken "kom eens mee" zei ik tegen avalon we liepen via het dak om ,naar de andere kant van het dak er was daar een ladder en sliepen naar boven " laag blijven " zei ik tegen avalon en daar waren we dan we konden zo over de muren heen kijken we zagen de chaos het was niet normaal junkies, dieven en deuren stonden zo open " hierhaal ik mijn ispiratie dus vandaan" avalon huilde ik nam haar mee naar beneden en omhelse haar " het komt wel goed ooit"

Ray Note
kR
caesar11111

Mijn lippen krullen zich tot een scheve grijns, en zachtjes streel ik langs Chloés wang.
"Niets drijft ons uit elkaar, oke" ze knikt zachtjes en tuit haar lippen. "Jij wilt ook niets anders" zucht ik en kus haar passioneel op haar lippen. "Wat zou ik nog meer willen" preveld ze dromerig en laat haar kin tegen mijn schouder rusten. Ik rol met mijn ogen en sla mijn armen om haar heen. " Begrijpelijk" grinnik ik.

- Heath Byrle (k) -
djon black

ik liep naar me kamer met maar een enkele gedachte in mijn hoofd: is Avalon nou verliefd op mij? dan moet ik haar teleurstellen aangezien ik op jongens val, nee ze kan niet verliefd op me zijn ze is gewoon veranderd. Ja daar houd ik het bij dacht ik maar ze is gewoon verranderd en doet nu gewoon vriendelijk en soms vind ze dat lastig maar ja dat kan je ook wel verwachten. Maar ik wist het nog niet, ik dacht ik ga door de tuin wandelen en zo kom ik er wel achter. Toen ik eenmaal op een bankje ging zitten (blijkbaar zat er een struik tussen mij en Chloe en Heath) en pakte een bloem
ik plukte er blaadjes af: "ze houdt wel van me, ze houdt niet van me, ze houdt wel van me, ze houdt niet van me"
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik wist hoe erg de wereld in elkaar zat. Ik heb erover gelezen, gehoord. Ik heb mijn eigen vader voor mijn ogen zien sterven, waarna mijn moeder een paar weken aan alcoholvergiftiging volgde.
Maar dit zíén.. Ik voel zijn warme armen om me heen, zijn zoete stem in mijn oor fluisteren.
"Het komt wel goed, ooit."
"Dat hoop ik." snik ik. ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
De wind is ijskoud, de industriegeur haast ondraaglijk en het uitzicht maakt het er niet veel beter op.
Toch voel ik me veilig. Bij Ray.

-*- Avalon -*- KR
xBbyTiinaa

Net als ik naar de gang loop met uitgelopen mascara, van tranen die ik net losliet komen Jacob en Tiffany als een stelletje aan lopen. Ik verstop mijn ogen snel onder mijn pony, en zeg snel zo normaal mogelijk hallo.
"Hoi" zeg ik.
"Hey Victoria." zeggen ze tegelijk.
"Alles goed?" vraagt Tiffany
"Ja, en met jullie?"
"Perfect" zegt Jacob.
Gelukkig zijn hun weg van het dak, dan kan ik daar wat zitten.
Na het klimmen op de ladder ben ik eindelijk boven.
Ik kijk om me heen en begin diep adem te halen.
Ik ga liggen op de harde steentjes, en ga er uiteindelijk eentje pakken en ermee spelen.
Aarg ik begin echt levenloos te worden.
Zal ik misschien mijn geesten oproepen? Nee, niet vandaag in ieder geval.

~~ Victoria River, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Het was snel aan het afkoelen, en ik zag dat Lorna het koud kreeg. 'Zullen we naar binnen gaan?' vraag ik aan haar terwijl ik naar de kippevel in haar nek kijk. Ze knikt en ik leg mijn arm om haar schouders heen en begeleid haar mee naar binnen. Samen lopen we door de gangen en af en toe stoppen we even om elkaar een kus te geven.
'Wat wil je doen?' vraag ik
'Hoe bedoel je?'
'Film kijken op mijn kamer, gewoon praten of iets anders?' Ik streel haar wangen en leg mijn handen om haar gezicht, dan trek ik haar hoofd naar me toe en kus haar lippen nog een keer.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Anna

"Dat zien we wel als we op je kamer zijn", zeg ik na zijn kus. Een aantal Elite beginnen te schelden als ze Dylan zien kussen met een kerkrat, maar daar hebben we nu even geen oog voor. We hebben alleen oog voor elkaar. Zonder dat ik het door heb staan we al bij zijn kamerdeur. Dylan doet de deur voor me open en ik stap de kamer binnen. Het is een gewone jongenskamer. Er hangt een vlag van Finland en er liggen wat kussens op de grond. Boven zijn bed hangen foto's van een meisje. Ik heb iets vaags gehoord over een zusje. "Is dat je zusje?", vraag ik. Dylan knikt en geeft me nog een kus. Hij duwt me in de stapel kussens en komt bij me zitten. Zo zitten we een tijdje in elkaars armen. Gewoon stil, we hoeven niks te zeggen. Maar ik wil meer over hem weten. "Vertel eens over je zusje?", vraag ik. Dylan haalt diep adem en probeer te vertellen. Als hij er niet uit komt help ik hem.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
xBbyTiinaa

"Er, er is niks aan de hand." zeg ik stotterend.
"Er is wel iets, je bent raar, je gedraagt je raar en het lijkt alsof je..."
"Alsof wat?" vraag ik. Hij wist het. Hij wist het dat ik paranormaal was.
Maar hoe?
"Paranormaal bent." zegt hij zacht.
Ik kijk hem aan met glinsterende ogen van mij.
"Hoe weet je dat? Of hoe ben je er achter gekomen?" zeg ik.

~~ Victoria River, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
djon black

Ik keek naar boven en daar zag ik Wade! wow wat had ik die lang niet gezien, ik rende naar boven en riep: "Wade, jonge wat heb ik jou lang niet gezien" en daarna zag ik Victoria en vroeg: "op de meisjes af?" Wade draaide zich boos om en zei: "jij toch ook?" ik wist toen even niet wat ik moest zeggen zal ik het nu gaan vertellen? nee dus ik zei: "ja tuurlijk er zijn zat lekker meiden hier alleen helaas is de helft bezet"

-Jerrel
elite
Afbeelding
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

"Kom mee! Ik wil nog een beetje gitaar leren spelen!'' roep ik, en trek Jacob aan zijn arm mee.
We rennen een paar trappen af, een paar gangen in, en dan zijn we bij de ruimte waar Thunderstorm altijd oefent.
Jacob pakt zijn gitaar, en ik leg mijn vingers op de snaren.
"Kan je me dat deuntje van gisteravond leren?'' vraag ik.
Hij doet het een paar keer alleen, en dan doen we het weer samen.
''Nu wil ik het zelf proberen.'' grinnik ik.
Ik probeer het een paar keer, maar het klinkt werkelijk nergens naar.
Jacob lacht, en pakt de gitaar weer van me over.

- Tiffany Heart - Elite -
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten