ik ben gewoon tevreden over me naam
Alleenw el grappig dat sommige mensen -desu achter Hikari zetten. (wel logisch als je niet weet wat dat betekent)
het is de ik-vorm van "zijn", en komt uit de zin watashi wa Hikari desu. (Ik heet Hikari, of ik ben Hikari, vrouwelijke vorm)
Hikari-desu schreef:ik ben gewoon tevreden over me naam
Alleenw el grappig dat sommige mensen -desu achter Hikari zetten. (wel logisch als je niet weet wat dat betekent)
het is de ik-vorm van "zijn", en komt uit de zin watashi wa Hikari desu. (Ik heet Hikari, of ik ben Hikari, vrouwelijke vorm)
ik zit al sinds 6 maart 2006 met deze nickname(jaah op een andere site) dus :'3 al bijna 4 jaar
naja...
vandaag me bureau opgeruimd enneh, ik heb weer een bureau! ;D
Echt ik ben zoo jaloers op de mensen die bij het vocaloid concert met een lichtgevende prei hebben kunnen staan zwaaien!! Ik had desnoods een vliegtuig gestolen om Rin en Len kagamine Butterfly on your right shoulder te zien zingen!!!!
Hiki toch , dat is gemeen en niet aardig .
Ookal is het waar
Ben net uit de douche . Mijn kat kwam net ook irriteren, hij ging de douche in, dat wordt nog eens wat wanneer we een inloop douche hebben .
Voor de nieuwe badkamer gaan we motgen tegeks uot zoeken rn morgennook paardrijden
Simmielove schreef:Hiki toch , dat is gemeen en niet aardig .
Ookal is het waar
Ben net uit de douche . Mijn kat kwam net ook irriteren, hij ging de douche in, dat wordt nog eens wat wanneer we een inloop douche hebben .
Voor de nieuwe badkamer gaan we motgen tegeks uot zoeken rn morgennook paardrijden
je brengt me op een idee
ik ga ook douchen (nou was ik toch al van plan mijn gezicht zit onder het zand )