Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

64 berichten • Pagina 3 van 4

-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Kan jij ook op een instrument spelen?

lenhofcreathings schreef:ik speel:
- gitaar elektrisch, akoestisch en bas (6 jaar)
- piano (1,5 jaar les, toen was ik 6 :D)
- percussie (zo'n doos ding waarop je trommelt)
- accordeon :D
- blokfluit :P
- stemband :laugh (1 jaar zangles nog bezig :sweatdrop )
Wow awesome das veel ;ppp

Maarja doe alle muziek enzo met m'n pc (voorlopig XD)
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Sinds mijn 6e speel ik al viool. Het gaat me wel goed af, ik heb steeds goede resultaten en ben gevraagd in orkesten :$ . Dat moedigt wel aan :)
Ik denk eraan om later Conservatorium te gaan doen jegens mijn leerkracht me erop heeft gewezen, dat is namelijk wel een droom om van mijn passie mijn werk te maken ;D.
Maar dan moet je wel erg goed zijn dus blijf ik hopen en oefenen ;D

ook speel ik piano, dat doe ik nog maar een jaar of 2 maar dan wel zonder lessen dus dat telt niet echt :D
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

we moeten in een groepje cooler than me spelen voor muziek op school, en natuurlijk is er weer geen trompet/cornet/bugel partij -,-
nu moet ik gitaar spelen, ik heb nog maar een stuk of twee keer gitaar gespeeld en het klinkt voor geen meter :sweatdrop ik houd het voor zover mogelijk toch maar bij cornet :lol
Afbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Maritttt schreef:Ik speel gitaar, maar ben er 3 maanden geleden mee gestopt :P
domdomdom :angry

gitaar is wel errugh populair hier volgens mij.. naja, gitaar is gewoon leuk! :swing
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand

marlinde schreef:eerst een tijdje elektrische gitaar, toen gestopt omdat het toch niet zo goed beviel, telkens als ik met een vriendin samen wou spelen die enorme versterker meezeulen. nu heb ik al 3 weken ofzo mijn spaanse gitaar en ben er helemaal verliefd op. alleen weet ik nog geen leuke liedjes. niet al te moeilijk, en geen kinderleidjes xD.
iemand ideeën?

V ja, alleen hebben ze volgens mij geen gitaarbladmuziek. en ik kan voor geen meter notentaal, hoewel ik zo'n boek heb waar het staat uitgelegd. maar ik ben geen talent in noten leren lezen 8-)
Ik speel ook spaanse gitaar. Ik heb wel leuke nummers. Ik zit nu twee jaar op les. Ook doe ik niet aan noten lezen. Je hebt ook bladmuziek met zogenaamde tab-registraatie. Heb je dat geprobeerd? Echt ideaal. Staat precies aangegeven op welke snaren en welke positie op de hals je vingers moet hebben.

Greensleeves is bijvoorbeeld erg leuk en heel makkelijk.
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

simmertje1981 schreef:
marlinde schreef:eerst een tijdje elektrische gitaar, toen gestopt omdat het toch niet zo goed beviel, telkens als ik met een vriendin samen wou spelen die enorme versterker meezeulen. nu heb ik al 3 weken ofzo mijn spaanse gitaar en ben er helemaal verliefd op. alleen weet ik nog geen leuke liedjes. niet al te moeilijk, en geen kinderleidjes xD.
iemand ideeën?

V ja, alleen hebben ze volgens mij geen gitaarbladmuziek. en ik kan voor geen meter notentaal, hoewel ik zo'n boek heb waar het staat uitgelegd. maar ik ben geen talent in noten leren lezen 8-)
Ik speel ook spaanse gitaar. Ik heb wel leuke nummers. Ik zit nu twee jaar op les. Ook doe ik niet aan noten lezen. Je hebt ook bladmuziek met zogenaamde tab-registraatie. Heb je dat geprobeerd? Echt ideaal. Staat precies aangegeven op welke snaren en welke positie op de hals je vingers moet hebben.

Greensleeves ken ik uit mijn hoofd, alleen werken mijn vingers niet mee :lol
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

simmertje1981 schreef:
iemand ideeën?

Tabs zijn toch voor gitaar spelen onderhand een standaard?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie