Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 23 van 137

Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Vragen aan de moderators

Is het nog nodig, ik zie dat je zelf al gekozen hebt voor zondag? :S

Maar vooralsnog is het alleen mogelijk om polls in het dagboeken gedeelte te maken. ;)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Steven

ik vind het raar dat steeds posts van mij verdwijnen. Zoals vandaag ook is gebeurt in Post jezelf. Ik word beschuldigd voor dingen die ik niet doe!
Ik vind dat gewoon zwaar irritant.
AnsjJ2 schreef:Even voor de duidelijk voor iedereen & Simsteven was hier een voorbeeld van:

Als je een foto wilt uploaden, en je zegt dat hij er zo aan komt. Maak dan niet een nieuwe post maar bewerk de vorige. Maakt niet uit dat het 10 minuten of een uur geleden is, het gaat om het idee.
Ik heb gepost dat ik zoiets niet heb gedaan en dat ansj sim-sven bedoelt. maar die post is verwijdert!!!!!
Ikzelf vind dit geen stijl van jullie team
Ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen

V Sorry maar dat moest er ff uit

Laatst gewijzigd door Steven op do 24 feb 2011, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Die post is verwijderd, omdat die post daar niet hoort. Als je het ergens niet mee eens kan je gewoon diegene een PM sturen en het zelf verder oplossen zonder dat daar verder mensen last van hebben. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dat in het topic zelf gebeurt. ;) Dat snap je denk ik zelf ook wel.

Dus ik zou zeggen stuur AnsjJ2 gewoon een pm en leg het uit wat je dwars zit. Vergeet niet dat teamleden/moderators óók mensen zijn en mensen maken nu eenmaal fouten. Zélfs wij. En bovendien kan iemand zich vergissen in een naam (of het zo is weet ik niet), je hebt geen waarschuwing gekregen, geen ban of wat dan ook dus rustig aan.

En dat andere post ook verwijderd worden, ja. Daar zal natuurlijk ook een reden voor zijn. Daar zijn gewoon duidelijke regels over, dus dat je het 'geen stijl' vindt, is wat misplaatst. Wij handelen alleen maar naar de regels.

Maar aangezien je hoopt dat wij er wat aan kunnen doen, ben ik wel benieuwd of je wat in gedachte had. (A)

@Sim-Sven, hij zegt alleen maar wat hij denkt...

\/ Nou bij deze dan. ;)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

simsteven schreef:Dat er op z'n minst ff een PM word gestuurd met een reden dat je post is verwijdert misschien
Helaas is dat niet altijd mogelijk omdat er duidelijk in de regels staat dat een post met bv alleen maar 1 smiley erin niet toegestaan is.

Dus als je zoiets post dan weet je eigenlijk al dat die verwijderd zal worden. En we kunnen niet elke keer een PM sturen als we zo een post verwijderen.

Als er andere dingen verwijderd worden dan moeten de mods dat als het even kan wel aangeven. Dat kan als reactie of een PM.

We houden als team elkaar wel een beetje in de gaten en proberen zo alles hier leuk te houden maar het wordt ook steeds drukker hier en elke keer een PM sturen wordt erg veel werk gewoon.

Dus ik hoop dat jullie dat ook van ons begrijpen.
Afbeelding
hiki

simsteven schreef:ja ik begrijp het wel maar in mijn geval had het best wel ff gemeld worden door degene die de post heeft verwijderd
Helaas gaan we geen uitzonderingen maken.

Wel kan ik aan Xelles vragen dat áls er een bericht wordt verwijderd er automatisch een PM wordt gestuurd. Maar ik heb geen idee of dat mogelijk is.

Het is niet zo dat we het niet willen maar iedereen is gewoon druk en heeft ook nog prive dingen xD
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Hee uhm, Hiki, :thumbup
ik vind mijn gebruikers naam niet zo leuk, kan dat verandert worden? in; Liza

Want uhm, ja, :$
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
hiki

A&LBestiessForever. schreef:Hee uhm, Hiki, :thumbup
ik vind mijn gebruikers naam niet zo leuk, kan dat verandert worden? in; Liza

Want uhm, ja, :$
Alleen bij hoge uitzondering: PM Xelles even, hij is nu snowboarden maar later of morgen er weer.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie