Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

172 berichten • Pagina 2 van 9

Mich.....
Mest analist Mest analist

Re: *NEW* ~UPDATE1~ Time of your life

Nou, ik heb vannacht weer even tijd om verder te schrijven aan het verhaal, maar morgen weinig tijd om screens te maken... misschien morgenavond weer een update, anders donderdag!
''Faber est suae quisque fortunae''
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Wauw, je schrijft inderdaad heel leuk, en ik ga deze ook zeker volgen!
Maar ik heb één vraagje, waarom gebruikt als iemand iets zegt van die rare aanhalingstekens?
`' Ofzoiets. Of ligt dat gewoon aan mijn pc?

Verder, ga zo door!
Afbeelding
Mich.....

^ Je gebruikt toch altijd aanhalingstekens als iemand iets letterlijk zegt? XD Of bedoel je dat niet? XD

EDIT:

Ik wilde deze week nog heel graag een update doen! Het verhaal voor de volgende update was af en stond zelfs al netjes in Word getypt, maar door persoonlijke omstandigheden heb ik nu geen tijd om screens te maken :(. Ik baal echt enorm, want ik vind de reacties die geplaatst worden echt zo lief en leuk dat ik zo snel mogelijk weer een aflevering wil maken als bedankje. Ik hoop echt dat ik zondag kan uppen, want dan zit ik nog goed op schema. (ja, ik maak schema's voor wanneer ik weer wil uppen :P) De weken daarna wil ik elke zaterdag een update online zetten. Dan heb ik de hele week om het verhaal van de een update te schrijven te schrijven (of 2 updates, of 3) en de vrijdag om de screens te maken.

Als jullie maar weten dat ik echt super gemotiveerd ben om dit dagboek te maken! Ik ga niet zomaar middenin stoppen en ik ga dit gewoon afronden! Maar nu weten jullie in ieder geval de stand van zaken!
Mich.....

Ik denk dat het vandaag wel goed komt met die update!

@cedric
Dan ga ik straks meteen even kijken hoe groot dat kavel moest zijn, want dat heb ik ook nog steeds niet gedaan :$
Mich.....

Vannacht heb ik niet erg lekker geslapen. Ondanks dat ik erg moe was, werd ik steeds wakker. Alles was zo anders. Ik hoorde andere geluiden, ik zag andere schaduwen, mijn hele kamer was anders. Even dacht ik dat ik Matthew hoorde rondsluipen, maar dat zal ik me wel verbeeldt hebben.
Afbeelding

Vandaag is het zaterdag en ga ik samen met Taylor shoppen. Ik heb er zo’n zin in! Dé perfecte gelegenheid om Taylor, maar ook om Bridgeport beter te leren kennen. Dus zocht ik wat leuke kleren bij elkaar, deed mijn make-up op en ging ik naar beneden om te ontbijten.
Afbeelding

Ryan was in de keuken bezig boterhammen te smeren toen ik beneden kwam. ''Hey, goedemorgen. Heb je een beetje lekker geslapen?'' Vroeg hij. Ik legde uit dat ik nog even moest wennen aan de nieuwe omgeving enzo. Ryan smeerde maar meteen wat extra boterhammen erbij, zodat we samen konden ontbijten.
Afbeelding

Taylor was inmiddels ook beneden gearriveerd en zo ontbeten we vanochtend met z’n drieën. ''Waar zijn May en Matthew?'' Vroeg Ryan aan Taylor. Maar Taylor had geen flauw idee.
Afbeelding

Nog snel even tanden gepoetst en we belden een taxi. We stapte uit bij de supermarkt om alvast wat boodschappen te doen voor het avondeten. Vervolgens kon het shoppen echt beginnen. Taylor wist alle leuke winkels en boetiekjes te vinden in Bridgeport.
Afbeelding

Na een paar uur intensief shoppen gingen we wat drinken op een terrasje en kletsten we wat. Taylor vertelde dat ze al een jaar in Bridgeport woonde en dat ze op de toneelschool zat. Ze wil later actrice worden. Zo praatten we nog een tijdje door. Daarna belden we een taxi en gingen terug naar huis.
Afbeelding

Thuis aangekomen zaten Ryan en May in de woonkamer. Ze praatten wat over het avondeten en over studeren. Taylor en ik voegden zich ook bij het gesprek en het was eigenlijk best gezellig.
Afbeelding

Na een tijdje stond Ryan op om te gaan koken. May wilde graag nog wat lezen en Taylor ging haar nieuwe kleren bewonderen. Dus ik besloot om mijn ouders maar eens te gaan bellen, want ik besefte me dat ik dat nog niet eens gedaan had.
''Hey mam, met mij!'' Mijn moeder nam de telefoon op. Ik vond het zo fijn om haar stem te horen. ''Liz, hoe is het daar?'' Ik vertelde dat alles goed was en dat ik leuke huisgenoten had. En dat ik vandaag zelfs met één van hen een gezellige middag heb geshopt. We praatten nog wat over de telefoon over ditjes en datjes tot May me kwam waarschuwen dat het eten klaar was. ''Dag mam, ik moet nu gaan, want we gaan eten. Ik hou van je!'' ''Ik ook van jou, voorzichtig daar.'' Hoorde ik nog en hing toen op.
Afbeelding

Aan de eettafel was alles hetzelfde als gisteren. ''Ik heb mijn best gedaan er iets lekkers van te maken.'' Zei Ryan. En het was lekker! Ryan kan echt heel goed koken. Eigenlijk was alles heel gezellig en was er niets aan de hand. Totdat we de voordeur hoorden dichtslaan. Ineens kwam er een nogal typische jongen binnen, pakte een bord van het aanrecht en schoof aan de tafel. Zonder een woord te zeggen begon hij te eten. ''Matthew, misschien moet je je ook eens voorstellen.'' Zei Ryan nogal bot. Matthew keek me aan, even dacht ik een glimlach te zien, maar volgens mij beeldde ik me dat in. De sfeer aan tafel was ineens veranderd. Zo gezellig als het eerst was, was het nu echt niet. Ik betrapte mezelf erop dat ik mijn bord zo snel mogelijk leeg at om naar mijn kamer te kunnen.
Afbeelding

Na het eten keek ik wat tv op mijn kamer. Veel leuks was er niet te zien. Opeens kwam Taylor binnenvallen en ging naast me zitten. ''Niets op televisie zeker?'' Vroeg ze. ''Even over Matthew, je moet je het niet aantrekken. Hij is altijd al zo geweest. Voor zover wij weten dan. Het ligt niet aan jou.'' Ik loog dat ik het niet erg vond wat er aan tafel gebeurd was.
Afbeelding

Taylor bleef nog even hangen, maar ging daarna naar haar eigen kamer. Ik trok mijn pyjama aan en poetste m’n tanden. Ik wilde nog even het late nieuws kijken voor ik naar bed ging. Dus plofte ik maar weer neer op een van de oranje stoelen die ik van mijn ouders gekregen had. Er was niet echt interessant nieuws. De Sims 3 Super Sale was zeer geslaagd, er zijn een aantal geruchten over een nieuw Sims 3 uitbreidingspakket, er is een nieuwe burgermeester in Twinbrook aangesteld… Nou, ik besloot dus om maar naar bed te gaan en zette de tv uit. Maar nog voordat ik het licht uit had gedaan, werd er aan mijn deur geklopt…
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Mich..... op zo 06 mar 2011, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie