Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

280 berichten • Pagina 4 van 14

Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 4 - 4 plaatsen over

Hoofdstuk 5

*tap* *tap* *tap*

Afbeelding

Zo ging het nu al weken. De laatste tijd had mijn maag echt geen idee hoe hij al dat voedsel binnen moest houden. Ik gaf enorm veel over, maar ik at ook heel veel. In het geheim hoopte ik dat ik zwanger was, want mijn moeder had mij vroeger verteld dat dit signalen konden zijn. Toch wilde ik me er niet teveel op verheugen, het kon natuurlijk ook een buikgriepje zijn...

Afbeelding

Toen ik weer naar buiten liep bedacht ik me ook dat we misschien niet genoeg geld hadden voor een kindje. We hadden net een groot aantal sproeiers voor de tuin gekocht, en binnenkort zou ons huis worden uitgebreid. Ook wist ik niet of Will wel toe was aan kinderen.

Afbeelding

Toch had ik nog steeds het gevoel dat ik zwanger was, ik wilde ook graag zwanger zijn. In mijn hoofd was ik al druk aan het rekenen, en op zich konden we ons net aan een kind veroorloven. Een vaag beeld van een prachtig kind kwam in mijn hoofd, en ik slikte moeilijk. Waarschijnlijk zou Will alleen maar chagrijnig worden als ik het voorstelde...

Afbeelding

Na een paar maanden zag ons huis er zo uit. Het had drie extra kamers gekregen, zodat we niet meer in de woonkamer hoefden te slapen. Ook waren er twee lege kamers, die Will 'voor later' wilde gebruiken. Ik was erg tevreden met het resultaat.

Afbeelding

Een paar weken later had ik toch besloten om een zwangerschapstest te kopen, ik moest het gewoon weten. Tijdens het koken van ons diner besloot ik Will de uitslag te vertellen.
"Will?
"Ja?"
"Ik ben zwanger,"
Angstig sloot ik mijn ogen, bang voor wat er komen zou. Ik hoorde hem zijn boek dichtslaan, een paar voetstappen, en voelde twee sterke armen om me heen.
"Dat is geweldig nieuws,"

Afbeelding

Het voelde alsof er een groot pak met zorgen van mijn schouders was getild. Ik was zo blij met het goede nieuws, en nu Will ook toestemming had gegeven kon mijn dag niet meer stuk. Wat moest ik toch zonder hem?

Afbeelding

Ik wilde me op iedere manier mogelijk voor bereiden, dus ik las veel boeken over zwangerschap. Die boeken vertelde me dat ik het rustig aan zou moeten doen, maar helaas had ik daar geen tijd voor. De tuin vroeg veel aandacht, en kon geen dag alleen gelaten worden. Ik was erg moe, en had altijd honger. Veel steun van Will kreeg ik niet, altijd als ik hem iets vroeg was hij te druk, of kreeg ik alleen wat gebrom. Hij had waarschijnlijk veel stress vanwege zijn werk.

Afbeelding

Een van de twee kamers was al ingericht als babykamer, en in die kamer was ik vaak te vinden. Dan droomde ik over mijn mooie baby.

Afbeelding

Op en dag in de tuin voelde ik plotseling een enorme pijnscheut. Ik gilde het uit. Ik had meteen door wat er aan de hand was: ik stond op het punt te bevallen! Tussen de weeën door belde ik een taxi, die me meteen naar het ziekenhuis bracht.

Afbeelding

Een paar uur later kwam ik naar buiten met een prachtige baby, die ik Sky besloot te noemen. Het was een wolk van een baby. Ondanks dat hij veel van me vroeg, had ik daar geen problemen mee.

Afbeelding

Tijd vliegt, zeker als je het niet wilt. Binnen de kortste keren was het tijd voor Sky's verjaardag. Hij was alweer een jaar oud. Aan Will de eer om hem naar de taart te brengen. Vader en zoon straalden allebei, en al snel waren de kaarsjes uitgeblazen.

Afbeelding

Ik ben zo trots op mijn zoon!

---
Afbeelding
Terug!
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 5 - 4 plaatsen over

nonnieven1 schreef:Yay, die naam ken ik :p ^_^ Hij is lief :wub

Ik zou wel een generatie willen doen enzo, maar ik heb sims 2, dus volgens mij is dat redelijk onmogelijk :s
tja, ik denk dat je niet mee kan doen aan deze collab, maar misschien is er ergens een sims 2 collab aan de gang, of start je er zelf een?
lucsims schreef:En wat nou als er niemand door gaat want ayumii zie je hier niet meer vaak wat dan.?
Ayumii heeft mijn verteld dat ze gewoon nog de collab wil doen, dus ik denk niet dat dat een probleem is. Als we bij een lege plek komen, of iemand laat niet van zich horen, moeten we iemand anders vragen die de generatie zou willen overnemen.
Afbeelding
Terug!
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 5 - 4 plaatsen over

Hoofdstuk 6

Afbeelding

Vaak was ik met Sky in de tuin. Ik vond dat het goed was voor zijn gezondheid als hij zo tussen de planten zat. Ondertussen kon ik ook een oogje in het zeil houden terwijl ik bezig was met de tuin. Met de tuin was ik dan ook behoorlijk lang bezig, hij was namelijk enorm gegroeid!

Afbeelding

Weekenden vond ik het fijnst, want dan had ik meer tijd voor Sky omdat Will me hielp met de tuin. Ook was Will dan in de buurt, en hadden we af en toe wat tijd voor onszelf. Het leven liep op het moment op rolletjes.

Afbeelding

"Hey, Sky?" fluisterde ik zachtjes in zijn oor. "Mama heeft je een geheimpje te vertellen."
Sky keek op, hij was een slimme jongen, hij begreep ongeveer wat ik zei. "Je krijgt een broertje of zusje, mama is zwanger."
Ik wist niet of hij begreep wat ik zei, maar hij keek me vrolijk lachend aan. Ik hoorde de deur klapperen, het moest wel de wind zijn, want Will was nog niet terug.

Afbeelding

"Hey, Sky? Papa moet je wat vertellen. Iets waar hij niet trots op is. Gisteren hoorde hij dat mama weer zwanger is, en het spijt hem. Hij wil mama geen pijn doen, hij wil haar niet breken zoals hij gebroken is. Hij wil jou niet breken." Will zuchtte. "Papa is een monster Sky, papa hoort hier niet, papa hoort hier niet te zijn. Papa heeft slechte dingen gedaan, Sky. Papa is het kwaad. Als ik hier te lang blijf, zal het mama breken. Papa wil dat niet. Kom, niet huilen Sky, het komt allemaal goed..."

Afbeelding

Ik wist het niet zeker, maar ik had het gevoel dat Will wist dat ik zwanger was, en dat hij daar niet blij mee was. Hij was nooit alleen met mij, hij was altijd met Sky erbij. Er was iets goed mis, en het was tijd dat ik hem vertelde over mijn zwangerschap.

Afbeelding

Die avond vertelde ik hem het nieuws. "Will, ik ben weer zwanger." De emoties vlogen over zijn gezicht. Woede, pijn, verdriet, angst en nog een keer pijn. Hij was helemaal niet blij met de baby, zoals ik stiekem gehoopt had. "Ik wist het, ik wist het al. Dit is slecht Sally, we kunnen dit niet betalen!" Ik schudde mijn hoofd, dat was niet waar. "Will, ik ben het na gegaan, en we kunnen nog een baby aan. Makkelijk zelfs." Will zuchtte. "Ik geloof niet dat we het aankunnen, welterusten."
Die nacht hebben we geen woord meer gewisseld.

Afbeelding

De maanden erna waren gespannen, en steeds met weinig gesprekken. Will keek me vaak vol medelijden aan, wat ik niet begreep. Sky leed er ook onder, en huilde vaak. Ik wist niet wat ik met deze situatie aan moest, en Will begreep ik al helemaal niet. Het was 's avonds laat, en ik wilde net naar bed gaan toen de weeën begonnen. Will lag al in bed, en was diep in slaap; hij had het erg druk op zijn werk en was vroeg naar bed gegaan. Ik kreunde zachtjes, maar probeerde hem te laten slapen. Zijn aanwezigheid bij de bevalling zou voor alleen maar meer problemen zorgen.

Afbeelding

Toen kleine Rain me lachend aankeek kon ik Will nog moeilijker begrijpen. Deze kleine engel was alles waard, de hele wereld. Sky en Rain zouden de beste vrienden worden, en we zouden weer het vrolijke gezin zijn van voor mijn zwangerschap. Hoopte ik.

Afbeelding

Toen ik Will voorzichtig wakker maakte om de geboorte van onze zoon aan te kondigen, kreunde hij zachtjes. "Het spijt me echt S-ally," was alles wat hij zij, voordat hij zich omdraaide. Hoorde ik nou echt zijn stem overslaan?

---
Afbeelding
Terug!
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 6 - 4 plaatsen over

Ik wil G14 doen!

Maar uhm, een vraagje, moet je dan het kindje wat de generatie gaat volgen download of moet je het maken als het ouder is? ;p

btw; zou iemand eventjes voor mij generatie 14 willen vertalen, google translate is geen optie. ;S
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 6 - 4 plaatsen over

als alle mogelijke 'generatie-leiders' tiener of ouder zijn, mag degene van de volgende generatie kiezen met wie hij wil spelen. diegene mag ook kiezen of hij de familie wil downloaden, of alleen de heir. dus als die persoon ouder is =P.

hier is de vertaling van generatie 14 (bij gen 14 mag je kiezen welke van de twee je wil):

Generatie 14

“Luiheid, dat is niet hoe ik het zou noemen. Het is meer goed nadenken over morgen.”

Je had nooit echt zin om veel te doen. Je wilde nooit voetballen of tikkertje spelen. Er was niets wat jou lang kon boeien. Eigenlijk zou je het liefst de hele dag tv kijken of boeken lezen. Het was ook niet alsof je ouders er boos om werden...

Doelen:
-Trouw en heb ojaa met een sim naar keuze
-Neem maar twee kinderen.(met twee verschillende moeders/ vaders)
-Neem geen baan (echtgenoot mag dat wel)
-Help je kinderen niet met huiswerk of met dingen die je ze als peuter moet leren.
-Maak een andere sim zwanger en zorg ervoor dat diegene bij het huishouden komt.
-Lees 15 boeken.
-Verzamel alle edelstenen
-Verzamel insecten
-Verzamel stenen

Optioneel:
-Verschoon geen luiers
-Geen vaardigheid die plezier naar beneden haalt aanleren.
-Flirten drie verschillende sims in de stad.
-Geen afwas doen

Gen 14.5

"Ik kon nooit lang hetzelfde blijven doen als kind, en dat is nog steeds zo."

-Verkrijg voor elke vaardigheid vijf punten
-Begin vier banen en stop op niveau 5
-Ontmoet collega's
-Neem een kind met twee verschillende moeders/ wordt zwanger van twee verschillende vaders/ adopteer
-Flirt met minimaal drie sims

dat was het =)
Afbeelding
Terug!
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 6 - 3 plaatsen over

Ik heb ff een vraagje, zeg maar mijn 5.5 generatie, moet die alles "doen" wat daar staat?
Of is dat voor de volgende?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie