plykier1 schreef:ik gebruik nu gewoon mijn iPhone als muis voor mijn computer. En het werkt nog goed ook.
Hoe doe je dat? ik heb ook een iPhone en het lijkt me echt supervet
Je hebt er de app Mobile Mouse pro voor nodig. Je moet snel zijn, hij is tijdelijk gratis. Je moet de app op je iphone/ipod touch/ipad installeren. Daarna moet je een speciaal programmaatje op je pc/mac installeren(maar een paar mb groot). Verder moet je zorgen dat je pc/mac en iphone op hetzelfde netwerk zijn aangesloten. Als het niet lukt kun je een duidelijke handleiding van de website van deze app halen.
Je kunt je iphone dan gebruiken als een touchpad(zoals bij een laptop), of als een soort afstandsbediening.
Mijn keel .
Hij doet ongelofelijk veel pijn van het hoesten en me moeder heeft geen hoestdrank in huis .
En ik voel mijn voet niet meer .
En iemand op school heeft op mijn kluisje geschreven, met zwarte stift, :XXX S
En mijn vriend heeft hetzelfde op zijn kluisje staan, maar dan met verf. En onze voornamen beginnen met een S. Ik ga morgen vragen of de congrïege of hij speciaal spul heeft om dta te verwijderen.
xRainbow schreef:Sooohee. Misschien moet je haar eens bellen, of wat afspreken ofzo.
Oww niceeee filmpje. <3
Krijg de bieber-fever als je dit filmpje haat :'3
Ja, maar ik heb ruzie met mijn vader, en daar zijn mijn zusje en broertje.
Wow, ik heb het gevoel dat ik hier alweer even niet ben geweest haha. Oja! Ik weet niet of ik dat hier mag 'vragen', maar kunnen jullie misschien even gaan kijken bij mijn vraag over Alexander French? ♥