Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Dimon
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

volk

ik heb na middernacht en ik heb al 2sterren beroemdheid maar altijd als ik naar feesten ga is dat daar niemand is behalve ik ofzo
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: volk

Bedoel je dat een kroeg o.i.d vaak leeg is? Dat is normaal ;). Er is volgens mij ergens een hack/cheat die dat verhelpt.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Mich.....
Mest analist Mest analist

Werkelijk? Dan loop ik achter! Ik heb hier namelijk ook al last van sinds in NM gekocht had.. en omdat ik het zo stom vond, speelde ik eigenlijk niet zoveel in Bridgeport... maar als er een hack/mod is die het verhelpt... dan ga ik die even opzoeken en downloaden! :D
''Faber est suae quisque fortunae''
Xelles
Beheerder Beheerder

Simmielove schreef:Bedoel je dat een kroeg o.i.d vaak leeg is? Dat is normaal ;). Er is volgens mij ergens een hack/cheat die dat verhelpt.
Weet je toevallig wat meer van die hack/cheat af? Ik vind de kroegen ook wel erg leeg namelijk :(
Afbeelding
franniewee

ja, dat zou erg leuk zijn. Iemand al iets gevonden?
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Mich.....

Nope, maar ik ga nu even wat intensief speurwerk verrichten op het internet :| ik laat het wel weten als ik iets vind!

EDIT: Tot nu toe niets kunnen vinden, alleen een mod om de tijden van bars en clubs aan te passen zodat ze langer open zijn..
''Faber est suae quisque fortunae''
Dimon
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Mich..... schreef:Nope, maar ik ga nu even wat intensief speurwerk verrichten op het internet :| ik laat het wel weten als ik iets vind!

EDIT: Tot nu toe niets kunnen vinden, alleen een mod om de tijden van bars en clubs aan te passen zodat ze langer open zijn..
En iets gevonden?? en wat is die 'mod' dan??

Weergave- en sorteeropties