Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

82 berichten • Pagina 4 van 5

weijki
Podium hulp Podium hulp

Re: Uitdaging van de maand Februari 2011

Hier mijn inzending...... even in mijn sim verplaatsen

Hallo mijn naam is Francien Post, ik ben 30 jaar oud. Sinds mijn scheiding woon ik hier samen met mijn dochter Ariel van 8. Mijn ex man is er na een huwelijk van 10 jaar vandoor gegaan met de babysitter en iedereen zegt dat ik beter af ben zonder hem.

Mijn famillie zegt dat ik heel onzeker en verlegen ben geworden, en dat ik niet genoeg aandacht aan mezelf besteed. Terwijl ik vroeger heel vrolijk was. Ben heel vriendelijk en soms te goed. Mijn dochter is meer mijn ex man. ze houdt van sporten en heeft veel humor daarnaast kan ze uren lezen.

Afbeelding
dit ben ik :D

Valentijn heb ik ontmoet toen ik met mijn dochter in het park was, zij was aan het schommelen en ik zat rustig op een bankje te genieten van het weer. Valentijn kwam naast mij zitten, we raakten aan de praat en op een gegeven moment waren we de tijd vergeten.

Afbeelding

Die avond ging ik stappen met een paar vriendinnen, en drie maal raden. Valentijn was daar ook, we hebben zelfs samen gedanst maar ik denk niet dat hij mij herkende van vanmiddag.

Afbeelding

Die nacht bracht hij mij thuis, bedankte me voor de leuke avond en gaf me een knuffel. Ik ben zoo verliefd op hem maar zou hij me nog wel leuk vinden als hij mij overdag weer ziet.

Afbeelding

Elke dag wacht ik op mijn dochter tot ze thuis komt en elke dag zie ik hem joggen, soms komt hij een praatje maken en neemt hij mijn dochter mee joggen, dat vindt ze zo geweldig. Laatst zag ik ze roddelen, ik ben benieuwd over wie dat was. toch niet over mij

Afbeelding

Die avond wou ariel naar het strand, dat doen we vaker maar ik snapte niet waarom dat ze nu perse daar heen moest, ze was ook zo netjes aangekleed. Een maal bij het strand aangekomen zag ik valentijn staan. En hij verklaarde zijn liefde voor mij. OOOO het was zoo romantisch.

Afbeelding

eindelijk een man waarbij ik mezelf kan zijn.

dit is mijn sim... nog even haar eigenschappen op een rijtje
Francien Post
- Verleggen
- Op famillie gericht
- virtuoos
- goed
- vriendelijk

-kleur = limoen
-eten = pasta carbonada

Weergave- en sorteeropties

Gesloten