Ouders moesten in die tijd dat hun hoofdpijn hadden ook gewoon naar school, voor hoofdpijn mag ik niet thuis blijven omdat je dan nog wel kan opletten. Niet lullig bedoelt hoor:P
Ik baal er zo van dat ik al een hele lange tijd niet kan simsen!!!
De mensen waar ik een videokaart regel en hem er dan in gaan zetten hebbe het allemaal heel druk
au. ik ga dus nooit meer met gym voetballen tegen meisjes die het niet kunnen EN er niet op zitten.
een ging toen staan op mijn kleine teen dus als die de grond raakt gaat er een pijnscheut doorheen. Fijn.
V weet ik, en ik erger me aan dat mesne daar soms niet mee eens zijn want ik voetbal ook . Maar we voetbalde met een meisje dat normaal niet voetbalt, en dus geen bal aan d'r voet gewend is. Dus stond ze op mijn teen toen ik de bal afpakte
Laatst gewijzigd door marlinde op wo 16 feb 2011, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Had een VVV bon gekregen omdat ik mee hielp op de open dag laatst, net één boek voor gekocht voor als ik een nachtje moet blijven in het ziekenhuis: Zoete Wraak - madeleine whickham (Sophie kinsella, maar dan onder haar echte naam)
marlinde schreef:au. ik ga dus nooit meer met gym voetballen tegen meisjes die het niet kunnen EN er niet op zitten.
een ging toen staan op mijn kleine teen dus als die de grond raakt gaat er een pijnscheut doorheen. Fijn.
V weet ik, en ik erger me aan dat mesne daar soms niet mee eens zijn want ik voetbal ook . Maar we voetbalde met een meisje dat normaal niet voetbalt, en dus geen bal aan d'r voet gewend is. Dus stond ze op mijn teen toen ik de bal afpakte
Niet iedereen is even goed in een sport en dat hoeft gelukkig ook niet
2 vriendinnen [R&A] van mij pesten een andere vriendin [M] terwijl zij ook een vriendin van hun is. Het is echt heel irritant. Die 2 vriendinnen zijn bij elkaar ook heel anders. Als je zegt dat M het niet leuk vind gaan ze lachen. Echt ze zijn zo vervelend soms. Ze hebben nu ook een 'contract' gemaakt die eigenlijk in het voordeel van M zou moeten werken, maar het werkt dus weer in hun voordeel.
Ik heb Frans echt verpest. Maargoed andere keer beter.
En onze school kwam vandaag weer met de aankondiging dat er binnenkort weer zo'n actie is waarbij je 24 uur niet mag eten voor het goede doel. En bijna iedereen van de bovenbouw wil meedoen. Mij niet gezien
Ik had vandaag 2 uur niet gegeten en m'n maag klonk als een monster Ook zo leuk als het stil is in het lokaal
en Duits heb ik zwaar verknald(wilde verknalled schrijven) ookal was het een lees tekst :'3
en ik moet Eco super goed maken, ik sta er nu zwaar slecht voor o; en dan dat so die we hadden gekregen verslechterd het nog meer(2.2 had ik) :'3