^ herkenbaar..
aan dat ik op school mijn schoenen uit moet doen, waardoor ik mijn nieuwe schoenen dus niet aankan, want die dingen zijn kei irritant met aantrekken en uittrekken.
Aan het feit dat, als ik maandag naar een speciaal onderdeel van school ga, ik nu moet lopen omdat de bewoners die naast de weg wonen klagen dat er te veel taxi's rijden.
Ik haat mensen die spammen.
Ik haat mijn nek (Ongelofelijk, elke dag stijf. Mijn hersens worden gewoon te groot )
En aan het feit dat ik haast stik van de hitte
Ik erger me zo aan mensen die 'hardop' eten..Er lopen rillingen over mijn rug als ik er aan denk. Helaas wordt ik er elke dag mee geconfronteerd. En ik haat huiswerk!
^ smakken?
Aan dat ik me al 3000x heb omgedraaid,( ik zit op mijn iPhone) maar nog steeds vind ik geen rust..
New: (ik wil niet powerposten)
Aan dat mijn haar echt niet wil meewerken, en aan dat ik op de grond gedonderd (en uitgelachen) ben bij de rekstokken, door een aantal kakkers die daar altijd staan.
Laatst gewijzigd door xRainbow op di 15 feb 2011, 12:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik haat smakken. Iedereen die da doe geef ik het liefst een lel .
Ik erger me eraan dat ik dis echt niet kan slapen.
En aan nog iets... Jaja.
Dat F mijn zachte G erg grappig vindt, ze lacht me er elke dag mee uit. En soms heb ik een licht vlaams accent. Hahaha! Om je dood te lachen .