Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 102 van 132

lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Heb jij een lief?

^^ omfg bo betekend boom (ofzo) in het chinees :scared

had ik een week geleden in het klokhuis gezien :D
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik heb dus echt geen zin in Valtentijnsdag, vooral niet nu ik in een k*t klas zit. Ze gaan morgen natuurlijk allemaal weer roepen dat ik met mijn vriend heb, dat word dus, hem de hele dag negeren :sweatdrop

Geen idee, hij is 1 van mijn beste vrienden = ik praat veel met hem en loop altijd samen met hem te praten als we van lokaal moeten verwisselen.
Dus voor de hele klas is dat 'liefde' :glare
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 13 feb 2011, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^ Idd.
Ik moet zeggen, als ik niet bij mij vriendinnen ben, sta ik altijd bij de jongens. Ik ben nou eenmaal niet zo'n meisje-meisje. (snap je t nog?) Ik ben beter in voetbal dan in nagels lakken. xD

v oui. Ik heb wel 1 goeie vriendin, maar die hangt meer bij de meiden. En ja, toen ik voor de 1e keer bij de jongens stond, was het bij hun zo dat ik r bij mocht staan als ik kon voetballen, en toen was r bij de dames een roddel dat ik dat alleen deed om aandacht te krijgen. Ze moeten nog veeeeeeeel leren over mij... 8-)

Laatst gewijzigd door xRainbow op zo 13 feb 2011, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simmielove

^
Ik ben precies hetzelfde, alleen heb ik geen vriendinnen xD. Ik heb nu wel er wat vrienden bij, nog geen vriendinnen? Waarom? Jongens zijn gezelliger en dan lach je behoorlijk vaak xD.
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

xRainbow schreef:Zoals jij dus, cooper. 8-)
Grapjee.
ben meer een onzeker dom lachend type thank you very much :cursing
nee ik ben een huu..... hyper type :swing
XD
x_X
Zinooo

Ik ga in mijn klas het meeste om met de jongens, maar ik mag de meisjes ook wel. En nu, steeds als ik met een meisje praat, zegt iedereen meteen dat ik met haar heb. Echt irritant!
Afbeelding
Simmielove

Heb geen zin in vandaag! Stom Valentijn.
Afbeelding
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

ik kom op sgool en echt ieder meisju is hellemaal mooi op gemaakt enzo xd en alle jongens in gewonen kleding whaha
de jufrouw wist eerst niet wat voor soort dag het was ;P best dom xd
x_X
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

wij komen smiddags op school staat de juf voor ons lokaal egt zo als iemand naar binnen loopt : gelukig valetijns dag xd heel de tijd xd

een paar meiden waren egt verdrietig en natuurlijk gaaan sommige jongens die meiden 'troosten"xd
whaha
x_X
xRainbow

^ Wiehoee! :swing
Ik heb vandaag (hoe wonderbaarlijk) 4 Valentijnskaartjes gehad. :laugh
Waaronder 3 van mijn vriendinnen, en 1 van een jongen die altijd naar de hele klas wat stuurt. xd
v Jeetje, wat erg zeg! Groot gelijk, knip maar fijn door die roos. (mij niet natuurlijk :P)
Maar wat een eikel! :angry

Laatst gewijzigd door xRainbow op ma 14 feb 2011, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Ik heb een roos gekregen. Maar dat was niet om 'de liefde te verklaren'. Er stond in: geef me nog 1 kans. Ha, mooi niet dus. :$
Vorig jaar heeft hij me uit het niets (ik had helemaal niets gedaan en ging in het begin best goed met hem om) via een andere mail (op een mail van een onschuldige jongen) me allemaal mailtjes sturen. Met slet, hoer en bijv. kanker trut en alles :$ En nu wilt hij dat ik het hem vergeef, terwijl hij dondersgoed weet dat ik bijna ben dóód gegaan door kanker. Nou sorry hoor maar dan moet je echt niet bij mij aankomen met een roos en dan met: vergeef me ofzo. Heb hem doorgeknipt en in de prullenbak gegooid :sneaky Achterlijke sul
Love your life

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie