MelissaRoos schreef:Ik wil ook een vriendje. Gewoon iemand die er altijd voor je is...
Ik kan nu nergens terecht ondanks dat ik zulk kak nieuws heb gehoord niemand is er voor me Je moet altijd voor andere klaar staan maar als je zelf iets hebt dan zijn die 'vrienden' opeens nergens te bekennen. Het lijkt me gewoon fijn om iemand te hebben die er altijd is en je een knuffel geeft als je die wilt. Maar goed, zo'n iemand zal wel nooit op mij verliefd worden
Ik heb hetzelfde probleempje.
Anyway, toen mijn ouders gingen scheiden waren die vrienden ook opeens foetsie..
MelissaRoos schreef:Ik wil ook een vriendje. Gewoon iemand die er altijd voor je is...
Ik kan nu nergens terecht ondanks dat ik zulk kak nieuws heb gehoord niemand is er voor me Je moet altijd voor andere klaar staan maar als je zelf iets hebt dan zijn die 'vrienden' opeens nergens te bekennen. Het lijkt me gewoon fijn om iemand te hebben die er altijd is en je een knuffel geeft als je die wilt. Maar goed, zo'n iemand zal wel nooit op mij verliefd worden
Anyway, toen mijn ouders gingen scheiden waren die vrienden ook opeens foetsie..
Welkom bij de club, welkom bij de club. (Alleen dat deel met vrienden heb ik niet zo).
Alleen twee vriendinnen doen soms vet gemeen tegen mij en een andere vriendin en dan bedoel ik vooral tegen die andere. En als ik zeg dat ze moeten stoppen, omdat die andere het niet leuk vind lachen ze alleen maar. Maar die vriendin waar ze dat tegen zeggen kan ook niet goed nee zeggen en zo'n dingen, maar goed. Ik wil ook wel eens iemand. Maarja.. De meeste jongens kijken naar uiterlijk
Welkom bij de club, welkom bij de club. (Alleen dat deel met vrienden heb ik niet zo).
Alleen twee vriendinnen doen soms vet gemeen tegen mij en een andere vriendin en dan bedoel ik vooral tegen die andere. En als ik zeg dat ze moeten stoppen, omdat die andere het niet leuk vind lachen ze alleen maar. Maar die vriendin waar ze dat tegen zeggen kan ook niet goed nee zeggen en zo'n dingen, maar goed. Ik wil ook wel eens iemand. Maarja.. De meeste jongens kijken naar uiterlijk
Hoezo dat?
Ik had toch ergens vluchtig gelezen dat je rood haar had? Of kijk ik daar nu overheen.
@dat vriendinnen gedoe; ik heb een vriendin die jaloers is op mijn BFF oid. Iig ze doet best gemeen tegen haar. En het lastige is dat je dat gedrag onbewust snel overneemt (kattig doen als je BFF iets doet dat jij niet leuk vindt) terwijl ik dat nooit doe als die vriendin niet in de buurt is. Dat is ook erg uitkijken. Maar ik weet wel wie mijn echte vriendinnen zijn
@het jongens gedoe; ik heb ook al een jaar geen vriendje meer gehad hoor Genoeg leuke jongens maar je komt zo moeilijk in contact als je ze niet kent
Ik ben er te lelijk voor .
Iniedergeval, dat vind ik en de helft van de klas .
Ik kan niet over at vriendinnen gedoe praten, want ik heb er eigen lijk een half, ze is half mijn vriendin . En daarmee houd het op.
Nuja, ik heb nog wel vriendinnen, maar die zie ik nooit meer
ik ben blij dat ik na heel veel gedoe toch leuke, lieve vriendinnen heb. Eerst ging ik met die populaire meiden om, maar dat bleken uiteindelijk stomme b*tches te zijn en waren het de vriendinnen die ik nu heb die voor me klaarstonden, ook al kenden ze me toen nog niet zo goed.
Maarja, dat jongens gedoe: Ik kan erover meepraten ;(
xRainbow schreef:
Ik had toch ergens vluchtig gelezen dat je rood haar had? Of kijk ik daar nu overheen.
Ja ik heb rood haar, maar wat heeft dat ermee te maken?
Nou, er zit een meisje op mijn school, en die heeft ook heel erg rood haar.
In het begin werd ze daar heel erg mee gepest, maar toen ze vertelde dat haar vader en moeder het niet hadden (dat er iets met de genen of weet ik veel wat moest zijn?) vond iedereen het eigelijk wel cool en lagen alle jongens aan d'r voeten.
xRainbow schreef:
Ja ik heb rood haar, maar wat heeft dat ermee te maken?
Nou, er zit een meisje op mijn school, en die heeft ook heel erg rood haar.
In het begin werd ze daar heel erg mee gepest, maar toen ze vertelde dat haar vader en moeder het niet hadden (dat er iets met de genen of weet ik veel wat moest zijn?) vond iedereen het eigelijk wel cool en lagen alle jongens aan d'r voeten.
Oke.. WTF. Bij mij heeft heel mijn familie geen rood haar en ik werd er niet mee gepest en jongens liggen niet aan mijn voeten
Rood haar is zoo nice <333 [heb iets lichter dan Marit n.n]
Hij ging vandaag voor me zingen [we waren net op tijd in het lokaal, anders kon je me zo opdweilen. ;a] <33 En volgens mij heeft ie nogsteeds niet door dat ik op m ben.
V Geen idee, we liepen in de gang te praten en toen begon ie opeens te zingen.
Laatst gewijzigd door Dotted op za 12 feb 2011, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
^ Bo, wat een leuke naam.
Ja, wij hebben zo'n domme doos (hartstikke doorzichtig) waar je je kaartjes in kan dumpen.
maar bij mij word er het ene moment 'LUUK HEEFT MET JORINDE' geroepen en 2 minuutjes later weer 'LAAT MAAR HET IS AL UIT!'