Ik ga gewoon alleen verder met Het Geheim Van Het Meisje Van Yde.
Dus het gaat gewoon door en als Ayumii terugkrabbelt dan komt ze er niet meer in.
Ze heeft nu haar keuze gemaakt om er mee te stoppen dus dan heeft ze pech.
Extra Lange Update
========================================
Vandaag was de grote dag. Ik was jarig.
En ik was verschrikkelijk nerveus.
Iedereen was opgedost en aangekleed.
Ik werd alleen maar nerveuzer.
“Komop Flore blaas de kaarsjes uit.” Grijnsde Luc. Ik boog voorover en blies de kleine vlammetjes uit.
Cwen gooide een ratelaar naar me toe en ik begon er mee te zwaaien. Er stroomde een warm gevoel door me heen en ik rekte uit.
Ik keek naar mezelf. “He jek Roy. Je hebt me nooit verteld dat ik lelijk zou worden.” Zeurde ik.
“Ik dacht dat Luc je dat wel had verteld.” Grijnsde Roy. Cwen pakte mijn hand en sleurde me weg. Ik werd aangekleed en opgemaakt.
Ze vond ook meteen dat Roy wel een make-over kon gebruiken. Luc protesteerde en sleurde hem mee.
“We zijn opmaakpoppetjes geworden.” Grijnsde Roy naar me.
“Maar toch zie je er prachtig uit.” Lachte Roy.
“Je maakt een grapje toch?” Grijnsde ik naar Roy.
“Fout. Ik maak geen grapje.” Grijnsde hij.
Hij pakte mijn hand en kuste me.
Ik sloeg mijn armen om hem heen. Ik hoorde hem zacht grinniken.
“Kom.” Lachte Roy naar me. Hij sleurde me mee naar mijn slaapkamer. Ik kroop tegen hem aan.
Voor de rest geen details. Gaat jullie niks aan. Ik kan je wel zeggen dat het een geweldig cadeautje was.
“Dat was het mooiste cadeau dat ik heb gehad.” Grijnsde ik tegen Roy. “Flore! Roy! Het boeit me niet wat jullie aan het doen zijn. Jullie komen nu naar beneden en eten!” Hoorde we Cwen beneden.
Snel kleedde we ons aan en stormde naar beneden.
“En we zijn er. Waar is het eten?” grijnsde Roy. “Jij denkt ook alleen maar aan eten he.” grijnsde ik.
“Eten.” Grijnsde Luc. Hij had wafels gemaakt. “Je had pannekoeken beloofd.” Zeurde ik met een pruillipje. “Vanavond.” Lachte Luc.
Toen we klaar waren met eten kwam Roy naar me toe. “Flore ik wil je iets vragen.” Fluisterde hij zacht.
“Flore wil je met me trouwen?” Fluisterde hij zacht. Ik keek naar de ring in het doosje. “Roy. Ik weet niet welk cadeau mooier is. Deze of die van daarnet.” Grijnsde ik.
Roy schoof de ring om mijn vinger en ik keek ernaar. Vanuit elke hoek bleef hij even mooi.