SunShineMimi schreef:^Je ziet geen plaatjes?? Hoe dan? Mis je gewoon een aantal screens of zie je ze gewoon echt niet??
Ik hoop dat ik snel snel kan uppen want jullie super comments geven me weer een hoop motivatie, alleen heb ik niet zo heel veel tijd, want ik loop nu stage van 9 tot 17.00 en daarna eten en dan kan ik eventueel nog wel even schrijven. Dus zo snel mogelijk een nieuwe up. Blijf vooral lezen mensen!!:D
X SunShineMimi
Ik kan de ontmoeting en het vals geld hier zie ik de screens niet, echt raar De vorige keer dat ik je dagboek las kon ik het namelijk wel zien de screens en nu zie ik ze niet meer echt jammer maar blijf vooral door schrijven
inderdaad vreemd ja.. miss moet ik ze ff een keer wanneer ik veel tijd hb even goed uploaden allemaal via photobucket.. maar bedankt voor het vertellen Simsfan1988
Sorry Voor de PP, Ik wou even mededelen dat ik hoogstwaarschijnlijk dit weekend kan updaten.. en anders maandag, maar in ieder geval kan ik dit weekend een hoop gaan schrijven want ik ben bij me vriend en me ouders kijken dus niet over mijn schouder mee. Dus hoop dat jullie nog even kunnen wachten maar die update(s) komen nu sneller dan verwacht:) Dus hou het in de gaten.
SunShineMimi schreef:inderdaad vreemd ja.. miss moet ik ze ff een keer wanneer ik veel tijd hb even goed uploaden allemaal via photobucket.. maar bedankt voor het vertellen Simsfan1988
Ik vondt het toch wel eng om bij 3 jongens te zijn maar aan de andere kant hoefde ik nergens bang voor te zijn, we zitten in een hotel met allemaal andere mensen om ons heen.
ik bedoel wat kon er nou gebeuren?
ja echt he.. ik moest even toestemming vragen voor een bepaalde zin in de update.. Ik heb het echt superdruk met stage. Maar als alles goed gaat dn kan ik morgen beginnen met de screens te maken.. Dus nog even gedult..
DIT WORDT EEN SUPERLANGE UPDATE!! HEB NU AL BIJNA 5 A4'TJES VOL. STRAKS DE SCREENS MAKEN EN VANAVOND UPDATE ONLINE!!!
Mimi heeft een en ander al naar mij gestuurd, ik zal er binnenkort aan beginnen.
Een ding is zeker: Het wordt een lange e heerlijke up, jullie wachten zal rijk beloond worden :applaus
IK HEB DE SCREENS.. IK HEB HET VERHAAL... NU ALLEEN NOG POSTEN!!..
ik stuur het naar me hotmail en dan zet ik het bij mijn vriend online!!..
DUS HIJ KOMT EINDELIJK ONLINE!! NA LAAANNNGGG WACHTEN.. MET LANGE UP BELOOND:P haha:P
Ik heb een hoop te melden maar hou het kort.
sla andersmans adviezen betreft taal/zin/woordcorrectie op en gebruik het.
al houd je niet van lezen; lees toch regelmatig een goed boek en let daarbij vooral op de zinsopbouw, gebruik van woorden enz. dat komt je verhalen alleen maar ten goede (en je nederlands ook)
ik lees wel erg veel en heb zeer veel moeite met het volgen van een verhaal dat barst van steeds weer dezelfde spelfouten. dat is erg jammer want het is een boeiend verhaal. vind het ook stoer dat je dit openbaar maakt om zo andere meiden te behoeden voor dit soort gevaren.
Advies van mij: je schrijft leuk en creatief en weet de spanning goed op te bouwen, maar als je door wil gaan met schrijven, zou ik wel je Nederlands wat verbeteren. dat houd de aandacht van de lezers beter vast.
^
Hoi distel, zoals je waarschijnlijk al weet, ben ik erg slecht in nederlands. Al die punten.. Komma's.. Aanhalingstekens enz begrijp ik amper.. Ik probeer het altijd zo goed mogelijk te maken maar aangezien mijn verhaal vanuit mijn gedachtes komt.. En ik het zo opschrijf hoe ik het me herrinner is het vaak moeilijk aanhalingstekens of dergelijk te plaatsen aangezien mijn db er niet zo uit ziet als andere.
En mijn exuus voor mijn spelfouten, ik heb het al verbeterd door Hikari te vragen elke keer mijn updates te controleren.. Ik stuur ze dus elke keer op voordat ik ze online zet. Maar zou je misschien iets meer kunnen vertellen over de spelfouten .. Want ik hoor dat wel vaker maar hoor niet altijd over welke spelfouten het dan gaat.
SunShineMimi, is het niet verstandig om je verbeterde versie van Hikaru te vergelijken met de oude? Of aan haar te vragen je fouten te onderstrepen ofzo?