ajb deel 1
-----------------------------------------------------------------------
Generatie 1 Hoofdstuk 1 Een nieuwe start
PFF eindelijk. Ming komt het vliegtuig uit. Eindelijk geland op de legerbasis van Twinbrook. Snel belt hij met de taxicentrale en gaat naar de opgegeven locatie. WOW denkt hij. Hier zou ik wel een mooi huis kunnen bouwen.

Zo het huisje is gebouwd. Nu alleen nog inrichten. Zo gezegd zo gedaan, In een mum van tijd heeft Ming zijn huisje behangen en ligt er een vloer in. Nu kan hij meubels gaan kopen.
Na lang wachten bij de kassa van het woonwarenhuis is Ming eindelijk thuis. Ah daar is de wagen met de meubels. Dat is een goede service. Samen zetten ze alle meubels op hun plaats

Daar is de krantenjongen. Die kan mij vast wel wat vertellen over de mensen in de buurt.
‘De mensen hier in de buurt zijn heel aardig, alleen moet je voor sommigen echt oppassen!’

‘Maar als ik je een tip mag geven, Zoek een baan! Je verdient dan geld en je leert andere mensen kennen.’
Bedankt voor de tip, zegt Ming. Ik zal er wat mee doen! Snel pakt Ming de krant van de grond en neemt hem mee naar binnen.
Eens even kijken… Wat voor baan zou ik willen.

Ming kijkt in de krant voor een baan en zijn oog valt op een vacature bij het leger. Dat is iets voor mij! Ze zoeken een sportief iemand. ‘ Nou dat ben ik wel!’
Ming schrijft een sollicitatiebrief en krijgt het telefoontje. Hij is aangenomen!
~wordt vervolgd~
PS,
Morgen weer een update (heb al te veel foto's geschoten

)