Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 75 van 250

Charge
Oplichter Oplichter

Re: Wat wil je kwijt.

Ik ga slapen. Morgen een VT wiskunde waar ik dus niks van snap. Niemand snapt er wat van. En serieus, dit hoofdstuk is zo onzinnig. Alsof je later denkt: O, laat ik maar eens gaan extrapoleren 8-)

Naja iig truste iedereen :knuffel
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Nieuw lijstje:

Kijken naar Toons nieuwe ava.
Verliefd geworden op Toons nieuwe ava.
Kwijlen :drool
Misschien moet ik dat hoesje toch maar eens gaan kopen xd
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Gewoon in 1 nacht 2 koortslippen gekregen..:( Links bovenlip en rechts onderlip... :(
Doet zooo''nn enorm pijn.. this net alsof me lip uitelkaar barst..:( en het ziet er verschikkelijk uit.
Ken het idee van koortslippen wel, maar DIT:O dit is echt extreem en durf me niet eens op straat te vertonen... :( nu maar hopen dat het snel snel weggaat:( Kon vanochtend me vriendje niet eens gedag kussen :'( Whheheheheee
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Nako schreef:Aaah! ik zie nu dat er in Mels nieuwe siggo en ava Rin kagamine staat! IK ben zo verliefd op Rin!

Njaa trusteeeeh!
Klopt <3 ze zijn mijn fav vocaloids. dus ik moest wel een keer een ava en siggie van ze maken.
Afbeelding
Terug!
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker

pfff.. hele weekeind bezig met vanalles en weg geweest. Nu ben ik echt brak.
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Vandaag eerste dag Examen:

Om 09:00 bij een gekomen in lokaal 2.38 voor gesprek en introductie tot de examens, maar natuurlijk was er weer één te laat (van de 3) en daar moesten we opwachten :thumbdn A fijn, die leraar alles uitgelegd nadat die gast er ook bij was gekomen.

Rond tien uur begonnen met de opdracht door te lezen, stappen plan van hoe ik wat ga aanpakken.. Vervolgens PC gedemonteerd, en gemonteerd... Moesten van 2 pc's , 1 maken.
PC deed het 1x gelukkig en kon ik beginnen met de installatie van Windows, die ging ook perfect. Drivers installeren ook , office en virus scanner ook. Ik ondertussne onder installatie notities maken van hoe je alles doet ETC.
En toen ik klaar was , was de eerste, was de leraar verbaasd dat ik alles in 1x goed had :sweatdrop

Maar goed.. uur gewacht op eind gesprek met de leraren en die waren zeeeeeeeeeeer positief. Je hebt 3 catogorien waarop je een beoordeling krijgt: Onvoldoende, voldoende, zeer voldoende. en ik had bij alles een zeer voldoende en ze waren helemaal blij hoe ik te werk ging etc. :sweatdrop Wel fijn om te horen na een nacht zenuwen.

Morgen nummer 2 &3!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten