ik spaar voor een gitaar, maar dat geld heb ik eigenlijk ook wel op mijn bank staan. Maar ik spaar altijd genoeg geld bij elkaar en dan zie ik wel wat ik er mee doe als ik iets nodig heb
Nintendo 3DS. Grote kan dat ze het dollar teken gewoon in een euroteken veranderen. Dat word dus 250 euro. Maar ach, het is het waard. En mijn DS heeft ook al zijn beste tijd gehad.
Charge schreef:Nintendo 3DS. Grote kan dat ze het dollar teken gewoon in een euroteken veranderen. Dat word dus 250 euro. Maar ach, het is het waard. En mijn DS heeft ook al zijn beste tijd gehad.
als je hem uit amerika haalt komen er toch invoerrechten over heen
ik spaar nergens voor, als ik iets leuks zie koop ik het. Meestal geef ik me geld uit aan sieraden of boetes van de bieb
O, wacht ik spaar voor een iPod touch (Helemaal vergeten )
Laatst gewijzigd door Hikari-desu op zo 30 jan 2011, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Charge schreef:Nintendo 3DS. Grote kan dat ze het dollar teken gewoon in een euroteken veranderen. Dat word dus 250 euro. Maar ach, het is het waard. En mijn DS heeft ook al zijn beste tijd gehad.
als je hem uit amerika haalt komen er toch invoerrechten over heen
Maar ik ga hem niet uit Amerika importeren. Er zit een regiolock op. Dat betekent dan dat ik gelijk alle spellen uit Amerika moet importeren. Veel teveel moeite