Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 74 van 250

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt.

Nako schreef:AnsJ wat is er? Sinds wanneer? Vertel. wij zijn je persoonlijke psychologen :p
Och ik nodig zijn moeder uit voor de uitreiking van mijn diploma, maar omdat ik nog niet weet wanneer het is heb ik gevraagd of ze eventueel al wel wouden komen. "Waarom vraag je het als je het nog niet weet? Dan hoef je op ons niet te rekenen" Nee toen ze ja zeiden met mn VMBO diploma waren ze er ook niet,
plus k ben gewoon zenuwachtig voor morgen en de rest van de week. Plus ik heb hoofdpijn, en ben geïrriteerd door mensen hier die nog steeds niet weten dat het hier een offtopic is en dan nog gaan zeeggen; updatee :fluit
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp

Dat ik me irriteer aan de merchandise van De Sims 3. Er is weinig verkrijgbaar en het is nog stom ook. Ik wil een zwart T-Shirt met De Sims 3 erop en een mok, dat soort dingen.
AnsjJ2

@GTAboy: het is indd jammer.. maar de officele spullen zijn alleen in Engeland te verkrijgen. Misschien een idee voor SimsNieuws om merchandise te beginnen of iets :P? XD

@Jozz: Heb er ook over geklaagd en paar pagina's terug is er ook wat over gezegd door Xelles.. maar hebben ze poep aan :fluit
Charge
Oplichter Oplichter

Update! Whaha, nee hoor. Dat doe ik jullie niet aan. :P Ik word er zelf ook gestoord van.

Ik ben het ene moment gelukkig en het andere moment weer depri. Ik ben vaag xD
Simmielove

Heb geen zin in school morgen. Omdat ze dan gaan vragen waarom ik niet met dat rot joch wat neem >.<
En zo nog ff 1 foto'tje opzoeken, wat downloaden en mss nog wat simsen :).
Heb net alle stickertjes van mijn boeken afgehaald, ff kijken hoeveel bladzijde het dikste boek heeft xD.
418 :).
Mijn opa vroeg vandaag ook wat ik van 1 boek vind, was ongelofelijk dik, iets van 700 bladzijde xD.
En ben dionsdag eerste vrij (H).
Omdat verzorging (eerste uur) naar maandag 6de gaat. Da's wel weer leuk :).
En ik moet binnenkort ook ff me tante bellen voor de tijd, vrijdag xD.
Mijn neefjes zijn ook helemaal geobsedeerd door kluisjes :blink. Omdat ze in Spangas voorkomen, zei mijn tante :lol.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Aaah! ik zie nu dat er in Mels nieuwe siggo en ava Rin kagamine staat! IK ben zo verliefd op Rin!

Njaa trusteeeeh!
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Gesloten