Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

vonnie
Orgaandonor Orgaandonor

Sims problemen op de mac

Ik heb al een tijd een mac, sims 3 spelen was geen probleem. Tot nu. Ik kan geen sims meer verhuizen, hij blijft hangen met het verwerken. 1 Sim in mijn familie kan nog alles in bridgeport terwijl de rest nergens meer naar toe kan, je krijgt de afbeeldingen niet meer boven de locaties. Wat kan ik doen? Alles opnieuw instaleren? Ben al een tijdje bezig met een verhaallijn en vindt het verschrikkelijk om weer opnieuw te moeten beginnen. Weet dat je spelgegeven kan terugzetten maar zet je dan ook de fouten in e spel terug? Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

Gr Yvonne
alexie
Oplichter Oplichter

Re: Sims problemen op de mac

Dat probleem leg niet bij je mac.
Dat is een probleem waar ik zelf ook 1x gelukkig pas op gestuiterd ben. helaas heb ik het nooit kunnen fixen, het is gewoon een corrupt geslagen sim :(
Zover ik weet is er heel weinig bekent over deze probleem.
Makkelijkste optie start opnieuw, of probeer een backup save game, misschien dat die het nog goed dan.
vonnie
Orgaandonor Orgaandonor

Re: Sims problemen op de mac

Nou vandaag alles eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd, alleen supersnelle acc pakt weer niet. jammer maar helaas. Kan nu wel weer spelen, Beetje jammer dak weer van voor of aan kan beginnen.......

Weergave- en sorteeropties