Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 19 van 137

Xelles
Beheerder Beheerder

Re: Vragen aan de moderators

Nako schreef:Ik zag ergens een bericht van iemand die "Gast" Heet. Wat voor soort persoontje is da?
Dat zijn gasten, die geen account hebben. Die kunnen enkel berichten plaatsen in het SN downloads gedeelte.

@Rest, houd de discussies in de juiste topics aub. Opmerkingen over smileys horen hier niet thuis. Dat zijn geen vragen aan mods.
Afbeelding
Charge
Oplichter Oplichter

Ik zie net dat het grote remixes en leuke plaatjes topic is samengevoegd. Is dat niet een beetje raar? Ik bedoel, als ik wil lachen wil ik niet tig pagina's doorbladeren met muziekvideo's om eindelijk een leuk plaatje tegen te komen. Ik snap de connectie niet echt en ik vind het ook zeer onhandig.
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Charge schreef:Ik zie net dat het grote remixes en leuke plaatjes topic is samengevoegd. Is dat niet een beetje raar? Ik bedoel, als ik wil lachen wil ik niet tig pagina's doorbladeren met muziekvideo's om eindelijk een leuk plaatje tegen te komen. Ik snap de connectie niet echt en ik vind het ook zeer onhandig.
Tja, het is eigenlijk wel handiger, maar het is ook zo dat alles van 'leuke plaatjes/filmpjes/wat bekijk je nu' wel bij elkaar kan.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Charge
Oplichter Oplichter

Kunnen we ander niet 2 topics maken. Bijvoorbeeld:
1: post hier je grappige filmpjes/plaatjes
2: wat luister je nu?

Want nu ziet het er echt raar uit. Allemaal muziekvideo's en af en toe een grappig plaatje of filmpje tussendoor :S
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Ik neem de hele schuld op me, mijn fout. Morgen maak ik een nieuw topic aan, voor grappige filmpjes en plaatjes. Dan verander ik het topic van nu alvast terug naar het Wat bekijk je nu-topic.

Edit: Ik heb het nu maar even gedaan ;-)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Zover ik weet is de poll een paar dagen geleden al gesloten Sven?

Ik kan een poll niet direct sluiten, daarom had ik het op 1 dag gezet. Dus die zou nu gesloten moeten zijn en voor mij is dat ook zo lijkt het. Of wil je dat ik de hele poll gewoon maar verwijder? :)
Afbeelding
alexie
Oplichter Oplichter

Ik zou eigenlijk wel is willen weten waarom Kelvin & Menno434 een ban hebben gehad.
Aangezien dat geen actieve posters op het forum waren, ben ik erg benieuwd wat ze misdaan hebben aangezien dat dat niet gemeld staat en bij eerdere bans wel.
Xelles
Beheerder Beheerder

Sommige dingen hoeven we niet te gedetailleerd te vermelden, mensen hebben ook recht op privacy :)

Op de achtergrond speelde zich onderling iets af wat niet helemaal door de beugel kon. Daar hou ik het bij.
Afbeelding
alexie
Oplichter Oplichter

Zou het mogelijk kunnen wezen dat er een regel komt tegen reclame maken op de site, overal kom je link's tegen naar topic's, van DB's , albums, en nog wel veel meer tegen.(dat er 1 lijntje onder je signature staat oke, maar over kom je links in post tegen van dat er weer een update is en nog wel meer.)
En het blijft niet alleen bij links binnen dit forum maar ook naar buiten gelinkt (meld wel als je bijvoorbeeld je dagboek op een andere site heb staan dat je dan door link vanuit je dagboek pagina dat het wel goed is), en dan vraag ik me af wat heb dat met SN te maken?
Is niks anders dan alleen maar reclame, en ik geloof niet dat SN een reclame pagina is of wel soms xD .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie