Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 45 van 78

caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Verbaast staar ik voor me uit, een kus van Cwen. Mijn blik verstard, waarom deed ze zichzelf dit aan.
Ze wist hoe overhoop ik zat met mijn gevoelens en er was gewoon geen plaats voor haar in mijn hart, in ieder geval niet op liefdesvlak. Ik liep naar de bar en zette me neer op een houten kist, opende een flesje rum en sloeg het achterover. Ik zou vanavond weer eens goed zat moeten worden...

-Lucas Folcalor-
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik ben alweer uit mijn hangmat gesprongen. Ik kan toch niet heel de dag "zeeziek" zijn?!
Ik rek me even uit, ik heb daar een hele tijd gelegen, ik heb gelijk weer een boek uitgelezen.
Ik stap op de houten vloer en loop naar buiten. Nee, naar de bar, ik heb wel zin in wat lekkers.
Daar tref ik Lucas aan, met een droevige blik in zijn ogen en een fles rum aan zijn mond.
"Lucas, wat is er aan de hand?!"

xx- Jane -xx
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik hielp Jowl uit het gat te komen, maar uiteindelijk moest hij mij ook helpen. Ik stond te trillen op mijn benen.
Ik laat Jowl voorlopen, zodat hij het minder snel zal merken als ik zou vallen.
Ik volg Jowl naar de bar, hij neemt plaats bijLucas, terwijl ik als een dooie naar de bar loop.
Voordat ik de barkruk kan bereiken beginnen mijn benenweer te trillen."Verdomme!" Grom ik. Woedend zet ik mezelf op een barkruk, mijn hand begon te trillen toen ik een fles rum pakte, ik hoorde wat kapot klappen en zag dat het de fles wat, glasscherven zaten in mijn hand, mijn arm. Maar ik voelde het niet, ik hoorde dat het stil werd achter me. Woedend staar ik naar de muur.

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Jozz

Na een korte slaap werden we weer wakker. Lia lag met een arm over mijn buik heen. Ik krabbel omhoog en ga op de rand van de hangmat zitten.
"Wat is er?" Vroeg Lia slaperig.
"Ik ga er even uit." Antwoordde ik.
"Nee Jack, je arm." Zei Lia bezorgd.
"Kun je er niet een paar lappen omheen doen?" Vroeg ik.
"Ja, maar je moet rusten!" Zei Lia. Ze keek me smekend aan.
"Schatje, ik wil gewoon even eruit, ik ga niks geks doen." Antwoord ik. Ik buig voorover en geef Lia een zoen. "Ik ben zo terug."
Ik sta op en wankel naar de klerenkast. Als je zolang in een hangmat hebt gelegen is het lopen ook ineens veel moeilijker. Met stijve benen en een hele zere arm liep ik de gang op. Ik keek over mijn schouder, Lia glimlachte en ging weer slapen. Ik bleef nog even in de deuropening staan, ze was zo mooi als ze sliep.
Daarna ging ik op weg naar de bar, ik had Lucas en Jowl al een tijd niet gezien.

~| Jack Beckeans |~
Emma

Ik drukte Alice zacht tegen me aan. Ze legde haar hoofd tegen mijn schouder en viel langzaam in slaap.
Ik liep zacht naar mijn kajuit en legde haar op mijn bed. "Trusten." Ik deed de deur dicht en liep weg.
Ik leunde over de rand van het schip. Het water was helder en ik kon de zeebodem zien. "Gooi het anker maar uit." Brulde ik. Snel rende ik naar mijn kajuit en trok een wijde broek en een blouse uit mijn kast.
Ik trok ze aan en liet de blouse loshangen. Ik rende naar de rand en sprong in het water. "Komt iemand nog? Het water is heerlijk!" Iemand sprong naast me neer.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
maike0090

Slaperig werd ik wakker. Jack ging even een eindje lopen. Ik was het er natuurlijk niet mee eens maar ik wilde hem ook niet tegen houden. Stommelend liep hij door de kajuit. ik ging heb bijna helpen. Maar ik hield me in. Ik zocht weer een lekker plekje in de hangmat en viel terug in slaap.

***LIA***
Afbeelding
caesar11111

HEt was al ochtend maar ik hing nog steeds rond in de bar. Mijn bloed was het hoge alcoholgehalte al meer als gewoon dus voelde ik me niet zo licht in mijn hoofd. Jane zat naast me en had me al de hele avond getroost.
Nu lag ze half buiten westen met haar hoofd tegen de tafel en kwijlde de hele vloer over. Ik grinnikte, dat zou je niet verwachten van haar. "Wakker worden, slaapkop" fluisterde ik zachtjes in haar oor. Ze schoot wakker en kreunde. "Wat is er " lachte ik toen ik haar over haar slapen zag wrijven. "Koppijn ..." mompelde ze en ze schonk me een grimas. Grijnzend schoof ik mijn tas warm water naar haar toe "Drink op, het helpt" beval ik haar. Ze trok haar wenkbrauwen op maar mijn bezorgde blik overtuigde haar en ze zette het water aan haar lippen. "Bedank voor gisteren " zuchtte ik en het gevoel van verdriet overspoelde me weer, het was geen enge nachtmerrie geweest, Eastred was werkelijk ... "Graag gedaan" grijnsde ze en klopte me vriendschappelijk op mijn rug. Waarom weet ik niet maar ik greep haar hand vast en legde deze tegen mijn kaak. HAar ogen werden groot en ze keek me verbaast aan, niet etend wat ik hier mee bedoelde. Ik boog me naar voren, haar gezicht op enkele centimeters van het mijne vandaan ... "Nee" kreunde ze en ze wende haar hoofd af. Mijn blik gleed naar de tafel. "Stom van me" zuchtte ik en ik sloeg mijn hand tegen mijn hoofd. "Ik ben nu met Richard" legde Jane uit en ze stond recht, "Het spijt me". Geforceerd probeerde ik een glimlach op mijn gezicht te toveren maar eens ze buiten zich was verstarde mijn blik weer.
Ik vloekte binnensmonds, waarom moest ik weer alles verpesten, nu had ik eindelijk weer een goede vriendin gevonden, werd ik verliefd op haar. Kwaad sloeg ik mijn armen over tafel en begroef mijn hoofd erin. Was het maar weer zoals vroeger ...

-Lucas Folcalor-
Simmielove

Ik hoorde iemand Nee zeggen, en; Ik ben met Richard.
Ik draai mijn hoofd wat en kijk naar de plek waar het vandaan komt, Lucas en Jane. Lucas zag er verdrietig uit, en ik wist niet meer of ik mijn excuus had aangeboden.
Ik zag Jane weglopen en ging naast Lucas zitten. "Lucas, het..het spijt me. Ik had je niet zo moeten noemen. Ik was stom bezig, het spijt me. Echt!"
Ik draai mijn hoofd weg en begin het glas uit mijn arm te plukken, ik hoor een zicht naast me, "ik vergeef het je, maar alleen als je het noiot meer doet."
"Belooft." Ik glimlach naar Lucas, die knikt. Snel ga ik verder met de glasscherven, er zaten behoorlijk wat in mijn arm.

~Willow Smidweed~
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Emma

Ik klom aan boord. Mijn kleren waren drijfnat en ik schudde mijn haar uit. Toen ik weer opkeek zag ik Lucas'gezicht op twee of drie centimeter afstand van dat van Jane. Er rolde een traann over mijn wang. Jane... Ik zuchtte en staarde. Alice kwam op me af waggelen. Ik tilde haar op. Voorzichtig klom ik van het schip af in het water. Als je verder liep kwam het water tot je enkels. Ik ging zitten en liet Alice een beetje rondwaggelen. Ze plonste in het water en ging vrolijk kijken naar de visjes die soms langszwommen. Na een tijdje stond ze op en klom bij me op schoot. "Waar is pappa?" Vroeg ze zacht. Pappa. Ik legde mijn hand voor mijn mond en hijgde zachtjes. Langzaam in en ook weer langzaam uit. Ik kneep mijn ogen dicht.
Toen trok ik mijn hand weg en begon te schreeuwen. "JOU PAPPA DIE LUISTER NAAR ME! DIE LUISTERD OM OVER ZIJN OUDE VRIENDINNETJE HEEN TE KOMEN! MAAR DAN ZIT ER NOU NET EEN DRAADJE LOS! PAPPA SPRINGT OVER NAAR EEN MEISJE DIE AL IEMAND HEEFT!" Krijsend wierp ik me in het water en begon hard te huilen.

~Cwen
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik zakte tot ik bij Cwen op oog hoogt was, en sprak met een zoete stem.
"Je weet ook dat haar papa morsdood is. En dat de papa die je haar voorhoud haar papa te zijn nooit de jouwe zal zijn?"
Cwen hapte naar adem, maar ik was al weer weg. Ik moest Lucas beschermen. Ik vond Jane altijd wel aardig, maar Lucas mocht niet zomaar haar hart breken.
"Boe," fluisterde ik. Lucas sprong op. "Laat haar met rust alsjeblieft, ze heeft al iemand. Jij moet jezelf ook geen pijn doen door naar een bezette vrouw te kijken. Er zijn genoeg anderen,"
Dat was wel weer genoeg voor vandaag.
Afbeelding
Terug!
caesar11111

Ik hoorde de scène van Cwen maar half. Begreep ze dan niet dat ik niets van haar wilde, zij deed me denken aan de tijd dat ik Easred ongelukkig zag, zij zorgde ervoor dat ik mijn laatste tijd met haar, haar enkel tranen bezorgden. Ik kneep mijn flesje rum samen in mijn hand en het sprong kapot in mijn stenen vuist. Mensen keken op en hielden op met hun gelach. "Niets aan de hand" lachte ik geveinsd en ik veegde het bloed van mijn hand. Snel stond ik op en liep naar mijn kajuit, legde de deur op slot en legde me op mijn hangmat. Mijn blik viel op de rode lak van mijn nieuwe aanwinst. Ik stond op en greep het praaltje vast. Ik glimlachte in mezelf en liet mijn boog over de snaren glijden. HEt was een droevig lied met veel techniek in, maar het deed m'n hart uitstorten, ik voelde het bijzijn van Eastred en sloot mijn ogen, om dit moment in mijn hoofd op te sluiten en voor altijd te onthouden...
Haar stem waarschuwde me en ik stopte met spelen, liet me vallen op de hangmat en begon mijn gedachten luidop te spreken. "Ze doet me denken aan jouw" ik lachte, ik hoorde een gegrinnik.
"Is dat alles," haar stem klonk als ijle wind. Ik schudde mijn hoofd, "Nee, ik heb een gevoel in mijn borst, mijn hart klopt sneller als ik haar zie" ik zuchtte "Dat gevoel heb ik niet meer gehad sinds ... jouw."

-Lucas Folcalor-
maike0090

Ik werd wakker. Het begon al weer te schemeren! Fijn! Een hele middag naar de knoppen! Ik stond op streek mijn kleding glad. Ik liep naar mijn eigen kajuit en haalde de kam door mijn haar en bond ze vast in twee vlechten. Ik rommelde wat in mijn spullen en vond een klein oogpotloodje. Ik probeerde het eens uit en trok een randje rond mijn oogleden. Na het iets te hebben uitgeveegd zag het er niet eens zo slecht uit! Ik glimlachte. Toen ging ik naar de bar waar Jack aan een tafeltje zat, naar buiten te kijken. Ik ging naast hem zitten. Hij schrok op.
"Hoe is het met je?"
"Voor iemand wiens arm doorkliefd is met een mes, eigenlijk wel goed," zei hij grijnzend. Ik glimlachte ook en trok zijn mouwen iets op om de wond te bekijken. Het ging inderdaad beter. Er zat al een korst op. Geen verdere ontstekingen dus! Mooi.
"Waar dacht je aan?" vroeg ik nieuwsigerig,

***LIA***
Afbeelding
Jozz

"Aan jou natuurlijk." Zei ik lief. "Ik kan nergens anders aan denken."
Lia keek me aan alsof ik een kleine, lieve, schattige kitten was. We keken elkaar diep in de ogen, ik zag tranen opkomen.
"Dat...is zo...lief." Stotterde ze.

~| Jack Beckeans |~
Emma

Ik drukte Alice dichter tegen me aan. Ze nestelde zich in mijn armen. "Je wordt steeds groter meisje." Fluisterde ik. "Weet ik." Mompelde ze terug. "Je word ook steeds mooier." Fluisterde ik. "Mam?" Vroeg Alice zacht. "Ja?" Fluisterde ik terug. "Is het echt waar wat de wind tegen me zei? Is Lucas echt mijn pappa." Ik drukte haar tegen me aan. "Ja lieverd. Ik vind van wel." Fluisterde ik. "Oh." Zei Alice zacht. "Waarom ontwijkt pappa me dan?" Vroeg ze zacht. "Ik weet het ook niet maar ik vind wel dat je pappa je wat meer respect zou mogen tonen. Jouw eerste woordjes gingen tenslotte over hem." Fluisterde ik. "Mam ik krijg het koud kunnen we weer aan boord? En mag ik dan een van jou mooie jurken aan." Ik knikte. Samen liepen we terug naar het schip. Alice rende naar mijn kajuit en sprong op en neer voor mijn kast. Ik deed hem open. "Welke wil je." Vroeg ik. "De blauwe!" Ze wees naar een van mijn jurken. Ik trok hem uit de kast en hapte naar adem. De jurk waar ik Lucas een schuldgevoel mee aan had proberen te praten. "Ik zal kijken of ik hem wat kleiner voor je kan maken." Ik trok hem over Alice'hoofd. Snel speldde ik wat. Hier en daar werd er een stukkie afgetrokken. Toen Alice klaar was trok ik ook wat aan. Samen liepen we het dek op.
Alice begroef haar hoofd tegen mijn buik. "Mam..Ze kijken naar me." Ik lachte hard. "Ze kijken ook naar mij hoor." Grinnikte ik.

~Cwen
Afbeelding
maike0090

Oh boy. Ik moest weer sentimenteel woorden. Maar hij was gewoon zo lief! Verdomme! Geen tranen nu! Ik knipperde met mijn ogen. Jack lachte en trok me tegen zich aan. Hij legde zijn kin op mijn hoofd. Het paste precies. Ik glimlachte en pakte zijn hand vast.

***LIA***
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Ja,"antwoord ik.
Snel hol ik naar mijn kajuit.
Daar zit ik op mijn hangmat met mijn gezicht in mijn handen, die nat worden van de tranen.
Wat moet ik nu doen? Heb ik daarnet wel het juiste gedaan? En met die hoofdpijn wordt het er niet veel beter op.
Natuurlijk, ik heb daarnet wel gezegd wat ik dacht, maar had ik dat wel moeten doen? Had ik Lucas niet voor één keer zijn zin kunnen geven en hem gewoon terugzoenen?
Nee, dan zou ik het hart van Richard breken, en later dat van Lucas zelf ook.
Nee, dit wordt me te veel.
Ik grijp naar mijn mes en snij mijn pols weer open. De vloer kleurt donker van het bloed.

xx- Jane -xx
Charge
Oplichter Oplichter

Ik ken bijna niemand van dit schip. Dat komt vooral omdat ik heel verlegen ben. Toch moet ik wel proberen om contact te zoeken. Ik raap al mijn moed bij elkaar en stap op iemand af. " H-hoi" begin ik verlegen

-Nora
Simmielove

"Hoi." Antwoord ik kil. Ik kende dat meisje niet, en ze was vreselijk verlegen. Ik ging door met het glas uit mijn arm halen.
"Wat doe..j-j-je?" Ik klem mijn tanden opelkaar om niet te gaan schreeuwen, "wat denk je?" Brom ik nors, het klonk voor mijn doen best aardig.
"S-sor-ry." Het leek alsof het meisje eruit zag alsof ze zou gaan huilen, ik kijk haar aan en trek 1 wenkbrauw op. "Nieuw hé?"
Het meisje knikt. Misschien moest ik aardig-aardig doen in plaats van aardig-gemeen. Ik bijt op mijn lip en probeer op iets goeds te komen, uiteindelijk kwam ik gewoon bij een 'voorstelling'.
"Ik ben trouwens Willow, en jij?" Komt uit mijn mond, het klonk echt aardig! Ik voelde me wat blijer worden.
"Nora.." Ze kijkt me angstig aan, dit keer kon ik het niet laten om bot te klinken, "wat!" Sis ik.
"N-niks." Stotterd ze, "maar de kapitein." "Cwen." Onderbreek ik haar, Nora knikt. "Cwen zei dat ik jou beter...." Het bleef stil, en ik bleef haar aanstaren. "Te vriend kan houden."
Ik grijns, "dat klopt, ik kan snel pissig reageren, hoe lang ben je hier eigenlijk al? Volgens mij niet lang hé?"
Ik pak een fles rum en zet deze aan mijn lippen, gulzig klokte ik hem leeg. "Al een tijdje, ik zat verstopt, in het kraaiennest." Ik knik alsof ik luister, "jij ook wat?" En ik knik naar een fles rum. Nora schudt haar hoofd. "Wat jij wilt." Mompel ik.

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Emma

Ik gaf Alice een klopje op haar hoofd. "Je overleeft het wel hoor. Je moet gewoon effe wennen met al die piraatjes om je heen." Grijnsde ik. "We gaan binnenkort aan land trouwens. Niet vertellen ik wil het geheim houden." Fluisterde ik. "Waar gaan we dan heen?" Vroeg ze zacht. "Een broederplekje van Tortua." Fluisterde ik. "En Tortua is?" Vroeg Alice. "Een Piratenstadje." Alice knikte.

~Cwen
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten