das waar, maar hij weet wel hoeveel hij me daarmee kwetst omdat ik echt hou van walvissen (mijn grootste droom is om er ooit met 1 te kunne zwemmen) en dat ik een japanfreak ben
das waar, maar hij weet wel hoeveel hij me daarmee kwetst omdat ik echt hou van walvissen (mijn grootste droom is om er ooit met 1 te kunne zwemmen) en dat ik een japanfreak ben
Ga je er dan later ook vandoor met een walvis, terwijl je vriend een walvisinator heeft gemaakt zodat hij ze kan verstaan voor jou? -oke ik kijk te veel phineas and ferb-
Ga je er dan later ook vandoor met een walvis, terwijl je vriend een walvisinator heeft gemaakt zodat hij ze kan verstaan voor jou? -oke ik kijk te veel phineas and ferb-
I (L) POPCORN EN COLA(L) :applaus
okéé hier nog zo één
OEH OEH OEH
En hikari? Krijg je dan walviskindjes? En die noem je dan xavier en amandaaa
Help me, ik heb de MOD met die gele blokken, om dingen hoger te plaatsen.
Ik heb de MOD om te stapelen en onzichtbaar te maken, maar ik kan ze dus niet onzichtbaar maken en ook niet stapelen :l
Ik moet eigenlijk gaan leren voor een examen morgen. Maar ik kan hoogstens 5 minuten naar dat boek kijken
In het weekend heb ik ook echt geen motivatie om te leren.
Ik ben al iets van 3 jaar niet ziek geweest :3
Ik loop nu mee te zingen met me nieuwe favo nummer . En nu nog ff wat downloaden voor de sims 2. Ik heb nu ... downloads
-gaat kijken-
340
Maar er komt nog meer bij