Zoo heb even bij mijn vriend er voor gezorgd dat ik draadloos inet heb. Gewoon even het w8woord veranderd, die pa kreeg het niet voor elkaar dus riep hij mij. Dus ik vet droog, dit moet je doen: CMD, IPCONFIG en dan de standaard gateway adres pakken dus 198.168.1.1 (voorbeeld) en dan tik je dat in in je browser.. Vraagt modem ding om w8woord dat is standaard gewoon Admin.. Dus waren we in de modem en die vader zat mij aan te kijken van; hoe weet jij dat:| Dus 10 seconden later vroeg hij dat ook, dus ik zo: Ik studeer voor dit enzo. Hij zo: Echt!? Dat wist ik niet.. Terwijl die vent mij 2 jaar kent -.-" *Sighs* Maar goed, hebben ff wachtwoord enzo veranderd en nu zit ik lekker draadloos hier te internetten.
Het zomerseizoen van tennis begint ook pas in maart / april. Pfoe, hopelijk kan ik het nog, ben gestopt in de winter omdat het buiten dan veel te koud is en de baan vaak bevroren is.
Oeh, de appel crumble staat in de oven, allemaal appelstukjes met kaneel en soort appelkruimel deeglaag eroverheen. Mmm
ben bezig met een poster over de indianen :3
Eigenlijk best interressant, heb nooit eht de moeite genomen om in ze te verdiepen. Best vreemd aangezien ik van de zomer in indianenreservaten ben geweest. :3
We hebben banken gekocht .
Deze keer van leer. En ze zitten goddelijk . De banken die we nu hebben zitten zelf minder lekker .
Ze komen eind april, rond mijn verjaardag :3.
En ik kom erachter dat ik op mijn verjaardag nog naar school moet . De dag daarna hebben vrij .