Omdat ik graag wil weten hoeveel mensen mijn dagboek lees, heb ik deze poll geopend. Het is ook omdat ik bijna nooit reacties krijg. Post even wat je hebt gestemd, ook al is het nee ofzo
Ik heb nu al een beetje drama in mijn verhaal, maar nog niemand reageert en weinigen doen de poll. Het is echt frustrerend, omdat ik zo mijn best doe en alle tips probeer op te volgen. Wat doe ik dan fout als nog niemand reageert?
Ik zal maar is reageren ze reageren bij mij ook niet echt ofzo
dus ik snap hoe je je voelt! ik hoop dat er snel meer lezertjes komen... veel mensen die op het forum komen lezen ook geen dagboeken, en dat is heel jammer want er zitten super goede bij ik vind die van jou supergoed... ookal loop ik nog iets van 2 generaties achter.. ik zal het snel eens bijlezen.
Wauw, ik heb dit een tijd niet gelezen.. Omdat er zoveel van deze verhalen zijn..
Maar ik verveelde me en ging dit lezen.. En het is SUPER!
Echt, super sorry dat ik dit een tijd niet gevolgd heb. Ik weet ook niet waarom niet eigenlijk. Want dat is het echt waard. Mensen, allemaal dit dagboek gaan lezen!
Je schrijfstijl is zo leuk! En heel makkelijk te lezen en te volgen. Echt ik ga dit cker weer volgen!