Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 38 van 78

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik voelde een tik op mijn rug. Ik draaide me om en het meisje stond voor me. " Ik doe het." Fluisterde ze.
"Mooi." Ik duwde haar richting mijn kajuit en gooide een blouse en een broek naar haar toe.
" Trek aan." Ik draaide me om. Ik begon langzaam te tellen. Na zestig tellen was ze klaar. Ik draaide me om. " Dat had iets sneller gekund. Maarja je bent nieuw." Ik liep weer weg.
Ik liet me vallen op het dek.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Charge
Oplichter Oplichter

Verbaasd kijk ik naar mijn nieuwe kleren. De piraten op dit schip lijken zo anders te zijn. Ze doen zelf niet moeilijk over vrouwen aan boord! Maar dat moet ook wel met een vrouwelijke kapitein. Ik voel me moe door al die gebeurtenissen vandaag. Het gebeurde zo snel allemaal. Plots bedenk ik me dat ik nog geen slaapplaats heb. Eigenlijk weet ik helemaal niks over het piraat zijn en de taken aan boord!
"Hee, Cwen wacht even!"
Ik bots tegen iemand op. "sorry" mompel ik als ik diegene nogal verstoord naar me zie kijken.
-Nora
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik zat een beetje om me heen te kijken tot er iemand tegen me opbotste, ik keek en het blijk een meisje te zijn, ik zei: Kan je niet een beetje uitkijken je bent niet de enige hier!!!" "en wie ben jij eigenlijk ik heb je hire nog nooit gezien" ze mompelde iets van nieuw ofzo echt goed verstaanbaar was ze niet. ik zei: "je wilt naar Cwen toe he? nou ga er maar achteraan" ik gaf haar een duw in de rug.

-Darnell-
Afbeelding
Emma

Snel kwam het meisje naar me toe lopen. Ze vroeg me een paar dingen over een slaaplaats en meerdere dingen. "Nu je het zegt. De oude Kajuit van Eve is nog vrij. Daar kan je het wel vinden is het niet? Probeer niet op de mannen te letten. die waren al blij toen Eve weg ging en nu komt er weer een vrouw bij. Ze denken allemaal nog dat vrouwen ongeluk brengen. Tenminste de mannen die geen meisje hebben. Probeer niet bij Richard over vrouwen ofzo te praten. Zijn vrouw heeft laatst zelfmoord gepleegd. Ze was zwanger van twee kinderen. Die heeft ze dus ook de dood in gejaagd. Lucas heeft al iemand. Je kan trouwens proberen wat je wilt je houd het meestal maar een kwartier. Ik kan het weten. En dan hebben we Jack. Die heeft iemand. Die heeft Lia. En Willow. Jah probeer haar maar te vriend te nemen.
Ennnn. Jah daar heb je Ayme met Alice. Alice is mijn kind. Ayme helpt me met haar. een gedeeld ouderschap. Ennnn. Jah Darnell. Hij heeft een aparte houding." Ik lachte hardop. " Eerst is hij je zo trouw als een pup en dan probeer je iemand de jouwe te maken en dan kan hij wel een kogel door je kop schieten." Ik lachte nog harder. " Ennnnnn Hoe heet je eigenlijk?" Vroeg ik. " Nora." Fluisterde Nora tegen me. " Leuke naam."

~Cwen
Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik zie een meisje staan. Met Alice in mijn handen loop ik naar haar toe. Het meisje draait zich naar mij. "H-h-hoi..." zegt ze. "H-h! H-h-h-h-hoi!!" antwoord ik. "I-ik vind je zo cool, dat je je de hele tijd...verborgen hebt!!" zeg ik met veel moeite (vanwege verlegenheid) en een rode kop.

~Ayme
Afbeelding
caesar11111

Ik snoof de zoete geur van Eastred op en bewaarde hem ergens in mijn geheugen. Speels streek ik met mijn ene hand over haar wang en mijn andere ineengevlochten in de hare. Alsof we in elkaar pasten lagen we op het zachte bed. Eastred draaide zich om naar me en liet de afstand tussen ons verdwijnen. "Zouden we niet moeten opstaan" lachte ze, "we liggen hier tenslotte al zo goed als de hele dag". Glimlachend liet ik mijn tanden zien en drukte mijn lippen op de hare. "Meer heb ik niet nodig" sprak ik met mijn fluwelen stem. Eastred bloosde en grinnikte. "Nou ik heb honger" zuchtte ze kordaat en trok me mee recht. Kreunend kwam ik overheind en liet me meesleuren naar het dek. We maakte een praatje met Jowl, en ik schrok ... "Daisy was gestorven ..."

-Lucas Folcalor-
MisterSims
Groentehakker Groentehakker

Ik zag een jong meisje staan. Ik liep naar haar toe. Darnell kwam me achterna. " En dit is?" Vroeg hij bozig.
" Mijn vriendin." lachte ik en ik drukte een zoen op haar wang en daarna rende ik weg met Darnell achter me aan.

-Richard
Afbeelding
Emma

Ik zag Lucas staan. " Hey Lulu! heb je de hele dag in je kajuit gezeten met je vriendinnetje?" Ik rende op hem af en sprong voor de lol op zijn rug. Ik grijnsde. Eastred keek me verschrikt aan. Ik knipoogte naar haar en ze begreep mijn grapje. " Hey Lulu heb je het gezellig gehad? Heeft Alice binnenkort een speelmaatje?" Ik tuitte mijn lippen en maakte visgeluidjes. " Het was heel gezellig Cwen. en nu van mijn rug af." Lachte Lucas. " Nee." Zei ik koppig. " Cwen. Ik kan je er ook afgooien." Lachte Lucas. " Probeer maar." Grijnsde ik. Ik wikkelde mijn voeten los en zette ze op Lucas zijn schouders. Lucas rende een stuk en ik greep een touw. " Zie je nou Lulu je kan me niet pakken." Schaterde ik.

~Cwen
Afbeelding
Charge
Oplichter Oplichter

Ik wist even niet wat me overkwam. Het ene moment sta ik met Ayme te praten en het andere moment krijg ik een kus van Richard op m'n wang. Vertelde Cwen net niet dat hij zijn vrouw en 2 kinderen had verloren? Ik zeg gedag tegen Ayme en Cwen en ga naar mijn kajuit. Het was een lange en vooral verwarrende dag geweest. Wat slaap zal me goed doen.
-Nora
MisterSims
Groentehakker Groentehakker

Lachend rende ik terug naar het dek. Cwen zwaaide inmiddels aan een touw rond. " Hey Cwen ik wil ook mee." Cwen zwaait langs en ik grijp haar been. " Richard laat los Sukkel." Lachde ze.
" nee." Grijns ik. Cwen zwaait met haar been en ik vlieg weer los. Vrolijk land ik bovenop Darnell. " Boontje komt om zijn loontje." Grijns ik en ik ren weer weg.

-richard
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik zit op mijn knieën in mijn kajuit.
Zou Richard me echt leuk vinden? Zijn vrouw ahd toch pas zelfmoord gepleegd? Ben je daar dan zo snel overheen?
Ik tril. Hij wil me vast gewoon gebruiken voor iets. Ik had dan wel luchtig gedaan tegen Cwen, ze zou nooit te weten komen hoe ik me werkelijk voel. Belazerd.

xx- Jane -xx
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

"Haha! Maar ik wel Cwen!" Mijn woorden waren speels, maar ik voelde me boos. Hoe durfde ze zo aan Lucas te zitten, en hem LuLu te noemen. Ik greep haar benen vast, en Lucas rende snel door. Cwen viel weer lachend boven op mij, en ik lachte vrolijk met haar mee.
Toen liep ik naar Lucas, en pakte zijn hand. "Ik heb echt honger." Hij drukte een kus op mijn lippen, en samen liepen we naar de plek om te eten.

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!
Emma

" Hey ik heb ook honger." Schreeuwde ik. Dit keer sprong ik bij Eastred op haar rug. " Kan je me houden." Lach ik. " Nee." Kreunt Eastred. " Naahh. Lulu is sterker." Ik sprong op Lucas'schouders en ik sprong over hem heen. " Ik heb hongeer. Wie er het eerst is mag een krat Rum." Lachte ik.
Lucas en Eastred begonnen sneller te rennen. Ik rende ook sneller.

~Cwen
Afbeelding
Jozz

Ik zag de rest druk bezig met lol maken. Dat is wel snel na de moord op Daisy, maar oke, we hebben wel eens wat ergere dingen meegemaakt. Grote gevechten met veel doden, dat is niet leuk, maar het is nu eenmaal zo. Dan had je maar geen piraat moeten worden.
"Ik ga Lia halen." Mompelde ik. Ik liep naar mijn kajuit en Lia stond voor de spiegel en had net haar haar los gegooid.
"Hallo schoonheid." Zeg ik terwijl ik in de deuropening sta.
"Heey." Zei Lia verrast. "Hoe vind je mijn haar?"
"Prachtig." Antwoord ik. "Zullen we naar het dek gaan? Het is veilig hoor, en ook nog eens mooi weer."

~| Jack Beckeans |~
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik droog mijn tranen.
"Zo kan het niet verder Jane, je moet er wat aan doen," zeg ik tegen mezelf. "Niet afwachten maar ingrijpen."
Ik zucht diep, breng mijn kapsel weer in model en loop naar de kajuit van Richard.
"Richard, ik wil je even spreken." zeg ik zacht.

xx- Jane -xx
caesar11111

Ik rolde met mijn ogen, Cwen was een goede vriendin maar ze wist ook niet van ophouden.
"Kom" gromde ik duister en ik grijnsde. Snel grepen we elkaars hand en liepen met grote passen naar de bar.
Cwen zette al snel de achtervolging in tot Eastreds groot ongenoegen. Met een snelle greep, nam ik twee flesjes rum en een pot soep mee. "Waar gaan we naar toe" fluisterde Eastred puffend in mijn oor.
Ik trok mijn wenkbrauwen myqterieus op en liep verder het dek op. Achter ons hoorde we Cwens voetstappen nog steeds. "Hierin" fluisterde ik scherp en trok een luik open aan de vloer. Snel klommen we er in en hijgden uit. "Zijn we haar kwijt" vroeg Eastred spottend en gaf meeen zachte stomp tegen mijn schouder. Grijnzend en gefocust hoorde ik hoe Cwen na een aantal keer roepen tevergeefs terug naar de anderen ging. "Ik denk het wel" grinnikte ik vals en ik stak met een lucifer een olielamp van het opberghok aan. "Wat heb je meegesmokkeld" vroeg ze nieuwsgierig. Ik liet de twee flesjes en de kan soep zien. "Jammer dat we geen beschuit hebben" zuchtte ik. Eastred keek me verleidelijk aan. " Al een geluk dat je mij hebt" fluisterde ze trots en liet de beschuiten zien. Enthousiast sloeg ik mijn armen om haar middel en legde Easgred haar hoofd op mijn buik. Mijn honger had al plaats gemaakt voor vlinders ...

-Lucas Folcalor-
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Dit was fijn. Het was donker, en er brandde alleen een vaag olielampje. Ik viel bijna in slaap op Lucas buik, toen mijn maag een ongepast geluid maakte. Ik pakte een stuk beschuit en nam een grote hap. Vervolgens at ik nog wat meer, en liet mijn hoofd toen weer rusten op Lucas buik. Dit was best fijn.
Lucas begon een onbekend liedje te neuriën, en ik zong er zelfverzonnen woorden bij. Het voelde heerlijk. We hielden allebei van muziek, en dat bracht ons alleen nog maar dichter bij elkaar.

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik word wakker met barstende koppijn, moeizaam kom ik overeind en wurm mijn voeten in mijn laarzen, deze hadden wel een betere tijd gekent, hetzelfde geld voor mijn kleren.
Ik slof langzaam naar het dek, eenmaal daar kom ik Cwen tegen, "heb je Lucas gezien?" Vraagt ze aan me. Ik tuit mijn lippen en schud daarna mijn hoofd, ik had ze in het luik zien kruipen. "Eey Cwen!" Riep ik toen ze wegliep.
Cwen kwam terug "wat ben jij vrolijk!" Grijnst Cwen. Ik grijns terug, "ik voel me wat beter, maargoed." Ga ik verder, "heb je nog ergens laarzen en een stel kleren liggen?" Ik hoopte dat ze in mijn maat waren, ik had geluk dat deze blouse een lang middel had. Meestal waren 'gewone' maten te kort.

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

De lucht was muf, en ik was moe. Lucas neuriede, en ik zong. De laatste zonnestralen schenen, en ik viel in slaap. Vaag voelde ik nog hoe het neuriën onderbroken werd, en er een kus op mijn haar werd gelegd. Daarna ging Lucas weer door, maar nu zong hij ook, met zijn zachte stem.
Steeds sneller liep ik weg naar dromenland.

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten