1. ik heb de sims na middernacht, ik speel met een gezin maar die had ik al voor dat ik de sims na middernacht
had. maar ik wil dat mijn sim grotere bosten heeft maar dat staat nergens. weten jullie of ik nog grotere borsten kan krijgen op de sims 3 en hoe?
2. ik wil dat mijn sim een tatoo krijgt en ik woon nog in sunset vallei maar daar is nergens een tatoo shop.
hoe kan ik nu een tatoo krijgen?? of kan ik dan geen tatoo krijgen??
iemand reactie?? x
Dit topic is om berichten te melden bij de moderators NIET VOOR VRAGEN OVER HET SPEL!!!!!!!!!!
(WAAROM ZIJN ZOVEEL MENSEN ZO DOM OM DIT NIET TE SNAPPEN)
maar er staat niet echt dat je specifiek vragen moet stellen over het forum, daar is dus de verwarring
ze lezen de titel en gaan meteen naar de laatste pagina om een vraag te stellen
dus misschien een idee om het in de titel te zetten?
We hebben het dus over vragen met betrekking tot het forum en eventueel de site. Voor vragen over games, technische vragen, downloads, speeltips, etc etc moet je hier niet zijn.
dit staat in de eerste post: duidelijk zat lijkt mij.
Xelles schreef:Meneer Hiki, in de eerste post staat nog S3N en Sims 3 Nieuws. Moet echt veranderd worden hoor
Menner Xelles: het staat op veel plekken: geen beginnen aan. Maar als we updaten - bewerken kunnen we het wel aanpassen. Anders is het team een maand bezig.
Misschien is het maar een idee ofzo, maar is het niet verstandiger om 1 topic te hebben met alle verjaardagen er in..? En dan per maand een topic openen met alle jarigen van die maand er in? Want zo komen er wel heel topics tussen iedere dag...
AnsjJ2 schreef:Misschien is het maar een idee ofzo, maar is het niet verstandiger om 1 topic te hebben met alle verjaardagen er in..? En dan per maand een topic openen met alle jarigen van die maand er in? Want zo komen er wel heel topics tussen iedere dag...
Nee hoor, die zakken vanzelf naar beneden, je bent tenslotte maar één keer per jaar jarig!
AnsjJ2 schreef:Misschien is het maar een idee ofzo, maar is het niet verstandiger om 1 topic te hebben met alle verjaardagen er in..? En dan per maand een topic openen met alle jarigen van die maand er in? Want zo komen er wel heel topics tussen iedere dag...
Nee hoor, die zakken vanzelf naar beneden, je bent tenslotte maar één keer per jaar jarig!
En ieder jaar een nieuw topic,.. Nja dan negeer je mijn idee maar