Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 18 van 137

Steven

Re: Vragen aan de moderators

xliesix schreef:ik heb 2 vragen:

1. ik heb de sims na middernacht, ik speel met een gezin maar die had ik al voor dat ik de sims na middernacht
had. maar ik wil dat mijn sim grotere bosten heeft maar dat staat nergens. weten jullie of ik nog grotere borsten kan krijgen op de sims 3 en hoe?
2. ik wil dat mijn sim een tatoo krijgt en ik woon nog in sunset vallei maar daar is nergens een tatoo shop.
hoe kan ik nu een tatoo krijgen?? of kan ik dan geen tatoo krijgen??
iemand reactie?? x
Dit topic is om berichten te melden bij de moderators NIET VOOR VRAGEN OVER HET SPEL!!!!!!!!!!
(WAAROM ZIJN ZOVEEL MENSEN ZO DOM OM DIT NIET TE SNAPPEN)
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ dat kan je ook rustig zeggen ;)

maar er staat niet echt dat je specifiek vragen moet stellen over het forum, daar is dus de verwarring
ze lezen de titel en gaan meteen naar de laatste pagina om een vraag te stellen ;)

dus misschien een idee om het in de titel te zetten?
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

We hebben het dus over vragen met betrekking tot het forum en eventueel de site. Voor vragen over games, technische vragen, downloads, speeltips, etc etc moet je hier niet zijn.
dit staat in de eerste post: duidelijk zat lijkt mij. ;-)
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Xelles schreef:Meneer Hiki, in de eerste post staat nog S3N en Sims 3 Nieuws. Moet echt veranderd worden hoor :lol
Menner Xelles: het staat op veel plekken: geen beginnen aan. Maar als we updaten - bewerken kunnen we het wel aanpassen. Anders is het team een maand bezig.

xD
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Je was me voor :p.
Maar daar moet denk ik een slotje op, of deze moet verwijderd worden. Ik weet niet wat jullie doen :sweatdrop.

@Hiki
Ik wil niet perfectionistisch klinken, maar er staat Menner, en ik neem aan dat je Meneer bedoelt :fluit
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

Misschien is het maar een idee ofzo, maar is het niet verstandiger om 1 topic te hebben met alle verjaardagen er in..? En dan per maand een topic openen met alle jarigen van die maand er in? Want zo komen er wel heel topics tussen iedere dag...
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

AnsjJ2 schreef:Misschien is het maar een idee ofzo, maar is het niet verstandiger om 1 topic te hebben met alle verjaardagen er in..? En dan per maand een topic openen met alle jarigen van die maand er in? Want zo komen er wel heel topics tussen iedere dag...
Nee hoor, die zakken vanzelf naar beneden, je bent tenslotte maar één keer per jaar jarig!
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
AnsjJ2

Snateraar schreef:
AnsjJ2 schreef:Misschien is het maar een idee ofzo, maar is het niet verstandiger om 1 topic te hebben met alle verjaardagen er in..? En dan per maand een topic openen met alle jarigen van die maand er in? Want zo komen er wel heel topics tussen iedere dag...
Nee hoor, die zakken vanzelf naar beneden, je bent tenslotte maar één keer per jaar jarig!

En ieder jaar een nieuw topic,.. :sweatdrop Nja dan negeer je mijn idee maar :fluit
Charge
Oplichter Oplichter

Xelles schreef:
Sim-Sven schreef:Kan hier miss een echte poll van gemaakt worden in dit topic viewtopic.php?f=44&t=4885

Edit: kan je dan ook deze erin zetten Afbeelding
Geregeld :D
Je hebt alleen niet de laatste optie erbij gezet :$

\/ EINDELIJK iemand die er hetzelfde over denkt!! :D

Laatst gewijzigd door Charge op ma 24 jan 2011, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie