Yay, dankje Je Tessietessiegril schreef:![]()
MrBayn

97 berichten • Pagina 2 van 5
Yay, dankje Je Tessietessiegril schreef:![]()
MrBayn
Lees verder op Female Gamers.Kerstspecial: Diner bij een gamer!
Kerst is voor sommige mensen een ware stress-periode. Wat moet ik aan? Wat ga ik koken? Wie stuur ik een kaartje? Wie nodig ik uit voor het diner? Maar misschien wel het belangrijkst: Wat doe ik om dit diner onvergetelijk te laten worden? Lees snel verder voor een exclusief diner bij de gamer.
Ik denk dat de meeste mensen nu wel hun wenkbrauw omhoog tillen na het lezen van de inleiding.
"Een diner bij een gamer? Daar staan zeker de consoles boven op de eettafel!"
Het zou natuurlijk wel kunnen, maar het lijkt mij nogal onhandig om de vette jus van de gebraden kalkoen over je console heen te tillen om dit vervolgens over je aardappelen te gieten. Maar hoe kun je dan games als thema hebben tijdens je kerstdiner? Heel simpel! En in vergelijking kost het je ook bijna niets.
Wat heb je er voor nodig?
Een handige hand, wat spullen van de hobbywinkel en een snufje creativiteit. Met de meest simpele dingen tover je de eettafel in een handomdraai om tot een waar lust voor het oog:
Photoshop geleerd van een prof (wink naar mijn moeder)hiki schreef:wow dat is een mooie kaart
Sorry dat ik dit zeg, maar ik zie niet dat het photoshop is.MrBayn schreef:Photoshop geleerd van een prof (wink naar mijn moeder)hiki schreef:wow dat is een mooie kaart
Yup klopt, ik ben meer een After effects man, maar toch bedanktjordoosims schreef:
Sorry dat ik dit zeg, maar ik zie niet dat het photoshop is.![]()
Dit kan net zo goed photofiltre of paint zijn![]()
![]()
Die kaart van mij uit dit topic, daarop zie ik veel veranderd.
Ik zie op jouwe alleen tekst.:blink
Wel erg leuke screenshot trouwens!
Kerst bij de maffia
Een zoon van een leider van de maffia gaat achter zijn bureau zitten om een kerstwens te schrijven aan Jezus. Hij schrijft: "Lief kindeke Jezus, ik ben het hele jaar een lieve jongen geweest, dus wil ik een nieuwe...." Hij kijkt ernaar en verfrommelt het dan tot een bal en gooit het weg. Hij pakt een nieuw stuk papier en begint opnieuw te schrijven: "Lief kindeke Jezus, ik ben het grootste deel van het jaar een lieve jongen geweest, dus wil ik een nieuwe......" Hij kijkt er weer met afgrijzen naar en gooit het weer weg.
Dan krijgt hij een idee. Hij gaat naar de kamer van zijn moeder en pakt het beeld van de Maagd Maria, zet het op het toilet en doet de deur op slot. Hij pakt een nieuw stuk papier en schrijft: "Lief kindeke Jezus. Als je ooit je moeder nog terug wilt zien....
(van dezelfde site van hiki)Naar de dokter
Een moeder neemt haar dochter mee naar de dokter en vraagt hem te onderzoeken hoe de buik van haar dochter zo opgezwollen kan zijn. De dokter ziet het eigenlijk meteen al en zegt: "Maar mevrouw, uw dochter is zwanger!"
De moeder wordt rood van woede en ze begint te sputteren tegen de dokter dat haar dochter een lief meisje is en nooit haar reputatie te grabbel zou gooien door onveilige seks te hebben.
De dokter kijkt stil voor zich uit door het raam. De moeder wordt woedend en schreeuwt: "Hou op met uit het raam te staren! Heb je dan helemaal geen aandacht voor mij?"
"O, maar natuurlijk krijgt u de nodige aandacht mevrouw. Alleen de laatste keer dat dit gebeurde verscheen er in het oosten een ster aan de hemel en kwamen er drie wijzen op af. Ik hoopte alleen maar dat ze nu ook zouden komen opdagen om me uit te leggen hoe uw dochter dan wel zwanger geworden is."
Door het raam zie je ook sneeuwjordoosims schreef:Sorry dat ik dit zeg, maar ik zie niet dat het photoshop is.MrBayn schreef:Photoshop geleerd van een prof (wink naar mijn moeder)hiki schreef:wow dat is een mooie kaart
![]()
Dit kan net zo goed photofiltre of paint zijn![]()
![]()
Die kaart van mij uit dit topic, daarop zie ik veel veranderd.
Ik zie op jouwe alleen tekst.:blink
Wel erg leuke screenshot trouwens!
Laatst gewijzigd door MrBayn op wo 16 dec 2009, 18:21, 2 keer totaal gewijzigd.