Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

35 berichten • Pagina 2 van 2

MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Re: What happend to my parents: Mededeling, pagina 2.

Dankjewel allemaal voor de lieve reacties! ♥ Ik heb daarnet wel mijn avondeten (twee droge beschuitjes met groene thee) binnen gehouden. Dus waarschijnlijk komt het wel goed. :D! Ik hoop snel weer te kunnen updaten want ik las het net terug en dan komen al die ideeën weer terug. Maar ik beloof niets!
Love your life
MelissaRoos

Zo, jij bent er snel bij. Hahah!

Ja, ik weet het maar ik vind het zo vervelend dat jullie moeten wachten. :$ Morgenochtend/middag komt er om half 1 een dokter langs, dus tegen die tijd komt er in ieder geval niets. Ik hoop niet dat ik mee naar het ziekenhuis moet.. Lig ik zomenteen met oud en nieuw in het ziekenhuis. :O Dacht het dus even niet he. :$
Love your life
Monstermummie
Oplichter Oplichter

IK heb gisteren ook gelezen, echt leuk. :)
Ben benieuwd naar meer. Sims 2 is ook wel leuk om te lezen, omdat er dan weer seizoenen en huisdieren in zitten. Eerlijk gezegd vind ik downloads die het uiterlijk mooier maken mooier in de Sims 2 dan in 3. Maar nu weer ontopic: Ik hoop dat er snel weer een nieuwe update komt!
MelissaRoos

Ik had net een heel verhaal getypt, is alles opeens weg?! Dan maar weer overnieuw maar niet zo uitgebreid als daarnet.

Het kwam er op neer dat mijn sims elke keer vast loopt en ik heb vage poppetjes, ze zijn soms zwart etc. Ik denk dus dat dit iets teveel van het goede is met sims. Ik heb de sims 3 er natuurlijk ook nog op staan en dat is denk ik teveel. Vroeger liep hij ook elke keer vast, en nu elke keer rond de vijf minuten. Erg irritant en vervelend want ik moet hem elke keer opnieuw opstarten.
Dit is dus al het tweede dagboek dat stopt. (!!!!!!!!!!!!!!!) Dagboeken/sims haat me. :(! Ik kan met geen mogelijkheid verder want hij loopt elke keer vast en met een beetje mazzel kan ik dan 1 foto maken. Dat werkt niet en ik denk dat jullie dat ook wel begrijpen.

De sims 3 werkt nu weer normaal, zoals hij moet werken. Ik zit er over te denken om weer een 10G te gaan doen, want dat was erg leuk etc. Met mijn vorige 10G: Bloomwood, was opeens alles weg en die moest toen dus ook stoppen.

Het spijt me. :$
Love your life

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie